Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя

    Колеги, проверете си машинките, дотук на 3ма колеги са били така с месеци: Tази машинка не е за красота, а и ако с месеци сте карали така, то определено ще усетите разлика - JTD моторите.Прави и впечатление, че не винаги се записва въпросната грешка.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    При мен се усети определено разлика по време на превключване на предавките. Преди при пускане на съединителя едно нервно ставаше зацепването, имаше нещо като леко подскачане напред сякаш, а сега е плавно и не се усеща изобщо момента на зацепване на съединителя. Много приятно е.

    Коментар


      #3
      Re: P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединит

      emzo написа:
      Колеги, проверете си машинките, дотук на 3ма колеги са били така с месеци: Tази машинка не е за красота, а и ако с месеци сте карали така, то определено ще усетите разлика - JTD моторите.Прави и впечатление, че не винаги се записва въпросната грешка.
      Ъм... за какво е тва копче на съединителя, аз имам ли такова?

      Коментар


        #4
        Понеже не съм сигурен, затова пуснах темата в дизели Жетеде-тата имат.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Понеже не съм сигурен, затова пуснах темата в дизели Жетеде-тата имат.
          Ама то за какво е, като натиеснеш съединителя освобождава като стоп машинката... и кво става

          Коментар


            #6
            Машинката казва на ЕКУто, дали си натиснал съединителя, а вече ЕКУто ползва тази информация за много неща.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Машинката на съединителя трябва за темпомата - дори да нямаш темпомат, машинката си е там.
              Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
              Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
              Ex: Marea 2.4 JTD 2000
              Ex: Brava 1.6 1997
              Ex: Puntо 1.1 1994

              Коментар


                #8
                кола

                На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Venioid написа:
                  Машинката на съединителя трябва за темпомата - дори да нямаш темпомат, машинката си е там.
                  Не е само за темпомата, а и за режимите на двигателя при превключване на скоростите.

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
                    Говорим за стоп машинка на съединителя, а не на спирачката!

                    Коментар


                      #11
                      Честно казано аз разлика в поведението на колата с повреден бутох и с нормално работещ не открих :D Освен че заработи автопилота.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Аз цял ден ровя в Elearn-a, функцията на бутона е само за темпомата. Вероятно има и друга роля, но аз не я открих, или не е описана .
                        Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                        Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                        Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                        Ex: Brava 1.6 1997
                        Ex: Puntо 1.1 1994

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
                          Ама, то това е на съединителя, не на спирачката, а и на спирачката, поне на моята кола, не се натиска, ами като натиснеш педала, освобождава копчето (в ненатиснато положение прави контакт)

                          Коментар


                            #14
                            Да де, то и тази е така, на този принцип.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              И при мен беше постоянно ’’натиснат" според ЕКУ-то.Мислех че е дефектирал, но като легнах до/под педалите, видях че гогато съединителя е отпуснат, дори не допира ... Не трябва да се разглобява нищо ... просто трябва да се натисне надолу ... Ако имаш фенерче да си светиш ще е голямо удобство ...За спирачките е същото ...Разлика във вървенето не намерих, макар че очаквах да има разлика ... Ако беше проблем, ЕКУ-то трябваше да запише грешка ... то има код за такава грешка, но при мен не се е появявал.
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар

                              Working...
                              X