Сега разбрах защо жена ми настоява, че стилото на магистрала гори с литър на сто по-малко при скорост 140 отколкото при скорост 110км/ч.Просто отива в обороти, при които затваря ЕГР.Все пак съм на мнение, че системата трябва да се подържа изправна и почиства щом е необходимо. Ако и при почистен и фукциониращ ЕГР са налице симптомите, може би не е зле да се поставят гарнитурите с намален отвор, както са описали BOSCH.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Днес се реших да изолирам и моят ЕГР.Когато карах на ниски обороти и подам малко повече газ направо кадех като попско кандило и нямаше никаква мощност колата. Видях как се изолира във форума и слязох с инструментите долу при колата.След като демонтирах всичко ,направо се потресох от гледката. Колектора сигурно беше с наполовина по тесен отвор от гняста ,която беше по него.Почистих всичко сложих дебела ламарина на ЕГР-а и последва най-хубавото. Сега колата дори и на 1200 оборота като подам газ направо излита без да изпушва изобщо ,динамиката се подобри значително.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Моя клапан наскоро го разглобих. При изключена букса няма промяна на работата на мотора...Отворих го почистих го (не беше замърсен). Сложих го пак. Не съм пробвал да го затапя съвсем, но като му изключих буксата нямаше никаква разлика и сметнах, че е безпредметно да го запушвам.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Много ми е интересно какво ще се получи ако изгорелите газове се прекарат през вода. В нета има клипове, смесват се 75% вода и 25% бензин, изгорелите газове (част от тях) се прекарват през въпросният коктейл и същите газове се връщат обратно в двигателя. Двигателя работи само с коктейла.Идеята ми е някъде по пътя на изгорелите газове да се сложи един съд в който да има вода, газовете минават през водата и се връщат обратно в двигателя през ЕГР-а.Интересното е дали ще има някакъв ефект, като увеличаване на мощността, намаляване на разхода и увеличение на екологията.
Коментар
-
chaveto написа:Много ми е интересно какво ще се получи ако изгорелите газове се прекарат през вода. В нета има клипове, смесват се 75% вода и 25% бензин, изгорелите газове (част от тях) се прекарват през въпросният коктейл и същите газове се връщат обратно в двигателя. Двигателя работи само с коктейла.Идеята ми е някъде по пътя на изгорелите газове да се сложи един съд в който да има вода, газовете минават през водата и се връщат обратно в двигателя през ЕГР-а.Интересното е дали ще има някакъв ефект, като увеличаване на мощността, намаляване на разхода и увеличение на екологията.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Водата нито ще тинясва, нито ще се сменя.... няма начин да има живот във вода която ври. Идеята е да се изпарява и по този начин да се използва за гориво. Следователно водата се изразходва и постоянно се долива. А смукателният колектор не мога да позная на какво ще заприлича. По скоро нищо няма да се случи с него.Ето за тази идея ви говоряhttp://www.youtube.com/watch?v=bOzOm8R8wEo
Коментар
-
Айде да споделя какво свърших вчера и днес: Като цяло почистих ЕГР-а из основи, последното почистване беше миналата есен(преди около 21000км) беше сравнително чист, за разлика от Тротълбодито, което беше доста мръсно. След почистването на самия ЕГР и Тротълбодито, отново поставих планката на ЕГР-а и го монтирах без да му включвам буксата, за момента съм доволен от резултата, много леко пропушване при рязко подаване на газ, сравнено с преди си е направо нулево.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Преди месец-два разглобих клапана, за да видя какви са пораженията за 1 година от последното чистене:Ето малко фотоси:След това почистване, сложих ламаринка и ето резултатът при работещ клапан за 20 мин каране:Ето и какъв е резултатър след 20 мин каране , когато клапана е софтуерно изключен:Така клапана ми остава затапен и софтуерно изключен, поне докато колата е в мен.Ламаринката е предпазна мярка, тъй като клапана за няколко месеца може да се задръсти и да започне да "изпуска".Относно загряването на двигателя с изключен ЕГР - подгряването на антифриза става чрез топлообменника на ЕГР клапана, който в случая не е изолиран:позиция 1 и няма да има промяна в загряването. Ако бъркам някой да ме поправи.Пълното изолиране на ЕГР системата пак според мен, става чрез поставяне на ламаринка на мястото на гарнитура 6 , вляво от позиция 12 на снимката.Пак ако бъркам някой да ме поправи :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
@emzoЩе имаш разлика в подгряването в неблагоприятна посока,защото след затапяне на ЕЖР липсва поток от изходящи газове през топлообменик поз.1.Поз.1 се превръща в случая в един допълнителен малък кръг.За да компенсираш по бавното загряване изключи от играта поз.1,тогава ще намалиш количеството охладителна течност в основния малък кръг,което ще ускори загряването.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар