чета из форума и доста ми се изясняват нещата.само немога да разбера тая оранжевата лампа с ключ единствено за имобилайзера ли е??и щом е изолиран защо свети постоянно.човека ми каза че имал проблем нещо с ключове и изолирал имобилайзера но..........откъде що и как-------дали няма да ми създава проблем това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво да гледам при покупка на TD100
Collapse
X
-
sacho7803 написа:чета из форума и доста ми се изясняват нещата.само немога да разбера тая оранжевата лампа с ключ единствено за имобилайзера ли е??и щом е изолиран защо свети постоянно.човека ми каза че имал проблем нещо с ключове и изолирал имобилайзера но..........откъде що и как-------дали няма да ми създава проблем товаАз съм го сменял и при мен свети, но много рядко жълтия ключ на таблото
Не е проблем, автомобила пали и заминава...Относно теча в гнездата на дюзите - може да е от обратната нафта, може обаче и да не е. При втория вариант е сигурно, че има проблем във въпросните 2 дюзи, но първо може да се подменат 2-та маркуча на 3 и 4 дюза, избърсва се насъбралата се навта и се тества с няколко гръгчета и повече оборот на двг. Спираш - гледаш и ако пак има нафта можеш да си направиш и сам изводите. При гасене фиатките си поритват повече сякаш от другите автомобили и моя рита, явно и на други колеги рита, чак като съм ходил в сервиз вземат да се шашкат... абе викат ми - май имаш някой тампон за смяна... отговора е ясен - ти остави тая работа, гледай да свършиш за каквото съм дошъл
Иначе фиат без клима ше да е най-най орязания фиат на света, ама поне един проблем по-малко. успех
FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар