Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    vgeorgiev написа:
    BTW: Относно 3. тази е темата, в която твърдеше обратното.
    Да, спорихме там с него и изведнъж тук в тази тема дойде на моето, или иначе казано ’все тая’ по въпроса за бедната смес при дизела.Да си виждал котка да пада по гръб? От 100 кладенеца вода ще ти донесе Щом Емо малко по-горе не ще да спори с него, то смятай... но иначе нищо против - признал съм го и чета с интерес когато пише, но с едно на ум, когато спори
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      emzo написа:
      Слагай тапа, само ще ти запише грешка.Иначе ти трябва winols.
      Добре но няма ли да влезне в аварийния режим. Преди половин година свалях клапана да го почистя и за мое учудване беше доста чисто. Смазах пружината на клапана и го затворих до колкото мога плътно и го монтирах обратно, но без да вкл. буксата. Покарах така около 3 седмици и стана доста пъргава в ниските. Но като се прибирах от СтЗ единия път ми влезна в аварийния не мога да изпреваря :D. Спрях вкл. си буксата изфорсирах я малко да изчисти и потеглих. Тези дни смятам да я запуша точно след изпускателния защото там изхвърля въздух. Скоро наковах феродо на съединителя и смених помпата защото беше леш. Възможно ли е и от там да е мудното потегляне по светофарите? Дори не мога да превъртя гуми, а преди със скапан лагер и почти без феродо яко пилеше. Мисля че или накованото е скапано или притискателя и той е бил за смяна. Голям майстор набарах за този съединител няма що!! Яд ме е че не смених комплект както исках, но бащата я закарал без да знам и ония дай да наковем, на ти ся "съедините"...
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
      Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

      Коментар


        Няма авариен режим на стилото в подписа ти !Слагай смело
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Няма как от съединител да не може да превъртиш гумите.Или ще ги въртиш, или оборотомера ще е в червеното, но без да въртиш гуми. Както Емзо ти каза, слагай тапа на ЕГР-а и карай смело. Просто имаш съвпадение с аварийните режими на колата и твоите намесвания, за да я "оправиш".
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Ок много благодаря.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
            Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

            Коментар


              А е колеги как сваляте долния винт където е захванат за изпускателния.. мъчих залягах не подава горния го развих ама долния.... Утре смятам да махна кутията на акумулатора и тръбите за въздух и тогава чак. Проблема е че се прибирам късно от работа и не ми остава светло време :D
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
              Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

              Коментар


                При мен един колега от форума го премахна и сега колата по малко пуши и не върви по-зле от преди. :D
                STILO-2003-115 HP-JTD Power
                Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                Коментар


                  аз също направих опит махнах буксата на егр и вакума на онова черното където мести клапата на дросела ... колата стана по-пъргава в ниските но после като чели умира , върнах всичко стана по мудна в началото но после се развърта повече ... защо и редно ли е ? има ли как да е пъргава като без но после в по високите да не замира ?
                  Follow me, if you can ...

                  Коментар


                    Вакума не се откачва,само се затапва ЕГР с метална планка.
                    Маренго 1.9Jtd-110 2002

                    Коментар


                      goro71 написа:
                      Вакума не се откачва,само се затапва ЕГР с метална планка.
                      е не е ли същото като махнеш буксата аз мисля,че остава затворен или греша ?
                      Follow me, if you can ...

                      Коментар


                        Може са има нагар и да не затваря.
                        Маренго 1.9Jtd-110 2002

                        Коментар


                          pepi_velev написа:
                          goro71 написа:
                          Вакума не се откачва,само се затапва ЕГР с метална планка.
                          е не е ли същото като махнеш буксата аз мисля,че остава затворен или греша ?
                          На бас за една торба пари, че не прочете темата !На въпроса ти съм отговорил със снимки !
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Прочетох всичко след като ми направи забележка , но защо усещам колата по бавна в високите аз сложих 2 ламаринки след егр и преди дросела , буксата е включена , колата е ремапната с права генерация , но егр не е изключен софтуерно но не мисля че може да е от това ,остана само прекалено топлото време ?п.п правих ремапа преди правата генерация след нея трябва ли да отида пак за настройка ?
                            Follow me, if you can ...

                            Коментар


                              Ако 25-26 градуса, са много топло време, то цяло лято колата не трябва да се кара по тази логика. Другаде ти е проблема не температурата на въздуха.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар


                                Колеги бърз въпрос,защото четейки "лекциите" в по-предните ви постове съвсем се обърквам,защото не съм голям специалист по дизелите.На моя приятелката Стилото 1.9жтд 80к.с от известно време се оплаква,че колата забивала,нямала мощност и такa.Закара я в сервиз там чистили ЕГР,защото казали,че е от него,но след интервенцията единствената промяна е,че на моменти се държи нормално,а в други си е пак спъната.Колата е 2002ра година Евро 3.Само с механично излоране ще се реши ли проблема или ще се появят софтуерни проблеми?
                                EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                                Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                                Коментар

                                Working...
                                X