здравеите имам мареа от извесно време но да ви призная косата ми побеля пьрво много грийис електроника после смеси водата с маслото шлаифах главата и смених гарнитурата но за моя жалост след като сипах маслото и антифриза след около 10 минути установих че пак е забъркало буза сега свалих картера и установих че от 5 ти цилиндър ми таи вода много ще съм благодарен ако някои ми каже дали има сменяеми ризи или е блок риза .предварително благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
има ли ризи 2.4ТД мотор на мареата
Collapse
X
-
е цял двигател аз си мислех за смяна на блока мисля 4е е по ода4но от цял мотор пак и нали знае6 че всичко е свързано с пари иначе и на мен ще ми е по лесно да сменя целия мотор но досега равносметката за това че свалях главата шлаиф нови гарнитури масло и антифриз които отидоха моментално в канала е доста трагична за мен ако бях почнал от начало с мотор да но сега маи ще пробвам с блок.ако дадете мнения по вапроса за или против и кое е по одачния вариянт ще сам ви благодаренПисането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.)Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Само аз ли смятам че цилиндрови втулки и ризи е едно и също. А и щом е цял блок това означава че няма нито ризи нито втулки , нито както щете ги наричайте. Колегата specialista спомена за набиване на втулки, ами щом блока е цял то тогава няма втулки и единствения вариант на колегата с проблема е да си смени целия блок.
Коментар
-
А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.Как мислиш навремето правеха Жигулите когато се изчерпи всичко като вариант.Разтъргваха и сменяха втулките с нови.Няма невъзможни неща.Тази процедура съвсем прясно се направи на една Тойота Хай лукс 2007г. Работата я свършиха момчетата от една фирма в гр. Сливен.При повече интерес ще кажа точно коя стига дане прозвучи като излишна реклама.Поздрави!!!
Коментар
-
в
ако имаше голямо износване на въпросният цилиндър можеше дасе направи така наречената суха риза.шлаифа се блока на определеният цилиндър и се набива втулката шлаифасе по буталото и готово.в твоят случаи самият блок има цепнатина можеби няма как с резата дасе спре проникването на вода между направената риза и блока.това е моето мнение.когато свалиш и отвориш двг наи добре си допитаи до шлаифиста тои наи добре ще реши дали може дасе направи втулка.тел.0897943620
Коментар
-
specialista написа:А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.
Коментар
-
nelegalniq написа:specialista написа:А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.
Коментар
-
мерси много за помоща и мненията колеги това с набиването на риза при мен не става защото няма място за поставяне мястото между водния отцек и цилиндара е малко .имам мои човек в ремонтния завод в първомай но тои ми каза че по добрия вариянт е нов блок.но според мен проблемите после в кат при регистрация са големи освен това после следва нова гарнитура на главата която е 130 лв.и много време за да разкомплектовам моя блок и да накича всичко на новия блока е около 280 лв . с докоменти за пред кат.и мойе би ще пробвам с цял мотор.между другото ми казаха да пробвам с течно стакло някои знае ли нещо по въпроса и има ли някаква имформация дали метода работи.все още се чудя дали да пробвам ако никои незнае нищо за метода може и да пробвам а после ще пиша за резултата .
Коментар
-
taraleja_bg написа:... може и да пробвам а после ще пиша за резултата .Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар