Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

има ли ризи 2.4ТД мотор на мареата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    има ли ризи 2.4ТД мотор на мареата

    здравеите имам мареа от извесно време но да ви призная косата ми побеля пьрво много грийис електроника после смеси водата с маслото шлаифах главата и смених гарнитурата но за моя жалост след като сипах маслото и антифриза след около 10 минути установих че пак е забъркало буза сега свалих картера и установих че от 5 ти цилиндър ми таи вода много ще съм благодарен ако някои ми каже дали има сменяеми ризи или е блок риза .предварително благодаря

    #2
    м

    няма ризи блок е.
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      Re: м

      gal76 написа:
      няма ризи блок е.
      здрасти друже това че няма ризи сигорно ли е защото ако е така не ми остават други вариянти освен морга или блок 2 ра рака но там нещата са малко неясни все пак мерси много

      Коментар


        #4
        р

        съжалявам но сто процента съм сигорен че ризи няма.може да смениш двг
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          е цял двигател аз си мислех за смяна на блока мисля е по ода4но от цял мотор пак и нали знае6 че всичко е свързано с пари иначе и на мен ще ми е по лесно да сменя целия мотор но досега равносметката за това че свалях главата шлаиф нови гарнитури масло и антифриз които отидоха моментално в канала е доста трагична за мен ако бях почнал от начало с мотор да но сега маи ще пробвам с блок.ако дадете мнения по вапроса за или против и кое е по одачния вариянт ще сам ви благодаренПисането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.)Модераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            Това не означава че не може да се смени само една цилиндрова втулка!!! Мисля че цената на втулката плюс труд е към 80лв. в сервиза на Hitko.Би трябвало и навсякъде сумата да е подобна,така че мисля това да е изход за теб.Успех!!!

            Коментар


              #7
              Само аз ли смятам че цилиндрови втулки и ризи е едно и също. А и щом е цял блок това означава че няма нито ризи нито втулки , нито както щете ги наричайте. Колегата specialista спомена за набиване на втулки, ами щом блока е цял то тогава няма втулки и единствения вариант на колегата с проблема е да си смени целия блок.

              Коментар


                #8
                А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.Как мислиш навремето правеха Жигулите когато се изчерпи всичко като вариант.Разтъргваха и сменяха втулките с нови.Няма невъзможни неща.Тази процедура съвсем прясно се направи на една Тойота Хай лукс 2007г. Работата я свършиха момчетата от една фирма в гр. Сливен.При повече интерес ще кажа точно коя стига дане прозвучи като излишна реклама.Поздрави!!!

                Коментар


                  #9
                  в

                  ако имаше голямо износване на въпросният цилиндър можеше дасе направи така наречената суха риза.шлаифа се блока на определеният цилиндър и се набива втулката шлаифасе по буталото и готово.в твоят случаи самият блок има цепнатина можеби няма как с резата дасе спре проникването на вода между направената риза и блока.това е моето мнение.когато свалиш и отвориш двг наи добре си допитаи до шлаифиста тои наи добре ще реши дали може дасе направи втулка.
                  тел.0897943620

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.
                    За тази процедура съм чувал , но също така съм и чувал че не била много надеждна. Но щом кажваш че е направена на такава нова кола и тя си работи и се движи без проблеми , нека колегата да опита , разбира се ако му излиза по евтино от намирането на цял блок де. Жигулитата са с ризи и за тях си има ремонтни размери някъде през ~0,25мм мисля. И за тях е лесно. Но цял блок да го разтъргваш и да му набиваш втулка не знам.

                    Коментар


                      #11
                      nelegalniq написа:
                      specialista написа:
                      А чувал ли си за разтъргване на старите втулки и набиване на нови на тяхно място.Следва шлайф и т.н.
                      За тази процедура съм чувал , но също така съм и чувал че не била много надеждна. Но щом кажваш че е направена на такава нова кола и тя си работи и се движи без проблеми , нека колегата да опита , разбира се ако му излиза по евтино от намирането на цял блок де. Жигулитата са с ризи и за тях си има ремонтни размери някъде през ~0,25мм мисля. И за тях е лесно. Но цял блок да го разтъргваш и да му набиваш втулка не знам.
                      колега като не си сигурен по добре не пиши глупости няма жигула лада и др подобни с ризи а за ремонтни комплекти апсолютно всички мотори имат ремонтни комплекти и то през 25 стотни но за теч на вода нищо подобно няма да помогне. или тече от гарнитура (гумичка)или от пукнатина на блока (глава) като при пукнатина решението е подмяна всичко друго като заваряне лепене и др подобни е замазване на положението.Моето предложение е цял мотор защото ако е само блок трябва гарнитури силикони ремонт(маистор) а иначе ремък масло и си 6 а и да не забравяме че ще ти останат пълен комплект датчици и оборудване за резерва
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        А сигурен ли си, че пукнатината не е на главата между клапаните, ами е на блока. Щото блок не се пука току тъй. Суха риза/втулка/ може да спаси подмяната на блока, ама само да не тръгне пукнатината един ден надолу и да протече пак в картера. Тогава вече спасение няма.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          Престъргване и набиване на ризи е вариант, но трябва да си сигурен, че там където ще го правят си разбират от работата. За цепнатината няма проблем да се завари, но и там също трябва да си разбират от работата.

                          Коментар


                            #14
                            мерси много за помоща и мненията колеги това с набиването на риза при мен не става защото няма място за поставяне мястото между водния отцек и цилиндара е малко .имам мои човек в ремонтния завод в първомай но тои ми каза че по добрия вариянт е нов блок.но според мен проблемите после в кат при регистрация са големи освен това после следва нова гарнитура на главата която е 130 лв.и много време за да разкомплектовам моя блок и да накича всичко на новия блока е около 280 лв . с докоменти за пред кат.и мойе би ще пробвам с цял мотор.между другото ми казаха да пробвам с течно стакло някои знае ли нещо по въпроса и има ли някаква имформация дали метода работи.все още се чудя дали да пробвам ако никои незнае нищо за метода може и да пробвам а после ще пиша за резултата .

                            Коментар


                              #15
                              taraleja_bg написа:
                              ... може и да пробвам а после ще пиша за резултата .
                              Ако искаш - пробвай ...И после пиши ... и след 10-20К км пак пиши ... ако първото писане е оптимистично, второто няма да е ... дано греша ...Или смяташ да я правш за продавае ...
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар

                              Working...
                              X