Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВА ТД 100 "задържа" за момент във високи оборо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    iuly_vn написа:
    Tornado написа:
    А след това няма ли нужда да се настрои и датчика за положението на педала за горивото със Визата.
    Добър въпрос, но може и да не се настройва, освен ако не светва индикатора-дюза на таблото. Допуска на тоя датчик е в голям диапазон. От около 7-8% до 15-16% при начално положение /отпуснат педал/. Чак извън тези стойности вече, диагностичният софтуер реве за твърде ниски или твърде високи стойности /Value too low или Value too high/. Разбира се, най-добрите стойности, опитно, а и най често срещани, са на 10.8 -11.3%.
    Благодаря колега за съветите по настройките току що завърших и теста с визата при който се наложи наистина да коригирам датчика за полжението на педала.Оставих го на стйности доколкото си спомних около 12-13.Наистина самоволното вдигане на оборотите и повишаване на теглителната сила неволно в движение се дължи на неправилната регулировка която с твоя помощ оправих.Искам малко разяснение на по долното изречение.Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите.Искаш да кажеш ,че поставяш дорника въртиш докато започне увеличаване на оборотите застопоряваш вадиш дорника и все пак петата се допира главата на винта или трябва да си остане разстояние между петата и главата на винта 2 мм.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Да, като застопориш винта и свалиш дорника, лоста за газта трябва да се върне сам до упор на винта, под въздействието на пружината си. Така че като почнеш да подаваш газ на ръка с лоста за газта от това положение, то той ще има вече тия 2мм като свободен ход. Ход през който двигателят няма да реагира с повишаване на обороти. При наште двигатели, тоя свободен ход е 1.5-2мм, докато при Ситроен, например, е още по-голям. Тоест там е около 4мм при същата помпа Лукас. Може би защото, там рамото за подаване на газ е по-различно, въпреки че помпите са еднакви. Тия данни са по инструкции от производителя.
      Fiat Marea TD100

      Коментар

      Working...
      X