Реални 90к!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
ivel написа:чудя се как има хора ,които коментират нещо ,което е доказано.избирайте екология или здрав и чист мотор,аз лично избирам второтоA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
emzo написа:viktorsterev написа:А какъв е ефекта след почисването,какво се случва?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:BO написа:vgeorgiev написа:Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тук си пише ! http://mech-ing.com/journal/Archive/...unov.pdfИли по-набързо ...... Изследват рециркулацията на отработени газове в/у образуването на азотни окиси. И общо казано ... Увеличаването на степента на рециркулация , едновременно с намаляване на образуването на азотни окиси води до влошаване на мощностно-икономични показатели на двигателя. Пък рециркулацията се използва главно за намаляването на азотните киселини образуващи се в големи степени в нашите common rail дизели .Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
-
BO написа:Темата, която си дал се отнася за АФР-ри при максимален товар ако не правиш разликата.BO написа:исканото количество въздух винаги е константа, без значение дали ЕГР-а е запечатан или не.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:BO написа:Темата, която си дал се отнася за АФР-ри при максимален товар ако не правиш разликата.BO написа:исканото количество въздух винаги е константа, без значение дали ЕГР-а е запечатан или не.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Някой може ли да ми помогне, като ми обясни как да го изключа софтуерно, защото адски много мощност загуби колата в последно време. Като мога ще кача снимка от къде изпуска въздух системата и то доста сериозно. Предполагам че ми трябват кабели с преходници и MultiECUScan или греша?P.S. Или по скоро ми трябва WinOLS?Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар