BTW: Относно 3. тази е темата, в която твърдеше обратното.
Да, спорихме там с него и изведнъж тук в тази тема дойде на моето, или иначе казано ’все тая’ по въпроса за бедната смес при дизела.Да си виждал котка да пада по гръб? От 100 кладенеца вода ще ти донесе Щом Емо малко по-горе не ще да спори с него, то смятай... но иначе нищо против - признал съм го и чета с интерес когато пише, но с едно на ум, когато спори
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Слагай тапа, само ще ти запише грешка.Иначе ти трябва winols.
Добре но няма ли да влезне в аварийния режим. Преди половин година свалях клапана да го почистя и за мое учудване беше доста чисто. Смазах пружината на клапана и го затворих до колкото мога плътно и го монтирах обратно, но без да вкл. буксата. Покарах така около 3 седмици и стана доста пъргава в ниските. Но като се прибирах от СтЗ единия път ми влезна в аварийния не мога да изпреваря :D. Спрях вкл. си буксата изфорсирах я малко да изчисти и потеглих. Тези дни смятам да я запуша точно след изпускателния защото там изхвърля въздух. Скоро наковах феродо на съединителя и смених помпата защото беше леш. Възможно ли е и от там да е мудното потегляне по светофарите? Дори не мога да превъртя гуми, а преди със скапан лагер и почти без феродо яко пилеше. Мисля че или накованото е скапано или притискателя и той е бил за смяна. Голям майстор набарах за този съединител няма що!! Яд ме е че не смених комплект както исках, но бащата я закарал без да знам и ония дай да наковем, на ти ся "съедините"...
Няма как от съединител да не може да превъртиш гумите.Или ще ги въртиш, или оборотомера ще е в червеното, но без да въртиш гуми. Както Емзо ти каза, слагай тапа на ЕГР-а и карай смело. Просто имаш съвпадение с аварийните режими на колата и твоите намесвания, за да я "оправиш".
А е колеги как сваляте долния винт където е захванат за изпускателния.. мъчих залягах не подава горния го развих ама долния.... Утре смятам да махна кутията на акумулатора и тръбите за въздух и тогава чак. Проблема е че се прибирам късно от работа и не ми остава светло време :D
аз също направих опит махнах буксата на егр и вакума на онова черното където мести клапата на дросела ... колата стана по-пъргава в ниските но после като чели умира , върнах всичко стана по мудна в началото но после се развърта повече ... защо и редно ли е ? има ли как да е пъргава като без но после в по високите да не замира ?
Прочетох всичко след като ми направи забележка , но защо усещам колата по бавна в високите аз сложих 2 ламаринки след егр и преди дросела , буксата е включена , колата е ремапната с права генерация , но егр не е изключен софтуерно но не мисля че може да е от това ,остана само прекалено топлото време ?п.п правих ремапа преди правата генерация след нея трябва ли да отида пак за настройка ?
Колеги бърз въпрос,защото четейки "лекциите" в по-предните ви постове съвсем се обърквам,защото не съм голям специалист по дизелите.На моя приятелката Стилото 1.9жтд 80к.с от известно време се оплаква,че колата забивала,нямала мощност и такa.Закара я в сервиз там чистили ЕГР,защото казали,че е от него,но след интервенцията единствената промяна е,че на моменти се държи нормално,а в други си е пак спъната.Колата е 2002ра година Евро 3.Само с механично излоране ще се реши ли проблема или ще се появят софтуерни проблеми?
EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар