Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво да гледам при покупка на TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво да гледам при покупка на TD100

    Здравейте колеги, първо да кажа че съм изчел доста теми за този двигател в търсачката, плюсове и минуси спрямо другите,но така и не видях подобна тема като тази.Тези дни ще ходя да гледам едно браво с такъв двигател TD - 100кс.Въпроса ми е какво трябва да гледам при самия оглед...поне основните неща които се гледат при този двигател?Всякаква информация и помощ би ми била полезна

    #2
    влез в раздел диззел и чети,има поне две такива теми!
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #3
      Колега до сега рових и никакви съвети не намерих за TD.Видях 2 теми за закупуване на JTD какво да се гледа но за TD не намерих...До колкото знам двигателите имат доста голяма разлика...Моля ако не е проблем някой по запознат да обясни поне основните работи или да даде линк какво да гледам при покупката.За бензина ми е ясно за дизела си нямам и хабер.

      Коментар


        #4
        martin_k_g написа:
        Колега до сега рових и никакви съвети не намерих за TD.Видях 2 теми за закупуване на JTD какво да се гледа но за TD не намерих...До колкото знам двигателите имат доста голяма разлика...Моля ако не е проблем някой по запознат да обясни поне основните работи или да даде линк какво да гледам при покупката.За бензина ми е ясно за дизела си нямам и хабер.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17987&highlight=%EF%EE%EA%F3%EF%EA %E0 Заповядай
        Honda CBR 900 RR
        Suzuki GSF 400 Bandit
        1.9 TD 100

        Коментар


          #5
          здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.

          Коментар


            #6
            sacho7803 написа:
            здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.
            Аз карам Мареа 1.9 TD 100 кончета , и то от два дена , а дизел съм карал и преди само че Ауди , и съм се возил в доста дизели и ми е направило впечатление че в всички си мирише на нафта , малко но се усеща!
            Fiat Marea Weekend
            HLX 1,9 TD 100
            1999

            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

            Коментар


              #7
              tomito9902 написа:
              sacho7803 написа:
              здравейте.и на мен тия дни ми предстои закупуване на браво-100тд та затова съживих темата доста четох из форума и най-важното което успях да разбера е...помпата..въпроса ми е вижда ли се тая помпа без да се маха кората?ако има теч как да разбера откъде точно е..ако е от авансатора разбрах че не е проблем ---сменям го и толкоз.........гледах едно но беше тъмно и неможах да огледам като хората....иначе студено запали отраз и топло пък пали отчетвърт но наистина като пуснах парното и моментно ми замириса на нафта дайте акъли къде какво по-специфично да гледам.
              Аз карам Мареа 1.9 TD 100 кончета , и то от два дена , а дизел съм карал и преди само че Ауди , и съм се возил в доста дизели и ми е направило впечатление че в всички си мирише на нафта , малко но се усеща!
              не съм много съгласен..допреди 2 години карах а3-ауди в продължение на година но никога не ми е замирисвало

              Коментар


                #8
                Не трябва да мирише на нафта в купето при включен вентилатор, при мен като се появи тази миризма есента, чак доло под колата имаше нафта, махнах пластмасовия капак и веднага видях, че беше авансатор смених с нов срещу 160лв, такаче без махане на кората неможе да се види помпата и около дюзите
                Fiat Bravo TD100

                Коментар


                  #9
                  Mystikal написа:
                  Не трябва да мирише на нафта в купето при включен вентилатор, при мен като се появи тази миризма есента, чак доло под колата имаше нафта, махнах пластмасовия капак и веднага видях, че беше авансатор смених с нов срещу 160лв, такаче без махане на кората неможе да се види помпата и около дюзите
                  мерси за отговора колега..то ако е от тоя авансатор--не е проблем--сменям го и толкова---хем предполагам че новия ще даде отражение и на вървеж и на разход....само да не шурти цялата помпа че..........лошо тогаз.не ми се занимава със сваляне и ремонти и простотии че и пари ще избягат....неделя съм на оглед//тогава съм свободен//и ще докладвам

                  Коментар


                    #10
                    От края на септември съм с мареа ТД-100, но мирис на нафта няма и не се усеща.

                    Коментар


                      #11
                      аз съм с ТД100 от 3 години и никакви проблеми досега.Взех я на около 230000, а сега е на 285000++, никакви проблеми, само сега ми текна помпата и предстои ремонт, но няма парички за това сега.В момента в който ми замириса на нафта и помпата беше протекла, така че това е един от признаците за протекла помпа или клапан.А и кората се държи на 4 гайки 10-ки(поне при мен е така) и нищо не ти коства да ги развиеш

                      Коментар


                        #12
                        здравейте...огледах доста браво-та 100тд и накрая се спрях на първото което ми хареса.днес го огледах обстойно-свалих кората над мотора.значи по помпата не видях теч а единствено от ...аванс-клапана ли се казваше...дето влиза кабелчето е влажно--явно сълзи.друго ми направи впечатление че в "чашката"на 3-та и на 4-та дюза имаше течност--явно нафта-незнам....докато беше запалена огледах мъркучитата и всичко но не видях да сълзи отнякъде..иначе колата пали изумително както топла така и студена--просто преди да чуя стартера да завърти....при изгасяне обаче имам чуство че "изтропва"нещо а не изгасва меко--незнам как е при фиат.и последно---светеше един оранжев ключ на таблото--собственика каза че е изолирал имобилайзера незнайно защо..........давайте акъли че утре вдругиден мисля да я взема ако нещата които описах не са голям проблем.

                        Коментар


                          #13
                          Авансатора се оправя, може и да не купуваш нов. Лошото обаче е, че текнала ли е от там има голяма вероятност да протече и от другате. Поне при мен така се развиха нещата и свършиха с ремонт на помпата. Нафтата около дюзите най-вероятно е от маркучите за обратна нафта. Не си личи много като сълзи от тях.Ако не е тайна, колко пари я сапзари колата?
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #14
                            Geraka написа:
                            Авансатора се оправя, може и да не купуваш нов. Лошото обаче е, че текнала ли е от там има голяма вероятност да протече и от другате. Поне при мен така се развиха нещата и свършиха с ремонт на помпата. Нафтата около дюзите най-вероятно е от маркучите за обратна нафта. Не си личи много като сълзи от тях.Ако не е тайна, колко пари я сапзари колата?
                            мерси за отговора...за 1800 я спазарих.външно има някоя забележка но като цяло ми хареса.сега зех да умувам за тоя имобилайзер как го е изолирал а и нормално ли е като гася да ритва колата?абе не обърнах внимание на другите които гледах но в тая явно се вманиачих :D няма климатик--но не ми и тряяяя.гуми също....няма....единия калник е китван---абе става :D

                            Коментар


                              #15
                              карам тд 100 мареа и мога да ти потвърдя- пали от раз(когато няма проблем) дори на студено ,а при гасене се чува едно като потропване,в началото се шашках,но му свикнах и не мисля,че има проблем в това точно.
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар

                              Working...
                              X