Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горивен филтър

    Здравейте колеги.Трябва ли да се сменя горивния филтър на всяка смяна на маслото
    Fiat Marea 1,9TD

    #2
    Re: Горивен филтър

    nikblag написа:
    Здравейте колеги.Трябва ли да се сменя горивния филтър на всяка смяна на маслото
    Зависи на колко сменяш маслото, но нормално - не.

    Коментар


      #3
      Като вземеш под внимание ,че нашите горива са боклук филтъра е хубаво да се сменя максимум на 30 000км.
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

      Коментар


        #4
        bobi_bravo написа:
        Като вземеш под внимание ,че нашите горива са боклук филтъра е хубаво да се сменя максимум на 30 000км.
        А защо ако горивата ни се пълен боклук, както твърдиш, трябва да сменяме филтъра след 50% повече километри от заводско предписаното?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          С удоволствие ще разрежа и снимам филтъра си, за да докажа дали са ни боклуци горивата ..... Само да си направя небходимите километри.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            BO написа:
            bobi_bravo написа:
            Като вземеш под внимание ,че нашите горива са боклук филтъра е хубаво да се сменя максимум на 30 000км.
            А защо ако горивата ни се пълен боклук, както твърдиш, трябва да сменяме филтъра след 50% повече километри от заводско предписаното?
            А колко е заводски предписаното на TD100, защото на JTD105 е 20 000 км. Аз смених моя в събота на 16 000 км и мога да кажа, че беше почти чист. Пазя го още ако някой иска да го инспектира.

            Коментар


              #7
              Лично аз горивният филтър го сменям през смяна на маслото и до сега никога не съм имал боклуци или вода в филтъра.
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #8
                Марто написа:
                Лично аз горивният филтър го сменям през смяна на маслото и до сега никога не съм имал боклуци или вода в филтъра.
                Потвърждавам - на две смени на масло - сменям горивен филтър. До сега - никога не е имало мръсотии в моя.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  bobi_bravo написа:
                  Като вземеш под внимание ,че нашите горива са боклук филтъра е хубаво да се сменя максимум на 30 000км.
                  А защо ако горивата ни се пълен боклук, както твърдиш, трябва да сменяме филтъра след 50% повече километри от заводско предписаното?
                  Аз казвам че може да се кара най много 30 000, а не да се сменя на толкова .За горивата го твърдя понеже съм виждал доста дизелови и също бензинови коли със проблеми по горивната система от лоши горива.
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                  Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Горивния филтър не е сменян 43 000 км. И не го сменям, защото като ми го смениха първия път нещо не обезвъздушиха както трябва и колата след 50 км. каране не искаше да запали. Дръпнахме я и запали. Искам да ви питам как се сменя горивния филтър, как се обезвъздушава и трябват ли специални инструменти ?
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #11
                      Най-лесно на канал, бъркаш отдолу ако нямаш кора и развиваш самото тяло.Слагаш новия, даваш 1-2 пъти на контакт(за да се напълни с нафта филтъра) и тогава палиш. Системата се обезвъздушава сама.На новия филтър, провери пробката отдолу, често не са завити, както трябва.Аз така съм правил 1/2 резервоар за 5-6км
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Както каза emzo от долу може би е по-лесно. Аз моят, обаче, го смених от горе. За по-лесно си вземи някой парцал за да хванеш по-здраво. И ако с лявата ръка не можеш, пробвай с дясната, по-удобно е :P . Преди това си приготви новият филтър до теб, за да можеш веднага да го сложиш, като предварително си стегнал пробката от долу добре. При мен леко сълзеше после от тази пробка, така че хубаво я стегни преди да си монтирал новият филтър. След това 2-3 пъти на контакт. Аз го направих 5 пъти, обаче само до третият път се чуваше бълбукане. Нищо сложно, ще се справиш, успех .
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Аз моя на мерцедеса го сменям с всяка смяна на маслото.Струва 12лв
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #14
                            Тая пробка не я барайте, че в големи филми ще влезете.

                            Коментар


                              #15
                              Има филтър на Бош, колко е оригинален не знам, но е без пробка - след супер разхода сложих такъв аз.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X