скъсами се маркуча от кулера към смукателя точно на завоя преди смукателя.Решение намерих, скъсих маркуча сложих едно аломиниево коляно на 90* ето снимки:http://prikachi.com/images/343/24603...60347v.jpgда ама решението не ми е от най-добрите....когато колата загрее ...и когато реших да пипна коляното пръстите ми останаха на него, след това пипнах гуменото съединение по надоло - темпратурата м/у двете сигорно беше с разлика около 30С* ако не и повеченякакви предолжения как да термоизолирам местото , защото е губи целия смисъл на кулера при положение че точно преди смукателния температурата е около 70-80С* или поне така мисля- термо лента или някаква гума (тази която седи в/у орегиналното гумено съединение) ще свършат ли работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсано съединение след кулера - Решение=проблем :(
Collapse
X
-
Ами ти си намерил решение. Колкото по-голо стои, толкова повече охлажда.Ако го увиеш с нещо, въздуха ще влиза по-топъл.Всичко на теория, на практика от тази разсейка на топлина, която си сътворил, няма да има разлика дали си с нея или със стандартен маркуч.п.п. Цената на тази алуминиева извивка прибавена към нея цената на всички скоби няма ли да прави приблизително цената на нов маркуч?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:п.п. Цената на тази алуминиева извивка прибавена към нея цената на всички скоби няма ли да прави приблизително цената на нов маркуч?
Коментар
-
bafrof написа:BO написа:п.п. Цената на тази алуминиева извивка прибавена към нея цената на всички скоби няма ли да прави приблизително цената на нов маркуч?Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
То наистина, колянато няма как да стане по-топло от температурата на въздуха. Това че е горещо, означава че топлопроводящите му свойства, са по-добри, от тия на гумата. Т.е. отвежда по-добре толината в атмосферата. Затова и при някои спрциални мотори се слагат алуминиеви тръби.Fiat Marea TD100
Коментар
-
chaveto написа:По просто казано, въздуха който минава през тръбата я загрява а на въздуха който е от външната страна на тръбата. Така, че единствено може да я изолираш за да не пострада някой друг или нещо покрай тръбата.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Какъв ти е проблема Някъде да виждаш да съм написал твоето имеПо просто казано, въздуха който минава през тръбата я загрява а не въздуха който е от външната страна на тръбата. Така, че единствено може да я изолираш за да не пострада някой друг или нещо покрай тръбата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар