Всичко добре,ама не разбрах две неща.Първо защо написаното не е завършено.И второ не разбрах защо дизеловия двигател е по"несъвършен от бензиновия си събрат".Има по висок КПД,има по добро смесообразуване,смуче си винаги въздух колкото могат да поемат цилиндрите/няма дроселиране както при бензинките/,има дълъг работен такт,което води до висок въртящ момент ,особенно в ниските обороти,което го прави предпочитан,максималната му мощност е при по-ниски обороти,работи с нискосортни горива.И накрая след изброените предимства ЗАЩО е по-несъвършен??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Всичко добре,ама не разбрах две неща.Първо защо написаното не е завършено.И второ не разбрах защо дизеловия двигател е по"несъвършен от бензиновия си събрат".Има по висок КПД,има по добро смесообразуване,смуче си винаги въздух колкото могат да поемат цилиндрите/няма дроселиране както при бензинките/,има дълъг работен такт,което води до висок въртящ момент ,особенно в ниските обороти,което го прави предпочитан,максималната му мощност е при по-ниски обороти,работи с нискосортни горива.И накрая след изброените предимства ЗАЩО е по-несъвършен??EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Итане, добре ама и в трите поста си противоречиш един на друг. Всичко написано, в което си вложил доста труд и никаква мисловна дейност, е неясно, объркващо и противоречиво. Не се заяждам, но ако само аз така мисля, то извинявай. Сигурен съм обаче че и колегите са го забелязали. Има доста неточни неща в написаното от теб, но не ми се знимава. А и да не объркваме темата с различни спорове.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Итане, добре ама и в трите поста си противоречиш един на друг. Всичко написано, в което си вложил доста труд и никаква мисловна дейност, е неясно, объркващо и противоречиво. Не се заяждам, но ако само аз така мисля, то извинявай. Сигурен съм обаче че и колегите са го забелязали. Има доста неточни неща в написаното от теб, но не ми се знимава. А и да не объркваме темата с различни спорове.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Абре Итанеее, това за ЕГР-а и температурата на газовете ти си го написал още в първия си пост, а сега отново противоречия, А и сега на всичкото отгоре ми го преписваш и на мен!!! Е нямам думи просто. Имам чувството че споря с малко дете. Стига бре. Осъзнай се вече. Виж и си прочети постовете от първия до последния и дали имаш две твърдения еднакви. Ужас направо. Не ща да споря с теб повече, нито пък ще ти чета постовете.Та не аз твърдя за всичко това за ЕГР-а, което си написал, ами задавам въпроса дали е така, а не да споря или да твърдя за изпускателната уредба. Просто разсъждавах на глас за написаното от теб. Ето цитата от твоя пост : "А мисля,но може и грешно да мисля все пак,ако е така някой да скочи и да ме поправи,но щом лично при мен с махане и затапване на ЕГР системата разхода на гориво винаги е намалял то съответно и по-малко изгорели газове,ще има бре .И какво излиза на практика,а не на теория-поставя се система ЕГР -намаля се температурата на газовете в горивната камера...съответно ДВГ като топлинен такъв използващ скритата енергия на горивото(бензин,нафта) и превръщащо го в механична работа.Намалим ли обаче температурата неминуемо намаляме неговия КПД -респективно намаляме мощността и увеличаваме разхода на гориво.Абе един омагьосан кръг е таз ЕГР система дето поне в моите коли не искам да я виждат никога очите ми "Fiat Marea TD100
Коментар
-
А колегата @itan75 дали случайно е чувал, че тези от формулата не зареждат гориво на местната бензиностанция и дали знае, че двигателите са в пъти по леки. Ако един колянов вал е нужно да го носят двама човека на мотор в серийно производство то на такъв от формула1 е нужен само един човек и той го носи с лекота..............
Коментар
-
chaveto написа:А колегата @itan75 дали случайно е чувал, че тези от формулата не зареждат гориво на местната бензиностанция и дали знае, че двигателите са в пъти по леки. Ако един колянов вал е нужно да го носят двама човека на мотор в серийно производство то на такъв от формула1 е нужен само един човек и той го носи с лекота..............EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ти си имаш някакви твой заключения за работата на някой неща и едва ли някой може да ги промени. За ЕГР-а ще ти кажа, че винаги едното е за сметка на другото, това нещо важи навсякъде. Това, че ще............... е за сметка на ЕКОЛОГИЯТА.Понеже намеси двигателите от формула1 затова те попитах дали там зареждат горивото от близката бензиностанция преди старта. Примера за тежината на двигателя ти го дадох за двигател който се слага в СЕРИЙНО производство автомобили. Та един такъв двигател се улекотява до толкова, че ако коляновият вал тежи 100км и трябва да се носи от двама, след това ще тежи 20км и един човек е достатъчен да го пренесе. Направи справка и ще видиш, че не се разработват двигатели специално за формула1 ами се ползват вече конструирани за серийни модели и само се преработват за формула1. Там двигателя е направен да издържи състезанието, колкото повече след финала работи - толкова по лошо е направен. П.С и само да ти кажа, че главите се пукат не от по високата температура ами от рязка промяна на температурата.
Коментар
-
chaveto написа:Ти си имаш някакви твой заключения за работата на някой неща и едва ли някой може да ги промени. За ЕГР-а ще ти кажа, че винаги едното е за сметка на другото, това нещо важи навсякъде. Това, че ще............... е за сметка на ЕКОЛОГИЯТА.Понеже намеси двигателите от формула1 затова те попитах дали там зареждат горивото от близката бензиностанция преди старта. Примера за тежината на двигателя ти го дадох за двигател който се слага в СЕРИЙНО производство автомобили. Та един такъв двигател се улекотява до толкова, че ако коляновият вал тежи 100км и трябва да се носи от двама, след това ще тежи 20км и един човек е достатъчен да го пренесе. Направи справка и ще видиш, че не се разработват двигатели специално за формула1 ами се ползват вече конструирани за серийни модели и само се преработват за формула1. Там двигателя е направен да издържи състезанието, колкото повече след финала работи - толкова по лошо е направен. П.С и само да ти кажа, че главите се пукат не от по високата температура ами от рязка промяна на температурата.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
chaveto написа:А колегата @itan75 дали случайно е чувал, че тези от формулата не зареждат гориво на местната бензиностанция и дали знае, че двигателите са в пъти по леки. Ако един колянов вал е нужно да го носят двама човека на мотор в серийно производство то на такъв от формула1 е нужен само един човек и той го носи с лекота..............chaveto написа:...Та един такъв двигател се улекотява до толкова, че ако коляновият вал тежи 100км и трябва да се носи от двама, след това ще тежи 20км и един човек е достатъчен да го пренесе....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезон
Коментар
-
Според Elearn ЕГР-а наистина сваля температурата в горивната камера, като по този начин намалява нивата на nitrogen oxides (NOx). Написаното важи за 1.9 8V multijet.Прикачени файловеFiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
chaveto написа:Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезонEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
chaveto написа:Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезонFiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар