Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Лесен ли е достъпа до тази машинка ,че аз гледах около педалите и не успях да я видя?
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #32
      От горе е Моята изглежда стабилно и палчето се прибира лесно.... да смятам, че работи ?
      In JTD I believe, in Nm I trust !

      Коментар


        #33
        Здравейте Колеги, карам Алфа 145 1.9JTD... та въпросната машинка/прекъсвач/сензор си е на мястото, стабилно закрепена, но изглежда изобщо не участва в играта, тъй като педала изобщо не я докосва... В смисъл позиционирана е правилно, точно над педала, но при НЕнатиснат педал има разстояние около 1-2 мм между педала и буталцето(черното). Забила ли е? Според вас да търся ли друга? Благодаря предварително!
        Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

        Коментар


          #34
          За триене...
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #35
            brazen написа:
            Здравейте Колеги, карам Алфа 145 1.9JTD... та въпросната машинка/прекъсвач/сензор си е на мястото, стабилно закрепена, но изглежда изобщо не участва в играта, тъй като педала изобщо не я докосва... В смисъл позиционирана е правилно, точно над педала, но при НЕнатиснат педал има разстояние около 1-2 мм между педала и буталцето(черното). Забила ли е? Според вас да търся ли друга? Благодаря предварително!
            Натисни й тялото в посока от двигателя към волана. Иска повечко сила и ще щракне и премести напред към педала.

            Коментар


              #36
              не става... има ли вероятност проблема да идва от това, че съм сменил помпата при педала? И евнтуално педала да не може да се върне до края(макар че ми се струва, че е на нормална височина спрямо спирачния педал)
              Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

              Коментар


                #37
                brazen написа:
                не става... има ли вероятност проблема да идва от това, че съм сменил помпата при педала? И евнтуално педала да не може да се върне до края(макар че ми се струва, че е на нормална височина спрямо спирачния педал)
                Не, според мен не натискаш достатъчно. Иска си доста сила да прескочи с още един зъб контрата, за да мине по-напред тялото на машинката. Можеш ли да се завреш и да направиш една снимка на фокус на машинката и педала, за да онагледим?

                Коментар


                  #38
                  Не знам как се качват снимки тук, за това поствам линк http://brazen.snimka.bg/automobiles/...-sensor.620318 надявам се не нарушавам правилата, ако е така - извинете ме.Колега, тва е което можах да направя като снимки, мноого е тясно, затова снимах с телефона. Машинката мога да я завъртя само в посока за демонтаж, и като го направя после едвам пак я монтирам...а самата планка, за която се монтира, ми се струва че не мога да я деформирам.
                  Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

                  Коментар


                    #39
                    На снимките виждам как е хлътнала, свали я, по-сериозен натиска, за да се върне, премери дали е наред и сложи Капчица или друго такова лепило.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      brazen написа:
                      Не знам как се качват снимки тук, за това поствам линк http://brazen.snimka.bg/automobiles/...-sensor.620318 надявам се не нарушавам правилата, ако е така - извинете ме.Колега, тва е което можах да направя като снимки, мноого е тясно, затова снимах с телефона. Машинката мога да я завъртя само в посока за демонтаж, и като го направя после едвам пак я монтирам...а самата планка, за която се монтира, ми се струва че не мога да я деформирам.
                      Погледни си последната снимка от албума - там ясно се вижда как назад стърчи тялото на машинката. Това отпред по-бялото е капачка, в която влиза тялото и не е на резба, а е на зъбчета. Т.е. тялото иска яко натискане в посока към педала, за да влезе още в капачката докато щращне с още едно зъбче напред.

                      Коментар


                        #41
                        готово!Не знам как е при Бравото и др. ФИАТ, но при Алфата е голяма мъка, единственият начин за достъп до машинката при мене е като се откачи таблото с бушоните(да си висне надолу), след което, легнал на двете седалки, си провираш лявата ръка(трудно) и натискаш надолу(щрака и слиза с около 1 см.)Още не съм я тествал дали има разлика, че съм на работа в момента. Ако има разлика - ще пиша.Мерси за помощта!!!
                        Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

                        Коментар


                          #42
                          Радвам се, че си успял. При мен се усети разлика при превключване на скоростите. Някак си по-плавно започнаха да се случват нещата.

                          Коментар


                            #43
                            Airfan написа:
                            Радвам се, че си успял. При мен се усети разлика при превключване на скоростите. Някак си по-плавно започнаха да се случват нещата.
                            Ми не знам дали си внушавам след всичко изчетено, но мисля че и аз долавям промяна - много плавно става превключването на скоростите. Най-голяма разлка, обаче, има при потегляне само на съединител(на полу-съединител, без подаване на газ примерно в задръстване) много по-равномерно потегля и работата на двг-то е осезаемо подобрена при този тип потегляне - преди ми работеше по-неравномерно и на ниски обороти, а сега е почти като автоматик. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 П.П. Благодаря ви още веднъж!!
                            Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

                            Коментар


                              #44
                              Не си внушаваш, затова е тази машинка там.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                emzo написа:
                                Не си внушаваш, затова е тази машинка там.
                                Прав си колега, след по-продължително градско каране, вече съм убеден че има разлика.
                                Punto 1.2 16v + Alfa 145 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X