Здравейте колеги, първо да кажа че съм изчел доста теми за този двигател в търсачката, плюсове и минуси спрямо другите,но така и не видях подобна тема като тази.Тези дни ще ходя да гледам едно браво с такъв двигател TD - 100кс.Въпроса ми е какво трябва да гледам при самия оглед...поне основните неща които се гледат при този двигател?Всякаква информация и помощ би ми била полезна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво да гледам при покупка на TD100
Collapse
X
-
Колега до сега рових и никакви съвети не намерих за TD.Видях 2 теми за закупуване на JTD какво да се гледа но за TD не намерих...До колкото знам двигателите имат доста голяма разлика...Моля ако не е проблем някой по запознат да обясни поне основните работи или да даде линк какво да гледам при покупката.За бензина ми е ясно за дизела си нямам и хабер.
Коментар
-
martin_k_g написа:Колега до сега рових и никакви съвети не намерих за TD.Видях 2 теми за закупуване на JTD какво да се гледа но за TD не намерих...До колкото знам двигателите имат доста голяма разлика...Моля ако не е проблем някой по запознат да обясни поне основните работи или да даде линк какво да гледам при покупката.За бензина ми е ясно за дизела си нямам и хабер.Honda CBR 900 RR
Suzuki GSF 400 Bandit
1.9 TD 100
Коментар
-
здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.
Коментар
-
sacho7803 написа:здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
tomito9902 написа:sacho7803 написа:здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.
Коментар
-
Не трябва да мирише на нафта в купето при включен вентилатор, при мен като се появи тази миризма есента, чак доло под колата имаше нафта, махнах пластмасовия капак и веднага видях, че беше авансатор смених с нов срещу 160лв, такаче без махане на кората неможе да се види помпата и около дюзитеFiat Bravo TD100
Коментар
-
Mystikal написа:Не трябва да мирише на нафта в купето при включен вентилатор, при мен като се появи тази миризма есента, чак доло под колата имаше нафта, махнах пластмасовия капак и веднага видях, че беше авансатор смених с нов срещу 160лв, такаче без махане на кората неможе да се види помпата и около дюзите
Коментар
-
аз съм с ТД100 от 3 години и никакви проблеми досега.Взех я на около 230000, а сега е на 285000++, никакви проблеми, само сега ми текна помпата и предстои ремонт, но няма парички за това сега.В момента в който ми замириса на нафта и помпата беше протекла, така че това е един от признаците за протекла помпа или клапан.А и кората се държи на 4 гайки 10-ки(поне при мен е така) и нищо не ти коства да ги развиеш
Коментар
-
здравейте...огледах доста браво-та 100тд и накрая се спрях на първото което ми хареса.днес го огледах обстойно-свалих кората над мотора.значи по помпата не видях теч а единствено от ...аванс-клапана ли се казваше...дето влиза кабелчето е влажно--явно сълзи.друго ми направи впечатление че в "чашката"на 3-та и на 4-та дюза имаше течност--явно нафта-незнам....докато беше запалена огледах мъркучитата и всичко но не видях да сълзи отнякъде..иначе колата пали изумително както топла така и студена--просто преди да чуя стартера да завърти....при изгасяне обаче имам чуство че "изтропва"нещо а не изгасва меко--незнам как е при фиат.и последно---светеше един оранжев ключ на таблото--собственика каза че е изолирал имобилайзера незнайно защо..........давайте акъли че утре вдругиден мисля да я взема ако нещата които описах не са голям проблем.
Коментар
-
Авансатора се оправя, може и да не купуваш нов. Лошото обаче е, че текнала ли е от там има голяма вероятност да протече и от другате. Поне при мен така се развиха нещата и свършиха с ремонт на помпата. Нафтата около дюзите най-вероятно е от маркучите за обратна нафта. Не си личи много като сълзи от тях.Ако не е тайна, колко пари я сапзари колата?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Авансатора се оправя, може и да не купуваш нов. Лошото обаче е, че текнала ли е от там има голяма вероятност да протече и от другате. Поне при мен така се развиха нещата и свършиха с ремонт на помпата. Нафтата около дюзите най-вероятно е от маркучите за обратна нафта. Не си личи много като сълзи от тях.Ако не е тайна, колко пари я сапзари колата?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар