И все пак да си кажем...полза от ЕГР-а освен екологията и по бързото загряване няма... всичко друго е минус.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
evgeni85 написа:И все пак да си кажем...полза от ЕГР-а освен екологията и по бързото загряване няма... всичко друго е минус.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Абе в сравнение с катраните и нагарите по колектора и запушените мапове които съм виждал и чистил то не бе с пароструйки и елхлор то не бе с отверка ....предпочитам да заграва бавно но да диша чисто и гладко.... защото всяка една неравност по пътя на въздушния поток води до промяна в динамиката на двигателя... а наистина виждал съм мизерия един пръст дебела.
Коментар
-
Не се хаби ! Писал съм го 1001 пъти.Спри си парното, затвори му и клапата и да видиш дали няма да загрява.Сърди се на тоя, който е мислил охладителната система.Но за сметка на това лятото е абсолютно безпроблемна.Темата е разчистена от офтопика. Моля погледнете заглавието преди да пишете.Уреждане на лични взаимоотношения - извън форума. Тук нападки и квалификации за пишещите няма да се толерират.Модераторски екип на fiat-bg.orgF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Вчера и аз се реших да откацха ЕРГ-то, след като от няколлко дни нещо ми с е струваше, че не работи като хората двигателя. На няколко пъти губеше мощност, все едно е чист дизел, а след като на място му настъпя педала и отзад стане димана завеса се оправяше.Та откачих ЕРГ-то, запалих, нямаше никакви грешки при чек-а, не се появиха и след това. Колата върви добре, имам чувството че се развърта по-леко, но може и да е само в главата ми или от толкова застъпване за пробата да съм издухал събралите се сажди дето и пречат да "диша".Загряава си добре, дажа може би малко по-бързо от преди да изключа буксата, но може и да е заради по-високите температури вчера и днес. Чудя се, щом съм изкючил клапана и вероятно е напълно затворен, има ли смисъл от пластина за да го блокирам?'02 Stilo 1.9JTD 115
'97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
Коментар
-
emzo написа:Като си го затапил, буксата остава включена.'02 Stilo 1.9JTD 115
'97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
'01/03 KTM 525 EXC(SX)
Коментар
-
chemomche написа:emzo написа:Като си го затапил, буксата остава включена.
Коментар
-
В понеделнок и аз го затапих с пластина,буксата не съм я изключвал.Наистина колата не е толкова лагава в ниските.Интересно ,че вчера и направих една рутинна диагностика и грешка не беше регистрирана за ЕГР само р0703 за стоп машинката.Егр не трябва ли да я има?Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар