Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    Да, мисля, точно като се застуди мисля да тествам с и без егр.
    Разлика във времето за загряване няма.Минала зима няколко пъти отварях и затварях ЕГР-а,като си мислех че преминаващите газове ще затоплят по бързо антифриза чрез топлообменника. Airfan е прав,като казва,че ако има някаква разлика то тя е минимална и със сигурност е незабележима.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      iakvvu написа:
      emzo написа:
      Да, мисля, точно като се застуди мисля да тествам с и без егр.
      Разлика във времето за загряване няма.Минала зима няколко пъти отварях и затварях ЕГР-а,като си мислех че преминаващите газове ще затоплят по бързо антифриза чрез топлообменника. Airfan е прав,като казва,че ако има някаква разлика то тя е минимална и със сигурност е незабележима.
      Ще има разлика в загряването,ако при изключен ЕЖР,изключи от играта и топлообменика.Това важи само за двигателите с топлообменик.При изключен ЕЖР,топлообменика остава без функция и е противопоказно присъствието му.

      Коментар


        Минимална е защото не преминават толкова много газове, но ако се остави на 100% отворен клапана, би трябвало да има ефект.

        Коментар


          Чаве, ако ти се тества като дойде времето, ще ти кажа как да го изключиш или включиш софтуерно.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Stefan Hadjov написа:
            Ще има разлика в загряването,ако при изключен ЕЖР,изключи от играта и топлообменика.Това важи само за двигателите с топлообменик.При изключен ЕЖР,топлообменика остава без функция и е противопоказно присъствието му.
            Дори и със шунтиран топлообменик,дори и да има разлика ще е малка.Течноста там е малко,а и всички знаем колко "добре" загрява JTD за да има толкова чувствителен и осезаем ефект. Изключен ЕГР+шунтиран топлобменник=работещ ЕГР+топлообменик.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              Колеги,аз вместо с ламаринка запуших ЕГР-а с клингирит.Това проблем ли е и дали той не е прогорял вече?Минали са около 2 години от тогава.
              Фиат Стило 1.9 jtd 2003 Multi wagon

              Коментар


                Сваляш и проверяваш
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  И моя ЕГР е вече запушен с ламаринка вече около месец и половина карам така, грешка не ми е давало все още. Разлика в загряването не осещам, но в поведението на колата и ускорението има, и то голяма, единсвено не разбирам, защо сутрин като запаля, се колебаят оборотите, и преди да го затапя правеше така.
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                  Коментар


                    vanyo_83 написа:
                    И моя ЕГР е вече запушен с ламаринка вече около месец и половина карам така, грешка не ми е давало все още. Разлика в загряването не осещам, но в поведението на колата и ускорението има, и то голяма, единсвено не разбирам, защо сутрин като запаля, се колебаят оборотите, и преди да го затапя правеше така.
                    И при мен със затапен ЕГР прави така само при първото палене. Според мен идва от това че не му съответстват показанията на дебитомера с очакваните при работещ ЕГР и пробва да прави корекция няколко пъти и след това се "отказва". Също съм забелязал че го прави само при студено време, лятото не се наблюдава поне при мен.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      Това дори и да го има, не съм го забелязал , се оправя със софтуерно EGR OFF.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        emzo написа:
                        Това дори и да го има, не съм го забелязал , се оправя със софтуерно EGR OFF.
                        Знам, но аз нямам необходимият кабел и софтуер за това, имам само ЕЛМ 327 и безплатен ФЕС.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          Интересно, е че не го наблюдавам тоз ефект, описан от вас.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Интересно, е че не го наблюдавам тоз ефект, описан от вас.
                            Честно казано и аз.
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                            Коментар


                              Не съм гледал оборотите с ФЕС за да съм сигурен че се променят, че е много студено сутрин и не ми се мръзне. Обаче се съмнявам дали пък не се променя само аванса - момента на впръскване и от там и промяната в звука и да се заблуждавам че се менят оборотите? Нали за да гори нафтата с изгорели газове вместо с чист въздух трябва различно време, а от там и друг момент на впръскване.Прави го по три пъти на равни интервали и след малко още три пъти и това е. Все едно си пуснал тест на нещо от ФЕС - нали подава команда по три пъти.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                Аз преди като казвах, че след затапване ми играят оборотите... все не ми вярваха и ми казваха, че проблема си е при мен. При мен съм забелязал, че като играят оборотите на първо палене и играе геометрията на турбината. Засега обаче нямам проблем, ЕГР си работи :D

                                Коментар

                                Working...
                                X