Колеги одавна имам един проблем но миналата седмица много явно го усетих. Колата е ТД100 и проблема се получава при силно настъпване примерно 3-та до 4100об --> 4-та до 4100 об -->5-та... Проблема се усеща по малко когато в колата съм сам. Миналата седмица пътувахме 3-ма човека със страшно много багаж (колата беше добре клекнала) и при изпреварвания като настъпя и мине 3000об започва едно прекъсване и направо забива муцуната сякаш някой я дърпа отзад. Прекъсването е за секунди но често примерно от 3000 до 4100 об докато стигне прекъсва 2-3 пъти после на четвърта зачестява времето т.е. прекъсва 1-2 пъти но за по дълго време изгубва мощност. Освен да си прегледам сондата в резервоара на която така и така немога да развия капака откак съм купил колата има ли някакви други причини за това според вас?Сменил съм маркучите около помпичката до горивния филтър не тече от там и не дърпа въздух. Притеснява ме одавна това че около дюзите ми се събира масло и нафта и също така от тях ми прави балончета (духа) около дюзите. Дали е възможно от там да губи компресия до такава степен че мощността да се срива?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсва ми при високи обороти.
Collapse
X
-
Търси за проблеми с горивото! Помпа, дюзи ала бала! Нормално е като колата е по-тежка да и трябва повече гориво! Предполагам при форсиране няма проблеми ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Re: Прекъсва ми при високи обороти.
kiselo написа:..............Освен да си прегледам сондата в резервоара ...............
Коментар
-
Re: Прекъсва ми при високи обороти.
kiselo написа:Колеги одавна имам един проблем но миналата седмица много явно го усетих. Колата е ТД100 и проблема се получава при силно настъпване примерно 3-та до 4100об --> 4-та до 4100 об -->5-та... Проблема се усеща по малко когато в колата съм сам. Миналата седмица пътувахме 3-ма човека със страшно много багаж (колата беше добре клекнала) и при изпреварвания като настъпя и мине 3000об започва едно прекъсване и направо забива муцуната сякаш някой я дърпа отзад. Прекъсването е за секунди но често примерно от 3000 до 4100 об докато стигне прекъсва 2-3 пъти после на четвърта зачестява времето т.е. прекъсва 1-2 пъти но за по дълго време изгубва мощност. Освен да си прегледам сондата в резервоара на която така и така немога да развия капака откак съм купил колата има ли някакви други причини за това според вас?Сменил съм маркучите около помпичката до горивния филтър не тече от там и не дърпа въздух. Притеснява ме одавна това че около дюзите ми се събира масло и нафта и също така от тях ми прави балончета (духа) около дюзите. Дали е възможно от там да губи компресия до такава степен че мощността да се срива?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
резултат:Отворих днес сондата с цената на рани по ръцете...беше чиста като сълзичка...нямаше нито едно боклуче по нея...или пък по цедката...все пак я разкостих и огледах подробно...отпада вече тя като вариант...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух. Иначе фланеца на поплавъковата система се развива много лесно. С чук и дървена дръжка на чук, като се чука по периферията. Пластмасовото колело е много здраво и няма да го счупиш. Това е ако нямаш приспособлението на Фиат. Не бързай да набеждаваш помпата, въпреки че може и в нея да е причината, ами иди да ти сменят уплътнителите под дюзитв, а като ще ги свалят и да ги проверят. Друго което можеш да провериш е хлабината в клапаните, статичния аванс, зацепването на ремъка. Една диагностика при някой колега, би показала функционалноста на датчиците и динамичния аванс, контролиран от авансатора. Успех!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух. Иначе фланеца на поплавъковата система се развива много лесно. С чук и дървена дръжка на чук, като се чука по периферията. Пластмасовото колело е много здраво и няма да го счупиш. Това е ако нямаш приспособлението на Фиат. Не бързай да набеждаваш помпата, въпреки че може и в нея да е причината, ами иди да ти сменят уплътнителите под дюзитв, а като ще ги свалят и да ги проверят. Друго което можеш да провериш е хлабината в клапаните, статичния аванс, зацепването на ремъка. Една диагностика при някой колега, би показала функционалноста на датчиците и динамичния аванс, контролиран от авансатора. Успех!Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
iuly_vn написа:Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
проблема го има и при пълен и при празен резервоар...това не е критерии. Тръбите за горивото ги продухах проблема не е при тях. Преди имах проблем с вакуум в резервоара(колата менеше обороти) и се оказа, че отдушника му е запушен почистих го и всичко с него е ОК. Остава като имам време да проверя дюзите...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар