Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не ми е ясно какво е 1 и какво е 2 от снимката http://imageshack.us/photo/my-images/16/45879803.jpg/ .Как трябва да изглежда ако всичко е наред и как трябва да е, ако не е наред.

    Коментар


      #47
      1 и 2 са частите на един и същи детайл и това е законтрящата част (капачка) на стоп машинката. Вътре в нея влиза основната част на стоп машинката, съдържаща бутона и тази част трябва да я буташ здраво в посока към педала докато застане на мястото си. Иска доволно сила и щрака силно, когато преминава през контрите вътре в капачката.

      Коментар


        #48
        Ако веднъж се е преместила - пак ще се премести, иска Капчица или др. такова лепило.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          И аз съм добре дошъл в клуба на грешката P0704 Само да вметна, че датчика на либрата външно е по-различен на форма. Но члена за оправянето на проблема си е все така голям :D
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #50
            Преди няколко месеца имах проблем с въпросният датчик след обезвъздушаването на системата на съединителя.Явно поради интензивното помпане на педала датчика беше "потънал" Т.е си седеше фиксиран на мястото си, но самото лостче което се движи беше блокирало натиснато навътре ( все едно е натиснат съединителя) и круиза ми не работеше. Аз така хванах проблема де.Свалих датчика - изобщо не е толкова страшно и сложно както го описваш , и просто изтеглих палчето и после го сложих датчика обратно.Проблеми не е имало до момента.
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар


              #51
              Драги съфорумци, за тоя датчик, днес успяхме да го изкараме от мястото. Значи, първо откачаме буксата с кабелите. После завъртам датчика по посока на часовниковата стрелка (или обратното беше, че забравих) и датчика излиза от мястото си (законтрящата тапа си стои на мястото). После пак го сложих, завъртях го и се фиксира (нищо не е щтракало). Това, което пишете за щтракването защо не се получава ?! Натисках го обаче не помръдва. Явно ме е страх да го натисна или и аз незнам ?

              Коментар


                #52
                Явно те е страх. Свалете датчика и го огледайте и ще видите как се придвижва.Пазя старата си стоп машинка, ако не забравя ще снимам довечера
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  pr_00f написа:
                  Преди няколко месеца имах проблем с въпросният датчик след обезвъздушаването на системата на съединителя.Явно поради интензивното помпане на педала датчика беше "потънал" Т.е си седеше фиксиран на мястото си, но самото лостче което се движи беше блокирало натиснато навътре ( все едно е натиснат съединителя) и круиза ми не работеше. Аз така хванах проблема де.Свалих датчика - изобщо не е толкова страшно и сложно както го описваш , и просто изтеглих палчето и после го сложих датчика обратно.Проблеми не е имало до момента.
                  Колега, би ли описал как се обезвъздушава съединителя.
                  STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                  Коментар


                    #54
                    Ами аз не съм го правил никога, но най-общо казано развива се пробката за обезвъздушаване и се помпи юнашки педала на съединителя.
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      #55
                      rosian написа:
                      Колега, би ли описал как се обезвъздушава съединителя.
                      Филма е голям ! Не се захващай ако работи нормално !Просто е като цяло, на ск. кутия където влиза маркуча има една скобка, вади се скобата и маркуча се вади няколко мм. забравих колко точно и някой натиска педала. Пробка има, но няма на нея гайка/болт.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        Ок. То има една качулчица на това жило,и аз я отворих. Оттогава има подобрение,в работата на съединителя.
                        STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                        Коментар


                          #57
                          И аз преди време се борих с машинката на съединителя, при мене беше счупено буталцето - точно до мястото където влиза в кожуха.След една епопея по магазините в търсене на нова машинка, отремонтирах старата.Просто навих една видия в остатъка от стеблото - за щастие беше кухо в средата. Даже и лепило не сеналожи да слагам - толкова хубаво и пплътно стана.Сега машинката си работи, но на Алфата определено ненамирам разлика в работата на колата.Ама ме дразнеше грешката де Не знам при Стило как е, ама на 156 е така завряна тая машинка... Свалянето е лесно - с една ръка се врътва в някаква посока и излиза наго ре и тогава се откача конекора.Но слагането... толкова е тясно, а трябва да се работи с две ръце - с едната да се натиска надолу а с другата да се врътне, с третата да си свети човек а с четвъртата да съ бърше потта... Голем зор видях. По едно време мислех за разглобяване на таблото...
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #58
                            Някой дето да не си е проверил машинката ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              Аз. Даже и не знам къде да гледам за нея. :D Но като нямам проблеми не ми и трябва да я гледам.
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                #60
                                коцев написа:
                                Аз. Даже и не знам къде да гледам за нея. :D Но като нямам проблеми не ми и трябва да я гледам.
                                Tоварищ Коцев, на Стило са сравнително безпроблемни.То проблеми реално няма, само разлика в работата в колата, когато е изрядна е една идея "по-мазна"В първия пост на темата има снимки
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X