marinavtom написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВА ТД 100 "задържа" за момент във високи оборо
Collapse
X
-
НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
-
marinavtom написа:колега в помпата е проблема съжалявам да го чуеш но имах същия проблем не наливай пари по сервизи а си вземи една помпа и си реши проблема между другото сменя се за 40 мин
Коментар
-
Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
marinavtom написа:колега в помпата е проблема съжалявам да го чуеш но имах същия проблем не наливай пари по сервизи а си вземи една помпа и си реши проблема между другото сменя се за 40 минFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Валентино_88 написа:Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?
Коментар
-
Dimo_J написа:Валентино_88 написа:Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Валентино_88 написа:Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
iuly_vn написа:Това е тъй характерния знак за неправилно регулирана помпа за празния ход. Прави се лесно. Инструменти - звезда 17. гаечен 11, гаечен 8 -2бр. хлабиномер или дорник 2мм. Стартираш двигателя и изчакваш да загрее до оптимална темп! Навиваш петата за газта с три четери оборота със звезда17 и гаечен11 за контра. После настройваш оборотите от малкия лостов механизам по-назад, развивайки или навивайки болтчето, със помоща на двата гаечни ключа 8. Трябва да бъдат 850 +-25. Най добре на 860-870 об. Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите. Застопоряваш и пробваш с подаване на газ на 3000об, задържайки секунда две и отпускаш. Ако двигателя бързо качва и сваля оборотите си готов. Иначе повтаряш настройката.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето я и картинката. Въпреки че не търсите и все пиша и слагам картинки. Щото тая картинка я има на поне три места вече. Но няма грижи, дано е от това проблема и да се оправи колегата, а и да съм бил полезен на всички.П.П. Като сложите дорника 2мм и почнете да развиватге петата на газта, застопорявате точно когато оборотите са започнали съвсем леко да се увеличават!!! Тоест, от там нататъка, вече трябва да започнат да се увекичават. С други думи луфта трябва да е 1.5 до 2мм.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Tornado написа:А след това няма ли нужда да се настрои и датчика за положението на педала за горивото със Визата.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар