Въпреки профилактиката миналото лято, явно и моя клапан е запецнал отворен или полуотворен.Преди 2 седмици монтирах пластинка и определено лепи една идея повече за седалката.Разхода падна малко, но го отдавам на топлото време.Грешка няма записана, но то така или иначе на Стило не записва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Аз за пробата откачих буксата на моя, понеже откакто времето се стопли ме бяха налегнали едни кълбета гъст черен дим предимно в диапазона 1000-3000рпм и за мое щастие при изключена букса въобще няма пушек, има само моментно изпушване и то рязко подаване на газ до долу.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Реално остава винаги на 1% отворен. Дали наистина стои отворен толкова Защото на моят клапан като му правих ремонт и не можах да го накарам да затворят хубаво и двете клапанчета и естествено беше побългарен с по мека пружина. Сега обаче от време на време при ускорение изпушва и се оказа, че от налягането пружината се мачка.Мисълта ми е дали да си върна оригиналната и едното клапанче да има леко светене и да не може да затвори или да търся другаде проблем.
Коментар
-
chaveto написа:Реално остава винаги на 1% отворен. Дали наистина стои отворен толкова Защото на моят клапан като му правих ремонт и не можах да го накарам да затворят хубаво и двете клапанчета и естествено беше побългарен с по мека пружина. Сега обаче от време на време при ускорение изпушва и се оказа, че от налягането пружината се мачка.Мисълта ми е дали да си върна оригиналната и едното клапанче да има леко светене и да не може да затвори или да търся другаде проблем.
Коментар
-
Аз точно заради този 1% сложих по мека пружина. Защото двата клапана така са направени, че единят винаги да свети леко и просто няма какво да го накара да затвори. Освен ако не се смени пружината между двете клапанчета. Аз затова и я смених, но никога не се бях замислял, че клапана винаги остава на 1% отворен. От началото нямаше проблем, но явно с времето и от топлината, пружината отслабва. Даже и с откачен ЕГР при даване на газ при тръгване от време на време няма сила и става страшно зад мен. Сложих ламаринката и всичко си дойде на мястото.Или ще сложа оригиналната пружина или отново ще сменям тази която сложих и така докато отново не почне да прави мизерия.
Коментар
-
Колеги, имам няколко питанки по нашата тема: Защо пластинката от схемата на Bosch е с три дупки?И каква е разликата , защото аз съм с пластинка без дупки.Има ли значение къде се слага, на връзката на гофрираната тръба към тротъл-бодито или към клапана?Онзи ден се занимавях и разглабях, защото както си карах безгрижно на дълъг път, се усещам по едно време че колата не реагира както трябва на подаване на газ , познати симптоми, които преди два месеца отстраних при един "баш майстор", който засега няма да назовавам.Точно като ми мина момента на изненадата предположих какво е станало и естествено се оказах прав - вместо истинска пластинка - изрезка от бирена кутия, или нещо подобно достатъчно прозрачно, което като го извадих се беше "изплезило"Добре че бях на място с майстор с материали и инструменти и всичко стана бързо и качествено с достатъчно дебела ламарина, че иначе щях да побеснея. Струва ми се че откакто съм със затапен клапан при принудителен празен ход и между обороти 2000-1000двигателя работи една идея по-твърдо, като звук наподобява лееко боботене, но не съм сигурен , може и само в главата ми да е това. Замислил съм да сменя мястото на пластинката от тротъл бодито - на самия клапан, както е показано на схемата, може и да изчезне това дето ми се струва, сега се чудя дали да правя дупки на пластината или да я оставя без.А затапването оставих на тротъл бодито защото "баш майстора" така го беше направил, а нямах възможност да гледам схемата.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
emzo написа:Моята е на клапана.А за дупките .... ами според за да поддържа еко нормите са тия дупки там.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар