Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужда от съвет за Браво JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нужда от съвет за Браво JTD

    Здравейте колеги,С доста от вас си писах лични съобщения и ме посъветвахте много неща за което съм изключително благодарен.В момента си търся Браво JTD 100 и съм харесал едно в софия,което мисля да отида да видя скоро на живо :http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...Разбрах че диагностиката на двигателя е нещо много важно от всичките теми и по него и компютъра могат да се разберат доста неща.Та интересуваме къде в софия мога да отида на диагностика ако се окаже читава колата.Ако има нещо което според вас трябва да гледам по двигател и по колата моля споделете(Вече знам за течове по мотора;че пали на 3то завъртане на мотора;да не пуши адски много;и че маховника се износва(което не знам как да определя)).Благодаря ви много колеги.Съжалявам за тъпите въпроси,но наистина ми се иска да си взема читава кола която поне 2 години да ме изкара без много зор.Преместена от "Общи приказки"Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    Един колега от форума се занимава с диагностика на автомобили , потърси му координатите , но забравих в кой раздел на форума ги имаше. Иначе за съединителя , гледай като тръгваш без газ да не ти тресе вътре в купето. Но може да тресе и заради скъсан тампон , но ако е тампон би трябвало и на празен ход да се усещат вибрации.

    Коментар


      #3
      За диагностика, се свържи с този колега -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53066Относно маховика, съединителя, само с отпускане на съединителя, без подаване на газ, колата трябва да тръгне, без да тресе. Педала на съединителя трябва да е мек, да не е твърд.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        nikolce написа:
        За диагностика, се свържи с този колега -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53066Относно маховика, съединителя, само с отпускане на съединителя, без подаване на газ, колата трябва да тръгне, без да тресе. Педала на съединителя трябва да е мек, да не е твърд.
        А как се разбира хидравличният съединител мек ли е или твърд???
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Ооо твърд е, направо си е жива тренировка за прасец, когато съед. е пътник.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            jenshen73 написа:
            А как се разбира хидравличният съединител мек ли е или твърд???
            Както каза emzo, направо си е тренировка за прасеца . Като взех колата, след първите 2-3 дни каране градско, даже имах болка. После свикнах.... След някое време се качих на пежото на баща ми (205-чка), щях да пробия ламарината, като натиснах съединителя . Тогава разбрах, че нещо не е наред с моят съединител. Не след дълго, то си каза мъката. Като купувах фиата не знаех, че помпата е хидравлична, и си мислех, че е нормално педала да е твърд. За колегата, който ще купува Браво също да погледне тази тема, относно климатика. Обърни внимание на 6-ти и 7-ми пост в темата.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Съжалявам че ще трябва да те разочаровам колега но това браво така по тези снимки ми се струва че не е 100hp а е 105hp Обади се на продавача и му искай номера на мотора и то ще си каже,или да направи снимки и под капака и така ще се види
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #8
                Oo да прав е колегата, просто вижте надписа на калниците
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Мерси за коментарите и за съветите.Найстина колегата е прав сега като и аз се загледах повече на снимката пише 105... а така да се бях надъхал за тази оферта но ще продължавам да търся мерси За жалост други обяви за JDT 100 не намерих за момента.
                  Fiat Punto JTD HLX 1999

                  Коментар


                    #10
                    В Плевен имаше едно JTD100 за около 3000лв, но беше със SX салон?! Виж дали е още в мобилето!
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #11
                      Освен моето ЖТД 100 съм виждал още две-три на "живо" ( :D ). На никое няма/ше надписи на калниците. Явно са рядкост тези мотори, защото са произвеждани малко време ( мисля, че около година )...Е, аз се "натресох" на такава кола, но нямам база за сравнение. По споделените разходи на ЖТД 105 в една друга тема наистина оставам с впечатлението, за по-нисък разход на ЖТД 100 и със сигурност значително по-нисък данък...но спирам до тук. :D
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #12
                        Просто държат и в Италия по-висока цена и не се внасят.Пък и друго си е да вземеш леко чукнато жтд105 за 200-300 евро и да го продадеш за 3000
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          100% не е на 110000км
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            BEX---GT написа:
                            100% не е на 110000км
                            А да сте виждали ТД 100 с надписи по калниците ЖТД105? Аз видях и такава доработка, така че най-сигурно си остава номера на рамата и кода на двигателя.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              ntodorov написа:
                              Освен моето ЖТД 100 съм виждал още две-три на "живо" ( :D ). На никое няма/ше надписи на калниците. Явно са рядкост тези мотори, защото са произвеждани малко време ( мисля, че около година )...Е, аз се "натресох" на такава кола, но нямам база за сравнение. По споделените разходи на ЖТД 105 в една друга тема наистина оставам с впечатлението, за по-нисък разход на ЖТД 100 и със сигурност значително по-нисък данък...но спирам до тук. :D
                              аз само едно и то нямаше надписи по калниците, мисля че единствения отличителен знак е отзад на капака под BRAVO пише JTD, освен мойто и другото което съм виждал из улиците на пловдив не съм срещал друго с такъв надпис отзад

                              Коментар

                              Working...
                              X