Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И аз в отбора с проблем на ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И аз в отбора с проблем на ТД100

    Колеги днес дадох колата на майка ми да ходи на село.И ми се обажда след 1 час и ми казва, че колата ми прекъсва.Позамислих се аз и и викам" ебахти елементарния дизел, карай докато угасне".И така и станало.Обажда м и се и ми казва, че колата угаснала, и неможе да я запали .След 5 мин пак получавам обаждане, че колата е запалила, и след като мине 200 метра след дълго прекъсване пак угаснала.Хванахме се с баща ми да ходим да я дърпаме.Отиваме, отварям капака..... всичко е ОК на пръв поглед.Според думите на майка ми след като поистине колата тогава пали.Колата беше студена като отидох.Паля от раз, и газ до дупка.След 2-3 км пак започва да придърпва, все едно да нямаш кабели на свещите на бензинов мотор.След дълго придърпване, вече нямаше никаква мощ.Слизам отварям капака и какво да видя, крушата за помпене беше вакумирана.Отворих капачкта на резервоара, пак нищо.закарах я на един познат майстор и утре ще я гледа.Та въпроса ми е за какво да се готвя.

    #2
    един приятел имаше подобен проблем.и се оказа че помпата набрала боклуци почисти я и се оправи.дано е от това.касмет.

    Коментар


      #3
      ако имаш предвид сондата в резервоара... да дано да е това.Между другото и аз натам съм се насочил, ама да запитам по-патилите за всеки случай

      Коментар


        #4
        Почисти старателно цедката на сондата в резервоара.

        Коментар


          #5
          Щом казваш.... тайничко се надявах да се включиш.Благодаря на отзовалите се.

          Коментар


            #6
            след почистване на цедката и продухване на системата, колата се наема повече, пуши по-малко и не хълца вече като и намачкам педала.само срещу 20 лв и 2 часа работа.

            Коментар

            Working...
            X