Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И все пак да си кажем...полза от ЕГР-а освен екологията и по бързото загряване няма... всичко друго е минус.
    Powered by Emzo

    Коментар


      evgeni85 написа:
      И все пак да си кажем...полза от ЕГР-а освен екологията и по бързото загряване няма... всичко друго е минус.
      Ами така де.Ама все пак и по-бързото загряване си е доста голям бонус. Особено зимата. Особено за зимния разход на малко по-къси разстояния.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        Абе в сравнение с катраните и нагарите по колектора и запушените мапове които съм виждал и чистил то не бе с пароструйки и елхлор то не бе с отверка ....предпочитам да заграва бавно но да диша чисто и гладко.... защото всяка една неравност по пътя на въздушния поток води до промяна в динамиката на двигателя... а наистина виждал съм мизерия един пръст дебела.
        Powered by Emzo

        Коментар


          evgeni85 написа:
          И все пак да си кажем...полза от ЕГР-а освен екологията и по бързото загряване няма... всичко друго е минус.
          Сори дюд ама поредния мит.Е да, има разлика точно 2 градуса.Някой не иска ли топлообменник :D , че имам излишен.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            колеги по мой наблюдния с затапен клапан при t -3 ,-4 заради тъпия топлообменник колата не загрява повече от 70гр. и аз си правя а термостата е чисто нов на 5, 6 месеца и за мен извода е един на пролет го затапвам и за зимата ще го отпуша
            STILO JTD

            Коментар


              Не се хаби ! Писал съм го 1001 пъти.Спри си парното, затвори му и клапата и да видиш дали няма да загрява.Сърди се на тоя, който е мислил охладителната система.Но за сметка на това лятото е абсолютно безпроблемна.Темата е разчистена от офтопика. Моля погледнете заглавието преди да пишете.Уреждане на лични взаимоотношения - извън форума. Тук нападки и квалификации за пишещите няма да се толерират.Модераторски екип на fiat-bg.org
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Вчера и аз се реших да откацха ЕРГ-то, след като от няколлко дни нещо ми с е струваше, че не работи като хората двигателя. На няколко пъти губеше мощност, все едно е чист дизел, а след като на място му настъпя педала и отзад стане димана завеса се оправяше.Та откачих ЕРГ-то, запалих, нямаше никакви грешки при чек-а, не се появиха и след това. Колата върви добре, имам чувството че се развърта по-леко, но може и да е само в главата ми или от толкова застъпване за пробата да съм издухал събралите се сажди дето и пречат да "диша".Загряава си добре, дажа може би малко по-бързо от преди да изключа буксата, но може и да е заради по-високите температури вчера и днес. Чудя се, щом съм изкючил клапана и вероятно е напълно затворен, има ли смисъл от пластина за да го блокирам?
                '02 Stilo 1.9JTD 115
                '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                Коментар


                  до колкото знам - слага се пластина а другите неща си стоят ( за жтд 1.9 115кс)
                  brava 1.6(avtomatik) R.I.P.\ АР 147 1.9JTD

                  Коментар


                    Като си го затапил, буксата остава включена.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Като си го затапил, буксата остава включена.
                      Да, де, ама сега ако си остане изключена буксата, има ли смисъл от пластина?Така или иначе, клапана е затворен и без букса няма какво да го отвори и да вкарва неизгорелите газове обратно в цилиндрите. Един вид мното по лесно и бързо премахване на ЕРГ-то.С други думи има ли недостатъци изключването на буксата пред това да сложиш пластина?П.п. колата продължава да си върви добре и си загрява бързо.
                      '02 Stilo 1.9JTD 115
                      '97Peugeot 106 II 954cc, on LPG
                      '01/03 KTM 525 EXC(SX)

                      Коментар


                        Ти решаваш !!!Аз съм ти дал съвет, не защото така искам, а защото има замисъл в съвета.Повече топъл хляб от фурната няма да изкарвам обаче
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          chemomche написа:
                          emzo написа:
                          Като си го затапил, буксата остава включена.
                          Да, де, ама сега ако си остане изключена буксата, има ли смисъл от пластина?Така или иначе, клапана е затворен и без букса няма какво да го отвори и да вкарва неизгорелите газове обратно в цилиндрите. Един вид мното по лесно и бързо премахване на ЕРГ-то.С други думи има ли недостатъци изключването на буксата пред това да сложиш пластина?П.п. колата продължава да си върви добре и си загрява бързо.
                          А ако клапана ти е заклинил в полуотворено положение? Ето къде идва смисъла от пластина.
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            Тъй ... разликата във времето за постигане на 70гр работна температура на ПХ при наличен и хардуерно премахнат ЕГР и топлообменник е точно 65 секунди.Като пак има грешка в измерването, дължаща се на незначително разлика в околната температура.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              В понеделнок и аз го затапих с пластина,буксата не съм я изключвал.Наистина колата не е толкова лагава в ниските.Интересно ,че вчера и направих една рутинна диагностика и грешка не беше регистрирана за ЕГР само р0703 за стоп машинката.Егр не трябва ли да я има?
                              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                              Коментар


                                Ще се появи, няма страшно.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X