Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ilko-gd написа:
    Според мен идва от това че не му съответстват показанията на дебитомера с очакваните при работещ ЕГР и пробва да прави корекция няколко пъти и след това се "отказва".
    ilko-gd написа:
    Обаче се съмнявам дали пък не се променя само аванса - момента на впръскване и от там и промяната в звука и да се заблуждавам че се менят оборотите? Нали за да гори нафтата с изгорели газове вместо с чист въздух трябва различно време, а от там и друг момент на впръскване.
    Мале леле Не знам дали знаете но при палене и малко след това на празен ход ЕГР-а е затворен (1%),също така като сте на празен ход и си чакате без да форсирате двигателя след определен период от време ЕГР-а затваря пак на 1%.ЕГР-то може да се деактивира напълно от софта и да показва 0%(не по метода на Емо,по неговия метод ЕГР си е активен 1%),също така при команда да дава EGR - not active.Тротъл бодито също може да се деактивира изцяло,разбира се пак от софта.

    Коментар


      janyboy, веднага след запалване всичко си е нормално. Тази промяна в оборотите се случва да кажем някъде около минута след това. През това време колата си работи на празен ход, нито я форсирам на място, нито е в движение по инерция да кажем. Това се случва след дълъг период, в който колата не е работила, 8 часа да речем. Също го наблюдавам само при студено време, лятото такива промени в оборотите няма.Ако има значение тротъл бодито съм го изолирал също, стои си постоянно отворено. Единствено не съм изключил буксата на клапана, който пуска вакуума че ми свети лампата на таблото ако я изключа. Също съм изключил и буксата на ЕГР-а ако това има значение.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        E пълното изтриване и аз вече го знам
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          E пълното изтриване и аз вече го знам
          :P

          Коментар


            Някой с мнение какво ще се случи с моя мотор ако го запуша ЕГР-а?При мене е електрически, а не с вакум.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              Че той и на Стилото е електрически.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                infineon написа:
                Някой с мнение какво ще се случи с моя мотор ако го запуша ЕГР-а?При мене е електрически, а не с вакум.
                И на Пунтото също. Мойто е евро 2, но със същият успех съм запушил и на евро 3 - с дебела ламарина и изключване на буксата. И при двете коли проблеми не се наблюдават, само плюсове. И двете са 1.9, на 1.3 не съм пробвал какво ще стане защото такъв двигател не съм виждал още на живо.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  На Мултиджета ако се затапи ЕГР-а предполагам, че може да влезе в авариен режим.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    dobrujanetza написа:
                    На Мултиджета ако се затапи ЕГР-а предполагам, че може да влезе в авариен режим.
                    Влиза да,пише грешка за малко въздух и става лошо,защото колата не върви грам.Може да се премахне софтуерно,макар че 1.3 с тва Марели а малко мъка.П.С.До колегата,който твърди че при палене не работи ЕГР-а,колега при 1.9/2.4 Мжет ЕГР-а се отваря при палене,така си регулира въздуха.Затова Мжети със блокирал ЕГР,поняког на студено не палят даже,или само припалват за малко и гаснат,отзад пуши бяло................
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      Mury написа:
                      П.С.До колегата,който твърди че при палене не работи ЕГР-а,колега при 1.9/2.4 Мжет ЕГР-а се отваря при палене,така си регулира въздуха.Затова Мжети със блокирал ЕГР,поняког на студено не палят даже,или само припалват за малко и гаснат,отзад пуши бяло................
                      Колега,говорим за edc15 (jtd 8V и 10V)

                      Коментар


                        janyboy написа:
                        Mury написа:
                        П.С.До колегата,който твърди че при палене не работи ЕГР-а,колега при 1.9/2.4 Мжет ЕГР-а се отваря при палене,така си регулира въздуха.Затова Мжети със блокирал ЕГР,поняког на студено не палят даже,или само припалват за малко и гаснат,отзад пуши бяло................
                        Колега,говорим за edc15 (jtd 8V и 10V)
                        Знам,аз затова съм го казал с приятен тон за да няма обърквания..............
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          Две снимчици, които обясняват, защо изключването на клапана (ЦФ3) и дърпането на вакуума (ЦФ2) не решават проблема с ЕГР-а
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            dobrujanetza написа:
                            На Мултиджета ако се затапи ЕГР-а предполагам, че може да влезе в авариен режим.
                            И да и не, но няма да изпадам в подробности.--------------Иначе ето още интересни снимки Мап сензорче : Всмукателно колекторче:
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Преди почистване и моя МАП беше като този от снимката. Смукателния колектор ме е страх да го отворя, но няма де е по-различен от задръстените по-горе на снимките.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                колеги подновявам темата ,защото от няколко дни бях затапил агр клапана и колата започна да върви яко в ниските обороти.Споделих какво съм направил с един приятел който е автомонтьор и той ме посъветва да си го отпуша защото играел роля и на разтоварващ клапан за турбината .ТА мисълта ми е да поразсъждаваме над това и хората с затапени такива да споделят от колко време карат така и наблюдават ли се проблеми с компресорите
                                STILO JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X