Колеги колата се държи така от както съм я купил и не е кой знае какъв проблем, но ме дразни и искам да разбера защо е така. Ще се опитам да обясня колкото мога. Та значи колата си върви добре и си ускорява до 4300 об. без проблем, но проблема се получава когато,например съм зад някоя кола по път със завои и я задържа за около 3- 4 секунди между 2500 и 3000 об. на втора предавка, за да изчакам излизането от завоя и да я изпредваря. При подаването на газта колата задържа за около 2 секунди(не повече) и след това изведнъж тръгва все едно някой ме е бутнал , а зад мен колите трябва да си включат светлините , за да видят пътя . Искам да добавя, че в момента в който я задържам между 2500 и 3000 об от колата не излиза грам пушек. Възможно ли катализатора да се е позадръстил или е нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВА ТД 100 "задържа" за момент във високи оборо
Collapse
X
-
Не забравяй обаче, че налягането на турбината се мери в движвние-под товар. Освен това, друго което можеш да направиш, е да провериш хлабините в клапаните. На тези двигатели често намаляват, което в някои случаи води и до прегарянето им. Една диагностика, особенно ако е със софтуера на колегата от форума - Fiat Ekuscan, може да подскаже веднага проблема. Прави се в покой и в движение и се записва лог. После го качваш тук да го видим.Така когато се прояви проблема, ще се видят стойностите от динамичния аванс и ще може да се предположи по-точно къде се крие проблема. Можеш и да помолиш някой колега от Пловдив, който си е правил кодочетец, или да идеш на наша сбирка. Като за начало, също можеш да провериш филтрите и чистотата на сондата в резервоара, след което пиши.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Филтрите са сменени преди около 2000 км. но проблема е още преди това. Имах голямо желание да почистя сондата в резервоара, но не успях да развия пръстена отгоре Започвам да работя върху другите насоки- налягане на турбината и диагностика пък да видим до къде ще стигна.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
С този цвят на пушека и характерното забавяне при ускорение, може да е и аванс или заяждане в помпата, но да не избързваме. Нека се следват по ефтините варианти описани по-горе и после ще видим. Щото проблема не е специфичен и често срещан сред останалите автомобили с ТД100.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колеги да има някой от Пловдив, който разполага с гореспоменатия манометър или софт за диагностика, че не ми се занимава със сервизи и "майстори" пък ще се отчета подобаващо :P . А ако евентуално турбината има някакви луфтуве не трябва ли да гори повечко масло, защото аз за 9000 км. доливам не повече от 300гр. ,което мисля е в нормата?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:Колеги да има някой от Пловдив, който разполага с гореспоменатия манометър или софт за диагностика, че не ми се занимава със сервизи и "майстори" пък ще се отчета подобаващо :P . А ако евентуално турбината има някакви луфтуве не трябва ли да гори повечко масло, защото аз за 9000 км. доливам не повече от 300гр. ,което мисля е в нормата?Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар