Минах през една средно голяма дупка с предна лява гума и колата на момента изгасна. След това опитах да я запаля, но не се получи. Колата е Мареа ТД75. Лампата на подгряващото въобще не светва. Стартера си върти, но колата не пали, все едно няма приток на гориво. Нямаше как, дръпнаха ме и по пътя реших да включа на скорост и изненада - колата запали. Но след това когато започна да ускорявам започва да мига CODE лампичката, понякога светва и лампата на подгряващото и колата да прекъсва, все едно свършва горивото. Мисля си, че в резултат от сътресението може да се е измъкнала някоя букса, или нещо може би от имобилайзера или някой клапан за горивото или кой знае! Вие какво мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нацелих дупка и стана нещо със запалването - проблема решен
Collapse
X
-
Колега най-вероятно от сътресението се е изключил инерционният прекъсвач! При силен удар-сътресение прекъсва гориво и разни електровериги по колата с цел избягване не пожар. Обикновенно при катастрофи се активира. Намера се под шофьорската седалка, а при моделите след откомври 98-ма на кората до педала на съединителя. Намираш го, натискаш бутона и веригата е възстановена!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
ogi_e_svetec
Vladim написа:Колега най-вероятно от сътресението се е изключил инерционният прекъсвач! При силен удар-сътресение прекъсва гориво и разни електровериги по колата с цел избягване не пожар. Обикновенно при катастрофи се активира. Намера се под шофьорската седалка, а при моделите след откомври 98-ма на кората до педала на съединителя. Намираш го, натискаш бутона и веригата е възстановена!
Коментар
-
За прекъсвача наистина не се сетих . Утре първо това ще погледна. Само пропуснах да уточня, че след като я запалих по време на дърпането след инцидента , колата вече си пали нормално, но CODE лампата светва кагато започна ускорявам и колата направо се тресе. Понякога светва и лампичката за подгряващото, въпреки че двигателя си работи.Съжалявам че обясненията ми са малко неадекватни, но умората си казва думата. Струва ми се че някой колега от форума беше писал за подобен инцидент и нещо свързано с имобилайзера, но не успях да открия темата.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Актуална информация от тази сутрин: като запаля, при най-малко натоварване на двигателя, например като завъртя леко волана светва CODE лампата, като го пусна изгасва и така всеки път. Освен това лампичката продължава да премигва регулярно. Довечера ще сваля жабката за да видя и какво е положението около ECU-то.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Така, явно ще я водя на доктор. Проверявах на всякакви възможни и невъзможни места и нищо. Продължава да се дави като тръгна и завиша оборотите на 2-ра над около 1500 придружено с мигане на лампата. Най-странно ми е, че code лампата мига като въртя волана на място, все едно има някаква кофти връзка и прекъсва в дадено положение.Ще ме посъветвате ли къде да я заведа да я погледнат. Ванто ми идва малко далечко (до ЖП гара съм) а не се сещам другаде къде.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Днес си поиграх още малко и за щастие открих нещо което е част от проблема. Една кабелна обувка беше се счупила. Сложил съм няколко снимки с елемента за който става въпрос. Дали някой може да ми каже каква точно е тази черна кутийка. Намира се ниско зад металната стойка за акумулатора. Някакво реле ли е или нещо друго. Има надпис, че е за 12V но нищо по-конкретно. След като смених обувката колата си запали и мисля, че си върви както преди. Но CODE лампата пак си мига от време на време което ме притеснява и не смея да тръгна на по дълъг път. Дано поне докато отида на диагностика да не се скапе пак.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
gdd55
Vladim написа:Не знам дали съм прав, този джаджа ми прилича на контролер, който управлява подгряващите свещи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар