Защо ? Ламаринката е на мястото на горната гарнитура 6, вдясно от позиция 7.Т.е. до самия клапан си стигат изгорелите газове, като пътя им минава през топлообменника (1)Разлика в негативно отношение ще има ако ламаринката се постави преди топлообменника.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD
Collapse
X
-
Няма изгорели газове в тръбата на ЕГР-а, щом е запушена. В момента топлообменика не работи. В алфа форума обмисляме варианта след ЕГР-клапана газовете да се отведат в атмосферата и по този начин да се загрява по бързо охладителната течност. ЕГР-а се изключва от компа и се включва към един ключ, с този ключ се отваря и затваря на 100% . На студено е отворен и като загрее двигателя затваря :D
Коментар
-
emzo написа:Защо да няма изгорели газове ?Виж пак снимката, на очертаното е ламаринката.Точно на предните снимки се вижда как като работи клапан, газовете стигат точно до ламаринката.
Коментар
-
chaveto написа:Няма изгорели газове в тръбата на ЕГР-а, щом е запушена. В момента топлообменика не работи. В алфа форума обмисляме варианта след ЕГР-клапана газовете да се отведат в атмосферата и по този начин да се загрява по бързо охладителната течност. ЕГР-а се изключва от компа и се включва към един ключ, с този ключ се отваря и затваря на 100% . На студено е отворен и като загрее двигателя затваря :D
Коментар
-
chaveto сигурно има в предвид софтуерно да се изолира клапана и вече да не е свързан с компютъра. Вече тогава ти си правиш едно ключе, с което да го отваряш и затваряш, като изгорелите газове ги отвеждаш вместо в смукателният колектор, отново в ауспуха. Така те минават през топлообменника, загряват антифриза и същевременно не ти цапат колектора със сажди.На Пунтото съм му изолирал ЕГР-а още като го купих, даже някой преди мен в Италия го беше направил, но с ламаринка от кутия моторно масло и беше полу изгоряла. Аз си направих гарнитурка от 1,5 мм ламарина и изключих и буксата на клапана - така става двойна тапа, хем клапана, хем ламарината. Разбира се преди това го изчистих от саждите. Единствено сега имам записана грешка ЕГР, но разлика в работата и загряването нямам. Не знам дали и Пунтото има топлообменник, трябва да погледна.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Заблуждаваш се.НЯМА движение на газове-НЯМА подгряване.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Stefan Hadjov написа:Заблуждаваш се.НЯМА движение на газове-НЯМА подгряване.
Коментар
-
Ами пак не мисля така, сигурен съм, че няма да мога да и държа ръката за топлообменника, следователно пак ще се подгрява антифриза, колкото е и да ефективно това подгряване.Изгорели газове постоянно излизат и пътя от колектора до егр клапана ще е винаги "загрят". Или ако има разлика в температурата то ще е минимална.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Ами пак не мисля така, сигурен съм, че няма да мога да и държа ръката за топлообменника, следователно пак ще се подгрява антифриза, колкото е и да ефективно това подгряване.Изгорели газове постоянно излизат и пътя от колектора до егр клапана ще е винаги "загрят". Или ако има разлика в температурата то ще е минимална.
Коментар
-
ilko-gd написа:chaveto сигурно има в предвид софтуерно да се изолира клапана и вече да не е свързан с компютъра. Вече тогава ти си правиш едно ключе, с което да го отваряш и затваряш, като изгорелите газове ги отвеждаш вместо в смукателният колектор, отново в ауспуха. Така те минават през топлообменника, загряват антифриза и същевременно не ти цапат колектора със сажди.emzo написа:Изгорелите газове стигат до самия клапан.Че нямат движение нямат, но са си постоянно там.Виж снимката с очернената ламаринка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар