Здравейте колеги,С доста от вас си писах лични съобщения и ме посъветвахте много неща за което съм изключително благодарен.В момента си търся Браво JTD 100 и съм харесал едно в софия,което мисля да отида да видя скоро на живо :http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Разбрах че диагностиката на двигателя е нещо много важно от всичките теми и по него и компютъра могат да се разберат доста неща.Та интересуваме къде в софия мога да отида на диагностика ако се окаже читава колата.Ако има нещо което според вас трябва да гледам по двигател и по колата моля споделете(Вече знам за течове по мотора;че пали на 3то завъртане на мотора;да не пуши адски много;и че маховника се износва(което не знам как да определя)).Благодаря ви много колеги.Съжалявам за тъпите въпроси,но наистина ми се иска да си взема читава кола която поне 2 години да ме изкара без много зор.Преместена от "Общи приказки"Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужда от съвет за Браво JTD
Collapse
X
-
Един колега от форума се занимава с диагностика на автомобили , потърси му координатите , но забравих в кой раздел на форума ги имаше. Иначе за съединителя , гледай като тръгваш без газ да не ти тресе вътре в купето. Но може да тресе и заради скъсан тампон , но ако е тампон би трябвало и на празен ход да се усещат вибрации.
-
За диагностика, се свържи с този колега -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53066Относно маховика, съединителя, само с отпускане на съединителя, без подаване на газ, колата трябва да тръгне, без да тресе. Педала на съединителя трябва да е мек, да не е твърд.
Коментар
-
nikolce написа:За диагностика, се свържи с този колега -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53066Относно маховика, съединителя, само с отпускане на съединителя, без подаване на газ, колата трябва да тръгне, без да тресе. Педала на съединителя трябва да е мек, да не е твърд.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:А как се разбира хидравличният съединител мек ли е или твърд???
Коментар
-
В Плевен имаше едно JTD100 за около 3000лв, но беше със SX салон?! Виж дали е още в мобилето!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Освен моето ЖТД 100 съм виждал още две-три на "живо" ( :D ). На никое няма/ше надписи на калниците. Явно са рядкост тези мотори, защото са произвеждани малко време ( мисля, че около година )...Е, аз се "натресох" на такава кола, но нямам база за сравнение. По споделените разходи на ЖТД 105 в една друга тема наистина оставам с впечатлението, за по-нисък разход на ЖТД 100 и със сигурност значително по-нисък данък...но спирам до тук. :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Освен моето ЖТД 100 съм виждал още две-три на "живо" ( :D ). На никое няма/ше надписи на калниците. Явно са рядкост тези мотори, защото са произвеждани малко време ( мисля, че около година )...Е, аз се "натресох" на такава кола, но нямам база за сравнение. По споделените разходи на ЖТД 105 в една друга тема наистина оставам с впечатлението, за по-нисък разход на ЖТД 100 и със сигурност значително по-нисък данък...но спирам до тук. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар