P0704, но не го записва винаги.При Airfan, пласмасовия щифт връщаше много лесно и сложихме нова машинка, но и тази с малко капчица или др. такова лепило, ще върши още много години работа
Понеже темата е свързана с педала на съединителя то ме интересува със жило ли се задейства съединителя или по друг начин на Стилото 1.9 JTD 115к.с. Опитвах се видя как е но почти нищо не видях ,даже и тази машинка за която говорите не видях може и да не съм обърнал внимание.
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Понеже темата е свързана с педала на съединителя то ме интересува със жило ли се задейства съединителя или по друг начин на Стилото 1.9 JTD 115к.с. Опитвах се видя как е но почти нищо не видях ,даже и тази машинка за която говорите не видях може и да не съм обърнал внимание.
Аз цял ден ровя в Elearn-a, функцията на бутона е само за темпомата. Вероятно има и друга роля, но аз не я открих, или не е описана .
Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0
Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0
Мисля, че и двамата сте прави. Като натиснеш съединител няма как да ти паснат оборотите под 1000, защото таблицата казва кога и колко да подава. Ако го лъжем обаче с леко натиснат съединител и на скорост пак табличката казва "Хей, къде така с тия обороти? Дай гориво."
Преди 2 години смянях помпата на педала и тогава майсторите изобщо не бяха монтирали машинката на мястото и - просто си висеше на кабелите. И установих че постоянно ми се записва грешка. Още тогава я монтирах обратно но тя задейства дори само да си поставя крака на педала. И грешката чат-пат продължава да ми се записва понеже в града кракът ми обикновено седи на педала и той е освободил контактите на машинката.Разлика никаква не открих с нея и без нея в поведението на колата. А машинката със сигурност работи - тествана е с виза-та.
Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0
Вероятно е така при експеримента който сте провели,но оборотите не падат бързо в този случай когато колата е на скорост.Но при натиснат съединител падат бързо и горивоподаването е преди 1000 об.Аз не виждам друга причина да се слага този датчик,а и никъде не съм прочел обяснение за друга функция да се слага и при случаи когато колата няма темпомат.Ако знаеш или имаш от някъде различна от тази информация ще е интересно да споделиш.
Вероятно е така при експеримента който сте провели,но оборотите не падат бързо в този случай когато колата е на скорост.Но при натиснат съединител падат бързо и горивоподаването е преди 1000 об.
Не сме правили теста по описания от теб начин. Може би ще бъде така както казваш, остава да го проверя.
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Послушайте емзо-при повреден прекъсвач-тс показващ постояно натиснат педал а всъщност не е динамиката на автомобила е намалена!Можете да го пробвате и на място!Колегите с изправна сиситема-натиснете педала на газта например на около една трета от хода му при работеш двигател и вижте докъде ще подскочи оборотомера-след това натиснете педала на съидинителя и форсирайте по същия начинЩе усетите огромна разлика!И някой колеги да не се чудят що един ден върви добре а на следващия по-мудно като мен!
Коментар