iuly_vn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
iuly_vn написа:chaveto написа:Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезонFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
itan75 написа:Можеш ли да ми обясниш по-подробно,защото аз съм просто селско момче,защо не се препоръчва на ЖТД да се премахва ЕГР,а на ТД 100 е препоръчително? Те сила свише ли използват и Господ ги е сътворил така,че да пази земните си чада от задух и кашлица придружена с кървави храчки? За кой ли пък трябва лично на теб да го кажа,въпреки че сигурен съм поне милион пъти съм споменал какво Ферари притежавам.ЖТД 105 мапната,ако това има някво значение.И отново да се повторя-за около 14-15х.км след не само премахване на ЕГР,ами и затапване с дебела ламарина на изпускателния колектор и премахване на клапана за вакуум на ЕГР от отсека на двигателя,като кабела,който влиза към него е откачен от буксата и привързан с миша опашка за други кабели.За това време нито един път не ми е светнала дюзата и не е натрупала грешка или други подобни дивотии. Снимал съм мотора как да пусна тука снимките,защото нещо се омотах?Fiat Marea TD100
Коментар
-
А буталото на Камаз е колкото консервена кутия от сирене. Е, извинявам се за Уфтопика, ама не се въздържах!
Коментар
-
Здравейте на всички фиат фенове значи аз като купих колата браво тд 100 внос от италия и като я закарах за облужване видяхме че вакумното маркуче е откачено и запушено, казаха ми че така ще гори почече и ми го оправиха карах така 4 месеца и вчера реших пак даго затапя да видя дали ше има разлика първо пробвах дали е затворил хубаво клапана като надух с уста от никаде не изпуска и после само откачих вакумното маркуче и го затапих, за малкото км , които съм минал определено се чувста разлика в ниските обороти до 2500 за по високи незнам ще си покаже извън градаFiat Bravo TD100
Коментар
-
Всъщност има едно решение - пълно изолиране на системата и редакция на софтуера.Идват почивни дни ...... ще се пробва.п.с. моя клапан работи, но от няколко дни му се чудя, да се затопли още малко и ще разглобя всичко около него да видим за 1 година, колко мизерия се е насъбрала.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Всъщност има едно решение - пълно изолиране на системата и редакция на софтуера.
Коментар
-
Прегледах софтуера преди малко.От 3200рпм нагоре без значение натоварването е постоянно затворен.На ниски обороти затваря след 65% натоварване.Просто за проба ще го направя постоянно затворен, доколкото е възможно от софтуера.Искам да видя дали ще има промяна в "характера"на колата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Малко интересно четиво - http://www.mediafire.com/?nxgz2frzy0yMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар