Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Въпреки че не съм особен привърженик на интервенциите, променящи значително оригиналната конструкция на автомобила, по въпроса за EGR-а трябва да споделя, че действително е потенциален източник на проблеми.Нямах никакво намерение да се занимавам с него (да го изключвам, затапвам и пр.), но се наложи - след като в един момент (и то след продължителен преход на дълъг път)! колата се
    Прикачени файлове
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #62
      От вчера и аз съм със затапен ЕГР. Симптомите ми бяха като на Pecho, резултата - също
      FIAT Stilo 1.9 JTD 115

      Коментар


        #63
        И аз споделям мнението, че ЕГР-а е нещо много хубаво, ама ...... само на нов двигател! Аз самият го затапих, изтръгнах, откачих ток, вакуум и де що намерих, след като видях лайняната мизерия, която причинява в смукателния колектор. Разбира се, това става и благодарение на услужливо доставеното там масло от позапушения маслен сепаратор, поразбита турбина и т.н. В такова състояние всеки двигател без ЕГР става 100 пъти по-екологичен и сигурен от такъв със съмнително действащи системи (каквито са нашите белисими)!Най-доброто е пълна профилактика и рециклиране на двигателя, още по-добре - нов двигател, а пък най-добре - нов автомобил :PНа стар двигател да му почистиш ЕГР-а и да му го включиш, е все едно на насран дядо да му изпереш гащите и да му ги нахлузиш обратно на насрания г...з - перфектно свършена работа, няма що (а бе и да го изкъпеш, той на другия ден пак ще се наака, най-добре му тури памперса, в нашия случай запуши ЕГР-а) :D П.с: извинявам се на по-гнусливите за образното сравнение, ама не се стърпях
        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
        Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
        Alfa Romeo 147 JTD - бивша

        Коментар


          #64
          Миналата седмица я свърших тази работа на Пунтото - 1.9 JTD 80 к.с. Клапана е абсолютно същият като на Pecho с електрическо управление.Не съм изключвал буксата само на изхода на клапана към колектора сложих гарнитура от 2 мм ламарина - там според мен газовете са с най-ниска температура и ламарината ще изкара повече време. Интересното беше, че на това място вече имаше ламаринка от кутия моторно масло, слагана в Италия, но беше взела да прегаря вече. По-твърдата работа на празен ход е факт при запушен ЕГР, но не мисля че е проблем.Колектора отвътре беше сажди и масло, а МАР датчика според мен изобщо нищо не е мерил - беше напълно затапен. Почистих го старателно, че за да се свали той трябва да разглобиш половината кола - ЕГР-то пречи. След сглобяването беше време за тест - мултицета на МАР-а и мерене. Вече работи идеално и най-важното - о чудо, таз калинка имала и турбина Не съм чел ЕКУ-то дали е записало грешка, поне с италианската ламаринка грешка в ЕГР-то нямаше записана, предполагам и с новата ще е така. Лампата на таблото също не свети. Колата е на 203 000 км., а по табло на 109 000 км. Сега е ред на дебитомера, ама е на много кофти място при Пунтото и ще изчакам малко да ми мине от работата по ЕГР-то и МАР-а и го почвам и него
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #65
            Тъй ..... видях му сметката ...... на ЕГР-то.Това е таблицата муОт коята се вижда, че от 3000рпм нагоре, ЕГР започва да затваря.Ето и реален ЛОГ в движение:
            Прикачени файлове
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              Eто и лог-а след интервенцията:п.с. грешка не се записва.Сега ще покарам няколко дена така, да видя дали има разлика в загряването(с ЕГР би трябвало да загрява по-бързо) и в управление на колата.
              Прикачени файлове
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                Тъй ..... видях му сметката ...... на ЕГР-то.Това е таблицата муОт коята се вижда, че от 3000рпм нагоре, ЕГР започва да затваря...
                какво е по X и каво е по Y ?

                Коментар


                  #68
                  @ emzo: С какво Stilo JTD мотора е по - раличен от този на Брава/Браво/Мареа, че пускаш N-та тема "....Stilo JTD..." ?На останалите се извинявам за спама.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #69
                    Е проблем ли е ?Например, че клапана е електрически ? Малка причина ли е ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      Също така някъде бях чул, че при ЕВРО2 върнатите газове са до 10% а при ЕВРО3 до 30% Това също не е малка разлика.

                      Коментар


                        #71
                        Айде и аз го затапих,егр-ра. Вече около 70 км градско и разхода от 7.4 падна на 6.9. Е, нармално ли е това? И още ,колата сякаш стана по -пъргава в ниските обороти,при 1-2 скорост се наема по-бързо и леко.
                        STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                        Коментар


                          #72
                          Ako е бил запецнал отворен - да, но реално не дава мощност.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #73
                            Но реално върви
                            STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                            Коментар


                              #74
                              Това ти казвам, клапана ти не е бил изряден, това е причината.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #75
                                Да и благодаря за линка,за ламаринката. Чудна работа свърши.
                                STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                                Коментар

                                Working...
                                X