Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неустановен теч от интеркулера, може би?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неустановен теч от интеркулера, може би?

    Колеги вчера установих ,че под колата капе някаква течност/според мен е масло /колата ми е Фиат Мареа 1.9 JTD 110,но не мога да разбера от къде тече.Затова направих няколко снимки.Някой може ли да обясни за какво е това радиаторче? Капката се стича по него,но не съм сигурен 100%.Моля за съдействие!Как може да качиш такива огромни снимки? Въпреки, че са на външен сървър, отварянето им отнема много време. Ако реши и някой да те цитира, страницата ще се отваря по 10 минути. Преоразмерявам снимките и ги качвам на сървъра на форума с нормален размер. Допълнено заглавиеogi28b
    Прикачени файлове

    #2
    Това радиаторче служи за да охлади сгъстеният от турбината въздух, и така да намали обема му, като позволи да се сгътсти още повече въздух, като по този начин в цилиндъра постъпи максимално количество въздух, което пък позволява на впръсканото гориво да изгори по-пълноценно и да получиш повече сила от двигателя.

    Коментар


      #3
      На загрял двигател даваш газ до 5000рпм и пускаш газта, ако е спукан се чува едно като звънене, специфично е.Свали маркичуте към интеркулера, ако е от него,, то те ще са целите в масло.Ако са - провери турбината за луфтове Оги, Оги, Оги, дайъл ъп-а остана назад в миналия век, с тия мизерни 800х600 нищо не се вижда !За следващия подобен коментар ще получиш официално предупреждение съгласно правилата.Знаем, че си с най-бързата връзка във Вселената, но някои все още се мъчат с 20-мегабитова и подобни огромни изображения определено забавят отварянето на страниците.Pecho
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Колеги оказва се ,че проблема е в изтичане на хидравлично масло.След като покарах около 150-200 км.нивото на хидравличната течност беше под минимума, но не мога да разбера по какъв начин капката стига до там. Някой ако има опит нека го сподели.Благодаря предварително!

        Коментар


          #5
          Ако е след помпата е възможно да има много малка дупка някъде и на струика да пръска по интеркулера или някъде над него. Докато работи двигателя гледай за течове, но трябва да въртиш и волана.

          Коментар


            #6
            Значи днес най-после разбрах какъв е проблемът с изтичането на хидравлична течност.Успях да видя точно къде изтича течността.Точно пред радиатора излиза една тръба и след това се връща нещо като маслен радиатор , но доколкото се вижда там върви хидравлична течност и където са връзките между тръбата и маркучите са пресовани, но от горният край сълзи и когато караш капката отива и назад и върху интеркулера и капе от долната страна на калника.Някой ако е запознат да ме посъветва мога лида сменям сам, каква цена са тези маркучи, защото вероятно се сменят и тръбата и маркуча и т.н.!?

            Коментар

            Working...
            X