Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    А на мултиджет с edc16 контролера как се затапва ЕГР ?
    Fiat Stilo MultiJet 120 PS
    Multiwagon

    Коментар


      едц16 евро3 - тапаедц16 евро4 - тапа + софтуер
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        EDC16CF4 предполагам е ЕВРО4 .Какъв софт , как се слага и колко струва?
        Fiat Stilo MultiJet 120 PS
        Multiwagon

        Коментар


          Здравейте колеги.Днес докато карах ми изписа Engine Fault, колата (стило 1.9)си загуби турбото(спря да се чува) и стана доста мудна. Прегледаха я в сервиз, казаха че ми е изгоряло ЕГР-то. Ново било 385 лева. Извадиха буксата и ми казаха че мога и така да си карам. Гледам че говорите за почистване на ЕГР - това ще свърши ли работа, да си търся ли 2ра употреба, да купя ново или да си карам така? Сега колата е добре, само дето на таблото си свети иконката за двигател.Моля за малко разяснения и съвет какво е най-добре да се направи.
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            Затапвай и си свиркай
            Powered by Emzo

            Коментар


              illGeorgiev написа:
              Моля за малко разяснения и съвет какво е най-добре да се направи.
              Смени сервиза!!!
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                КОЛЕГИ аз имам следния проблем има една траби4ка която излиза от турбината и влиза в резервоара за затопляне на антифриза което води до егр клапана та по сащество траби4кат която излиза от турбото и влиза в този резервоар и са саединени с скоба при високи обороти от снатката се 4ува свистене и и се вижда малак процент излизане на дим можели да ми кажете как да го поправя благодаря предварително колата е фиат стило жтд 115
                DIESEL POWER

                Коментар


                  Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    vgeorgiev написа:
                    Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
                    Защо са го направили да се затваря ? Как тогава става 1, как става 2 ?По 3, да не си объркал раздела с бензиновия ?По 4 - е и ?Осъзнаваш ли, че коментираш ЕГР, който е по-различен от твоя ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      vgeorgiev написа:
                      Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
                      А какво ще направиш като си заседне ЕГР-а отворен? Прочети темата на колегата Кемалов в какъв филм се видя заради тоя прословут клапан. Лично аз не бих го вкарал в действие отново. Аи щом има колеги, можещи и софтуерно да го махнат- работата е пей сърце.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        illGeorgiev написа:
                        Здравейте колеги.Днес докато карах ми изписа Engine Fault, колата (стило 1.9)си загуби турбото(спря да се чува) и стана доста мудна. Прегледаха я в сервиз, казаха че ми е изгоряло ЕГР-то. Ново било 385 лева. Извадиха буксата и ми казаха че мога и така да си карам. Гледам че говорите за почистване на ЕГР - това ще свърши ли работа, да си търся ли 2ра употреба, да купя ново или да си карам така? Сега колата е добре, само дето на таблото си свети иконката за двигател.Моля за малко разяснения и съвет какво е най-добре да се направи.
                        Сменяй сервиза веднага !!!!!!!!! Няма нищо общо с ЕГР, поне според мен де...Това ще да е клапана който контролира геометрията на турбото, намира се малко под акумулатора, нов е около 150 лв. ако не се лъжа, а някои хора дори успяват да го поправят и сами
                        Stilo 1.9 JTD 115Hp

                        Коментар


                          Добре де, аз правя следната сметка.Мотора е на празен ход. Впръсква около 5 мг на такт. Засмукания въздух е около 470 мг на такт.АФР-а излиза 94. Не е ли тук момента, в който ЕГР-а трябва да отвори и да вкарва 370 мг изгорели газове и 100 мг чист въздух.100 / 5 = 20 АФР.EGR-a би трябвало да отвори на 60%.Бъркам ли някъде ?П.С. Тук е момента в който разбирам, че АФР-а на дизела не е за пренебрегване. Преди време не мислях така и се вкарахме в спор.Та въпроса ми е... ако егр-а е затапен няма ли да стане афр-а много голям ?
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            vgeorgiev написа:
                            Според мен е абсолютно вредно да се затапва ЕГР-а по ред причини:1. Затапването спира байпаса на турбото.2. Не може да се контролира потока на постъпващия въздух.3. Може да доведе до много бедна смес.4. Отчита грешка и тогава изисканото количество въздух става дефоултно.
                            1. Голяма работа2. Голяма работа3. Почти си прав, но пак - голяма работа4. Не е вярно. Исканото количество гориво винаги е постоянно (или дефоултно по твое му).
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              По 4 , друго имаше предвид той, но както и да е.Слагам ги отново, всеки сам да си решава:
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                По 4 , друго имаше предвид той, но както и да е.Слагам ги отново, всеки сам да си решава:
                                Това за какви километри се е получило?

                                Коментар

                                Working...
                                X