С механично изолиране ще трупа пасивни грешки, които няма да попречат на работата, няма да я вкара в сервизен режим, единствено биха могли да са дразнещи при диагностиката (поне за мен :D ). Но преди да го изолираш и т.н. откачи й буксата на дебитомера да види как ще е, че от доста познати (не само с фиати) чувам, че при "загуба на мощност", в някои сервизи стигали до сваляне на турбини и т.н. а накрая излиза, че е от дебитомера. А това е елементарно за проба и ex juvantibus диагностика. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
white_shark написа:Колеги бърз въпрос,защото четейки "лекциите" в по-предните ви постове съвсем се обърквам,защото не съм голям специалист по дизелите.На моя приятелката Стилото 1.9жтд 80к.с от известно време се оплаква,че колата забивала,нямала мощност и такa.Закара я в сервиз там чистили ЕГР,защото казали,че е от него,но след интервенцията единствената промяна е,че на моменти се държи нормално,а в други си е пак спъната.Колата е 2002ра година Евро 3.Само с механично излоране ще се реши ли проблема или ще се появят софтуерни проблеми?
Коментар
-
Знам, вземи точния размер с шублер, имам нещо на ум.Ако диаметъра е същия , цената е само 10лв и 3 дни достаква от румънско:http://postimg.org/image/7r06fj7j1/F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Тая от реното не става (намерих я в сервиз на рено). Диаметъра е видимо по малък и ширината е го голяма, просто няма шанс да влезне там, иначе като материал е перфектна (тя си е точно от турбо пътищата). Намерих подобен опръстен по елринг - диаметър 1 към 1, само му намалих ширината с 1 мм и пасна перфектно. Втори ден държи, но със сигурност няма да изкара много защото е обикновена гума, така че проблема е решен временно.
Коментар
-
Здравейте колеги да повдигна темата. Взех една Мултпипла 115 кс JTD и по стечение на опита си от предходната кола, една от първите задачи бе да запуша ЕГР. Не съм имал проблеми с него, просто го направих превантивно.Четох по форума и разбрах, че ЕГР е онова нещо от към купето което съм оградил в бяло. Снимка 1
Развих възела където е жълтата стрелка(предположих, че това е пътя на изгорелите газове) и поставих метална пластина, която да спира потока. Колебаех се дали не е по-правилно да развия възела където е оранжавата стрелка, защото като че ли наттам отиват газовете. Тоест да ги спра на късен етап. Вие как мислите?
Минах първите 100 км така. Резултатите и въпросите, които моите действие повдигна –
1 Колата не загрява или го прави супер бавно и за кратко. Бачка си непрекъснато студена, за разлика от преди с отпушен ЕГР. Защо, моля за съвет?
2 Разхода и динамиката не се промениха. На грешно място ли съм запушил тръбата?
Благодаря за мненията.
снимка 1
снимка 2тралала
Коментар
-
Със затапването на ЕГР спираш изгорелите газове които минават през топлообменника който загрява антифриза.Най вероятно термостата ти е за смяна,може да пробваш с такъв от Рено в маркуча от радиатора към термостата,ако има промяна в загряването тогава може да купиш и оригинален,който е доста по-скъп.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар