Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    С механично изолиране ще трупа пасивни грешки, които няма да попречат на работата, няма да я вкара в сервизен режим, единствено биха могли да са дразнещи при диагностиката (поне за мен :D ). Но преди да го изолираш и т.н. откачи й буксата на дебитомера да види как ще е, че от доста познати (не само с фиати) чувам, че при "загуба на мощност", в някои сервизи стигали до сваляне на турбини и т.н. а накрая излиза, че е от дебитомера. А това е елементарно за проба и ex juvantibus диагностика. Успех!
    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

    Коментар


      white_shark написа:
      Колеги бърз въпрос,защото четейки "лекциите" в по-предните ви постове съвсем се обърквам,защото не съм голям специалист по дизелите.На моя приятелката Стилото 1.9жтд 80к.с от известно време се оплаква,че колата забивала,нямала мощност и такa.Закара я в сервиз там чистили ЕГР,защото казали,че е от него,но след интервенцията единствената промяна е,че на моменти се държи нормално,а в други си е пак спъната.Колата е 2002ра година Евро 3.Само с механично излоране ще се реши ли проблема или ще се появят софтуерни проблеми?
      Изолирай и ЕГР-а и ще станеш герой в нейните очи :DП.с. Да колега. В някои сервизи влизаш за смяна на масло а ти казват че са направили основен ремонт на двигател защото видиш ли задна дясна спирачка задържала :D :D записва грешка в паметта и не прави ама никакви измислени въртели. :D
      Powered by Emzo

      Коментар


        white_shark написа:
        :
        Колежката не влиза ли във форума? Защо не се регистрира и да си сложи стикер, да я знаем коя е.

        Коментар


          опръстен

          Да ви питам, колата е стило 1.9 дизел, на посоченото място има един о-пръстен, но не го намирам в програмата като номер. Слагам разни, но карат по някой друг месец и почват да сълзят. Съществува ли това като част изобщо или се предлага с тръбата к-т?
          Прикачени файлове

          Коментар


            Най вероятно няма да се продава отделно.
            Powered by Emzo

            Коментар


              Това е болезнена тема , не само при фиат.Вариант е да търсиш сходен от друга марка.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Тия които ги намирам по магазините са перфектно обли, а тази старата приличаше на малко по широка ластичка.

                Коментар


                  Знам, вземи точния размер с шублер, имам нещо на ум.Ако диаметъра е същия , цената е само 10лв и 3 дни достаква от румънско:http://postimg.org/image/7r06fj7j1/
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Тая от реното не става (намерих я в сервиз на рено). Диаметъра е видимо по малък и ширината е го голяма, просто няма шанс да влезне там, иначе като материал е перфектна (тя си е точно от турбо пътищата). Намерих подобен опръстен по елринг - диаметър 1 към 1, само му намалих ширината с 1 мм и пасна перфектно. Втори ден държи, но със сигурност няма да изкара много защото е обикновена гума, така че проблема е решен временно.

                    Коментар


                      Отиваш някъде където правят всякакви уплътнения... на машина да ти направят каквото искаш. Няма да е от гума за да държи повече на налягането.

                      Коментар


                        Аз си направих такова уплътнение от маслоустойчива гума с дебелина 4мм. С дзамби 60 и 56мм си го изрязах. От същата гума, но с дебелина 2мм си направих и гарнитура между металната и пластмасовата част и за сега няма проблем.
                        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                        Chevrolet Aveo

                        Коментар


                          То основния проблем е семеринга откъм оста.оттам омаслява също.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Здравейте колеги да повдигна темата. Взех една Мултпипла 115 кс JTD и по стечение на опита си от предходната кола, една от първите задачи бе да запуша ЕГР. Не съм имал проблеми с него, просто го направих превантивно.Четох по форума и разбрах, че ЕГР е онова нещо от към купето което съм оградил в бяло. Снимка 1
                            Развих възела където е жълтата стрелка(предположих, че това е пътя на изгорелите газове) и поставих метална пластина, която да спира потока. Колебаех се дали не е по-правилно да развия възела където е оранжавата стрелка, защото като че ли наттам отиват газовете. Тоест да ги спра на късен етап. Вие как мислите?
                            Минах първите 100 км така. Резултатите и въпросите, които моите действие повдигна –
                            1 Колата не загрява или го прави супер бавно и за кратко. Бачка си непрекъснато студена, за разлика от преди с отпушен ЕГР. Защо, моля за съвет?
                            2 Разхода и динамиката не се промениха. На грешно място ли съм запушил тръбата?

                            Благодаря за мненията.
                            снимка 1
                            Click image for larger version

Name:	DSC_0189.jpg
Views:	1
Size:	282,6 KB
ID:	2094627 снимка 2 Click image for larger version

Name:	DSC_0188--.jpg
Views:	1
Size:	236,5 KB
ID:	2094628
                            тралала

                            Коментар


                              Със затапването на ЕГР спираш изгорелите газове които минават през топлообменника който загрява антифриза.Най вероятно термостата ти е за смяна,може да пробваш с такъв от Рено в маркуча от радиатора към термостата,ако има промяна в загряването тогава може да купиш и оригинален,който е доста по-скъп.
                              Маренго 1.9Jtd-110 2002

                              Коментар


                                Да разбирам колега, че съм затапил на правилното място? За термостата явно си прав. Махнах ламаринката и трудно загрява, въпреки че е в момента е на вода (прочиствам с-амта). Ще купя един термостат да видя, дали ще има разлика.
                                тралала

                                Коментар

                                Working...
                                X