Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва ми при високи обороти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсва ми при високи обороти.

    Колеги одавна имам един проблем но миналата седмица много явно го усетих. Колата е ТД100 и проблема се получава при силно настъпване примерно 3-та до 4100об --> 4-та до 4100 об -->5-та... Проблема се усеща по малко когато в колата съм сам. Миналата седмица пътувахме 3-ма човека със страшно много багаж (колата беше добре клекнала) и при изпреварвания като настъпя и мине 3000об започва едно прекъсване и направо забива муцуната сякаш някой я дърпа отзад. Прекъсването е за секунди но често примерно от 3000 до 4100 об докато стигне прекъсва 2-3 пъти после на четвърта зачестява времето т.е. прекъсва 1-2 пъти но за по дълго време изгубва мощност. Освен да си прегледам сондата в резервоара на която така и така немога да развия капака откак съм купил колата има ли някакви други причини за това според вас?Сменил съм маркучите около помпичката до горивния филтър не тече от там и не дърпа въздух. Притеснява ме одавна това че около дюзите ми се събира масло и нафта и също така от тях ми прави балончета (духа) около дюзите. Дали е възможно от там да губи компресия до такава степен че мощността да се срива?
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Търси за проблеми с горивото! Помпа, дюзи ала бала! Нормално е като колата е по-тежка да и трябва повече гориво! Предполагам при форсиране няма проблеми ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Re: Прекъсва ми при високи обороти.

      kiselo написа:
      ..............Освен да си прегледам сондата в резервоара ...............
      На майка ми алфата го имаше този проблем,след време почна да става все по-голям.Свалих сондата от зад и от долу на цедката имаше какво ли не,изчистих я,откачих и маркучите до филтъра и надух с компресор да изкара всичко от тях и колата заспа.

      Коментар


        #4
        Re: Прекъсва ми при високи обороти.

        kiselo написа:
        Колеги одавна имам един проблем но миналата седмица много явно го усетих. Колата е ТД100 и проблема се получава при силно настъпване примерно 3-та до 4100об --> 4-та до 4100 об -->5-та... Проблема се усеща по малко когато в колата съм сам. Миналата седмица пътувахме 3-ма човека със страшно много багаж (колата беше добре клекнала) и при изпреварвания като настъпя и мине 3000об започва едно прекъсване и направо забива муцуната сякаш някой я дърпа отзад. Прекъсването е за секунди но често примерно от 3000 до 4100 об докато стигне прекъсва 2-3 пъти после на четвърта зачестява времето т.е. прекъсва 1-2 пъти но за по дълго време изгубва мощност. Освен да си прегледам сондата в резервоара на която така и така немога да развия капака откак съм купил колата има ли някакви други причини за това според вас?Сменил съм маркучите около помпичката до горивния филтър не тече от там и не дърпа въздух. Притеснява ме одавна това че около дюзите ми се събира масло и нафта и също така от тях ми прави балончета (духа) около дюзите. Дали е възможно от там да губи компресия до такава степен че мощността да се срива?
        Като чета това все едно съм го писал аз за моята кола :D . Абсолютно еднакъв проблем. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...969&highlight=
        НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

        Коментар


          #5
          Обмислям отваряне на сондата но проблема е че немога да я развия...с какво ли не съм се мъчил не иска и това е...а дали това дето ми прави балончета около дюзите е възможна причина !?
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            резултат:Отворих днес сондата с цената на рани по ръцете...беше чиста като сълзичка...нямаше нито едно боклуче по нея...или пък по цедката...все пак я разкостих и огледах подробно...отпада вече тя като вариант...
            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

            Коментар


              #7
              Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух. Иначе фланеца на поплавъковата система се развива много лесно. С чук и дървена дръжка на чук, като се чука по периферията. Пластмасовото колело е много здраво и няма да го счупиш. Това е ако нямаш приспособлението на Фиат. Не бързай да набеждаваш помпата, въпреки че може и в нея да е причината, ами иди да ти сменят уплътнителите под дюзитв, а като ще ги свалят и да ги проверят. Друго което можеш да провериш е хлабината в клапаните, статичния аванс, зацепването на ремъка. Една диагностика при някой колега, би показала функционалноста на датчиците и динамичния аванс, контролиран от авансатора. Успех!
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                iuly_vn написа:
                Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух. Иначе фланеца на поплавъковата система се развива много лесно. С чук и дървена дръжка на чук, като се чука по периферията. Пластмасовото колело е много здраво и няма да го счупиш. Това е ако нямаш приспособлението на Фиат. Не бързай да набеждаваш помпата, въпреки че може и в нея да е причината, ами иди да ти сменят уплътнителите под дюзитв, а като ще ги свалят и да ги проверят. Друго което можеш да провериш е хлабината в клапаните, статичния аванс, зацепването на ремъка. Една диагностика при някой колега, би показала функционалноста на датчиците и динамичния аванс, контролиран от авансатора. Успех!
                Благодаря за съветите ще прегледам и дюзите когато мога и пак ще пиша какъв е резултата...
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Ти хубаво че си я отворил, ама огледа ли горивопроводите вътре, които влизат във фланеца /капака/. Малко вероятно, но остаряват и се разхлабват. Най добре сложи един прозрачен мъркуч между помпата и филтъра и така ще се убедиш дали наистина няма въздух.
                  Това ме кара да си мисля ,че при пълен резервоар не трябва да има проблем с прекъсване нали?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Вярно, ама... Като се сваля поплавъковата система, би било удачно да се прегледат и горивопроводите дали уплътняват. Аз все си мисля, че проблема на автора, може да е и от вода във филтъра /дефакто в резервоара/. Но пък щом е отварял там и е проверявал.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      проблема го има и при пълен и при празен резервоар...това не е критерии. Тръбите за горивото ги продухах проблема не е при тях. Преди имах проблем с вакуум в резервоара(колата менеше обороти) и се оказа, че отдушника му е запушен почистих го и всичко с него е ОК. Остава като имам време да проверя дюзите...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар

                      Working...
                      X