Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    P0704, но не го записва винаги.При Airfan, пласмасовия щифт връщаше много лесно и сложихме нова машинка, но и тази с малко капчица или др. такова лепило, ще върши още много години работа
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Понеже темата е свързана с педала на съединителя то ме интересува със жило ли се задейства съединителя или по друг начин на Стилото 1.9 JTD 115к.с. Опитвах се видя как е но почти нищо не видях ,даже и тази машинка за която говорите не видях може и да не съм обърнал внимание.
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #18
        коцев написа:
        Понеже темата е свързана с педала на съединителя то ме интересува със жило ли се задейства съединителя или по друг начин на Стилото 1.9 JTD 115к.с. Опитвах се видя как е но почти нищо не видях ,даже и тази машинка за която говорите не видях може и да не съм обърнал внимание.
        С хидравлични помпи е.

        Коментар


          #19
          Venioid написа:
          Аз цял ден ровя в Elearn-a, функцията на бутона е само за темпомата. Вероятно има и друга роля, но аз не я открих, или не е описана .
          Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.

          Коментар


            #20
            Само да добавя, че не е стоп машинка. Това е един изключвател.

            Коментар


              #21
              Ако ще издребняваме - принципно се води CLUTCH PEDAL POSITION SWITCH, ама не ми стига мястото за заглавието и затова е в "качички"
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Stefan Hadjov написа:
                Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
                Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
                  Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0
                  Мисля, че и двамата сте прави. Като натиснеш съединител няма как да ти паснат оборотите под 1000, защото таблицата казва кога и колко да подава. Ако го лъжем обаче с леко натиснат съединител и на скорост пак табличката казва "Хей, къде така с тия обороти? Дай гориво."

                  Коментар


                    #24
                    Няма никакъв проблем да е както казва и колегата @ogi28b Защото дори и 1-2сек. без подаване на гориво си е далавера.

                    Коментар


                      #25
                      Преди 2 години смянях помпата на педала и тогава майсторите изобщо не бяха монтирали машинката на мястото и - просто си висеше на кабелите. И установих че постоянно ми се записва грешка. Още тогава я монтирах обратно но тя задейства дори само да си поставя крака на педала. И грешката чат-пат продължава да ми се записва понеже в града кракът ми обикновено седи на педала и той е освободил контактите на машинката.Разлика никаква не открих с нея и без нея в поведението на колата. А машинката със сигурност работи - тествана е с виза-та.

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Освен темпомата,когато двигателя е в режим на принудителен празен ход/няма горивоподаване/.В момента на натискане на съединителя,горивоподаването се възтановява.
                        Това не е вярно, доказал съм го в моята кола с помощта на колегата vsd. В диагностичния софтуер ВИЗА има иконка, която светва в зелено, като натиснеш съединител. При светнала иконка (бях натиснал леко педала, колкото да не изключи от скорост, и да се води като "натиснат") горивоподаването беше 0 докато не спаднахме под 1000 об. Над 1000 об. - горивоподаването = 0
                        Вероятно е така при експеримента който сте провели,но оборотите не падат бързо в този случай когато колата е на скорост.Но при натиснат съединител падат бързо и горивоподаването е преди 1000 об.Аз не виждам друга причина да се слага този датчик,а и никъде не съм прочел обяснение за друга функция да се слага и при случаи когато колата няма темпомат.Ако знаеш или имаш от някъде различна от тази информация ще е интересно да споделиш.

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          Вероятно е така при експеримента който сте провели,но оборотите не падат бързо в този случай когато колата е на скорост.Но при натиснат съединител падат бързо и горивоподаването е преди 1000 об.
                          Не сме правили теста по описания от теб начин. Може би ще бъде така както казваш, остава да го проверя.

                          Коментар


                            #28
                            Бъмп !Проверете си машинките колеги
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              ААААА моята я оправиха :D
                              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                Бъмп !Проверете си машинките колеги
                                Послушайте емзо-при повреден прекъсвач-тс показващ постояно натиснат педал а всъщност не е динамиката на автомобила е намалена!Можете да го пробвате и на място!Колегите с изправна сиситема-натиснете педала на газта например на около една трета от хода му при работеш двигател и вижте докъде ще подскочи оборотомера-след това натиснете педала на съидинителя и форсирайте по същия начинЩе усетите огромна разлика!И някой колеги да не се чудят що един ден върви добре а на следващия по-мудно като мен!
                                ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                                Коментар

                                Working...
                                X