Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбината нали се сещаш къде се разтоварва ?Можеш да погледнеш снимките по-горе дето съм дал ( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...222944#1222944 ) и да решиш дали да го отпушеш.А тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...72Колата вървеше , но имаше идиотски лаг. След почистването, видимото затваряне и изолирането на вакуума - колата беше неузнаваема Карай си и се радвай на вървежа.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      И смени майстора,той след 2 дена щи каже,че ако смениш радиото ще ти падне задния мост
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        todorw написа:
        колеги подновявам темата ,защото от няколко дни бях затапил агр клапана и колата започна да върви яко в ниските обороти.Споделих какво съм направил с един приятел който е автомонтьор и той ме посъветва да си го отпуша защото играел роля и на разтоварващ клапан за турбината .ТА мисълта ми е да поразсъждаваме над това и хората с затапени такива да споделят от колко време карат така и наблюдават ли се проблеми с компресорите
        след ремъци и ролки първата ми работа е да ликвидирам егр и катализатора - до сега не съм имал проблеми никогасмени майстора си наистина

        Коментар


          todorw написа:
          колеги подновявам темата ,защото от няколко дни бях затапил агр клапана и колата започна да върви яко в ниските обороти.Споделих какво съм направил с един приятел който е автомонтьор и той ме посъветва да си го отпуша защото играел роля и на разтоварващ клапан за турбината .ТА мисълта ми е да поразсъждаваме над това и хората с затапени такива да споделят от колко време карат така и наблюдават ли се проблеми с компресорите
          Твоя приятел е спал на мокри вестници... И да си върне дипломата за монтьор.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            Защо да си върне дипломата човека? Когато клапана работи е повече от ясно, че турбината се разтоварва.

            Коментар


              когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
              Powered by Emzo

              Коментар


                evgeni85 написа:
                когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
                Значи все пак когато затапим клапана и турбината се натоварва повече. Следователно когато клапана работи е разтоварена Има няма на празен ход прекарва Х2 въздух със затапен клапан

                Коментар


                  като затапиш двиателя диша свеж кислород... като одтапиш двигателя диша гняс и чадилки следва запушени мапове избутяли троръл бодита и колектори с един пръст смола по тях.
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    evgeni85 написа:
                    като затапиш двиателя диша свеж кислород... като одтапиш двигателя диша гняс и чадилки следва запушени мапове избутяли троръл бодита и колектори с един пръст смола по тях.
                    Всичко това го има при положение, че имаш нещо нередно по горивната.... уредби.

                    Коментар


                      Не забравяй къде живееш все пак :D и какви са ни горивата
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        Ако всичко ни беше ок тук нямаше на 20000км на чисто нови автомобили да се налага смяна или премахване на DPF. да не би да са имали проблеми в горивната система?
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          chaveto написа:
                          evgeni85 написа:
                          когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
                          Значи все пак когато затапим клапана и турбината се натоварва повече. Следователно когато клапана работи е разтоварена Има няма на празен ход прекарва Х2 въздух със затапен клапан
                          Това, че минава 2 пъти повече въздух през нея не означава, че е натоварена.Може и 3 пъти повече въздух да минава през нея, пък да се върти 2 пъти по-бавно, примерно.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            BO написа:
                            chaveto написа:
                            evgeni85 написа:
                            когато клапана работи турбината НЕ разтоварва защото просто не е натоварена ..
                            Значи все пак когато затапим клапана и турбината се натоварва повече. Следователно когато клапана работи е разтоварена Има няма на празен ход прекарва Х2 въздух със затапен клапан
                            Това, че минава 2 пъти повече въздух през нея не означава, че е натоварена.Може и 3 пъти повече въздух да минава през нея, пък да се върти 2 пъти по-бавно, примерно.
                            Зависи от коя гледна точка. Защото щом прекарва повече въздух е натоварена повече, сега друг е въпроса, че няма натоварване на ротора, лагери...

                            Коментар


                              Чаве единствената полза от тази глупост наречена EGR (emitted gas recirculation) е да прекарва още един път пушилката през мотора и то само на свободна без газ с цел да се намалят малко емисиите като висиш на светофарите. Всичко друго е на минус. Съгласен съм колата ми да е една идея по екологична но като мине един с трабантче до мен то всичко се обезсмисля. Ако си толкова загрижен турбината да не се натоварва тогава просто гаси мотора. И не. Не се натоварва защото геометрията и е затворена, а ако не е с геометрия то силата на изходящите газове е слаба и турбината се върти колкото да се маже. Работи си под вакуум мотора.
                              Powered by Emzo

                              Коментар


                                Тамън до 3000об/м си работи ЕГР-а.

                                Коментар

                                Working...
                                X