Стилото е муци и чака нов собственик ако има желаещ. :D И първото ми Стило според мен работеше добре ,но това като че ли работи още по добре.Има разлика във вървежа в сравнение с предишното. :D Довечера му слагам летните гуми с летите джанти и пей сърце. :D :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя
Collapse
X
-
четох за тая машинка,че компа отчита по нея превключването на предавките само във възходящ ред и подава гориво/първоначално/ ако след превключване не се натисне педала за газта.При мене като,че го има тоя момент но не съм обръщал внимание.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:четох за тая машинка,че компа отчита по нея превключването на предавките само във възходящ ред и подава гориво/първоначално/ ако след превключване не се натисне педала за газта.При мене като,че го има тоя момент но не съм обръщал внимание.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ето как стоят нещата при Fiat Punto 1.9 JTD. Малко по-различно е от описаните "щраквания" в темата.1. Най-лесен достъп се получава когато издърпате шофьорската седалка максимално назад2. Клекнете отвън и си наврете главата към педалите3. Хубаво е да имате фенерче, защото дори и да е много светло навън си е доста тъмно4. Педала на съединителя има една планка встрани. Тази планка когато НЕ Е натиснат съединителя трябва да притиска едно бутонче (така го наричам аз) на цилиндричната машинка, която е свързана с кабел и казва на ECU-то дали е натиснат съединителя или не. Когато натиснете съединителя тази планка не притиска бутончето и логично машинката казва на ECU-то, че съединителя е натиснат.5. Натискайки съединителя с дясната ръка, с лявата си поставих пръста пред планката, при което установих, че тя минава до бутончето и не го натиска.7. Самата цилиндрична машинка с бутончето е много паянтово закрепена (или с времето пластмасата се е износила от натискане на педала) и както се пише в темата е необходимо да се залепи. Натиснете съединителя и наместете машинката така, че когато отпускате съединителя планката да опира в бутончето.8. Самата машинка може да излезе от предназначеното й място, тъй като се развива. Моята я развих и излезе супер лесно. Не успях да я закрепя стабилно, но успях да я наместя доста точно за да я притиска винаги планката. (може би след време пак ще ми направи проблем и тогава вече ще я залепя с капчица)Ето малко снимки.Машинката:Това отдолу е "бутончето", което се притиска от планката. В горната част е свързана с кабел.Тази машинка влиза в този "слот" с бутона надолу, след което ако всичко е наред да се завърти и да си застане:След като си поиграете с машинката и планката дори без дръпната седалка и докато сте на шофорската седалка, с лявата ръка чрез напипване лесно може да разберете дали "бутона" на машинката е притиснат от съединителя и съответно да повторите процедурата.Относно разликата. Тази грешка P0704 (Clutch Signal) я бях мярнал като си правих диагностика още преди 2-3 месеца, но без да искам изтрих грешките и после не можах да се сетя за нея. Т.е. от както имам пунтото съм си карал така. На колата на бащата Seat Cordoba 2 (дизел) по баири нагоре бях свикнал да тръгвам само на съединител без да подавам газ. При пунтото винаги трябваше да подавам газ и може би именно факта, че този сензор не е казвал на ECU-то кога отпускам съединителя не ми е подавало гориво и затова самото тръгване винаги го осъществявах с доста газ. Може би си внушавам, но след като покарам малко из града ще мога да споделя повече.
Коментар
-
Повдигам стара тема, защото не мога да се справя с тази машинка. На снимките в темата изглежда да има място да бръкнеш, но при мен няма, едвам с пръст достигам до буталцето. Както е закачена ли се дърпа към педала или първо се вади? Успях да я снимам днес и има около сантиметър разстояние от буталото на педала и се вижда как се е набила навътре. От няколко месеца ми дава въпросната грешка за натиснат съединител.Последна редакция от wwalker; 12.09.2016, 21:28.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар