Знам за двама колеги, които са го изолирали, т.е. 3.Двамата са го запушили с някаква ламаринка, третия го е изтърбушил направо.Онзи ден го чистих, не беше много мръсен, но какви мизерии беше причинил на тротъл бодито и колектора ... аз си знам .... и оше се сещам .... като си погледна черните ръце
Днес реших да го изключа от конектора и да покарам, абсолютно никаква разлика не усетих.Нито откъм вървеж, нито откъм къдеж.По интересното е, че не записа грешка
Единия колега го е изолирал с пластинка и каза, че и при него не трупа грешка.Преди малко закачих ФЕС-а и гледах поведението на клапана, направи ми впечатление, че затваря до 1% (което трябва да 0), чак на 3000рпм.Е аз градско не карам на повече от 2000-2500рпм (нормално каране говорим.).Така ли трябва да е се пита в задачата.п.с. клапана е на Piersburg - дойче
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар