Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо дизел.Обороти,турбина???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо дизел.Обороти,турбина???

    Тъй като ми е първия дизел и със сигурност няма да е последния,старая се да си пазя колата.Карам я до 2000 оборота и сменям скоростите.Турбината ми става ефективна на около 2200 оборота.Аз си мислех че това е добре докато днес не ми казаха незнам колко компетентни хора че ако не сменям скоростите на 2500 оборота ще хвърля турбината.Вярно ли е това или.....????

    #2
    Няма нищо вярно! Дори, като караш на по-ниски обороти и турбото не е активно така го пазиш, защото то самото не се върти с големо обороти. Както каза Митко-сменяй маслото по-честичко и да е хубаво, че да няма ядове!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Ами Кастрол GTD Magnatec 18.50лв. литъра. Според мене е хубаво

      Коментар


        #4
        gdd55 написа:
        Ами Кастрол GTD Magnatec 18.50лв. литъра. Според мене е хубаво
        Нали знаеш, че цената не винаги определя качеството! Сега само не ми обеснявай, че го слагат това масло на Мерцедес, BMW и Крайслер в Дару кар!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Хехех всичко знаеш , ама все пак нали работиш в медия хихихи :P Сложи от това масълце на бравата и ще ме споменаваш докрая на живота си.Не се занимавай с глупости като центровки.Апък ако ми кажеш че кастрола не е хубаво масло, те правят само газарии ама и пари искат да ги еба, но и аз като тебе се дразнех много на тропането и вземах.Сега само се кефя,като вдигна капака се чува тропане но е съвсем друг звука,иначе колата премина в режим СТЕЛТ

          Коментар


            #6
            gdd55 написа:
            Хехех всичко знаеш , ама все пак нали работиш в медия хихихи :P Сложи от това масълце на бравата и ще ме споменаваш докрая на живота си.Не се занимавай с глупости като центровки.Апък ако ми кажеш че кастрола не е хубаво масло, те правят само газарии ама и пари искат да ги еба, но и аз като тебе се дразнех много на тропането и вземах.Сега само се кефя,като вдигна капака се чува тропане но е съвсем друг звука,иначе колата премина в режим СТЕЛТ
            Който се интересува-знае, колега! И трябва да ти кажа, че на старата кола дълго време сипвах Castrol. В един момент реших, че ми излиза много скъпо и започнах да му слагам Приста! Разлика в шума на двигателя нямаше! Това малко, като шега го приеми, но всъщност е факт! А при дизелът, ако не знаеш основният шум идва от помпата, която много общо с маслото няма. Не съм казал, че не ти вярвам, просто съм леко скептичен! А и, каквото хубава марка масло според мен резултатът ще е един и същ. 100лв. за масло на 9 000км. са ми малко множко!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Да излиза скъпо, но например Selenia WR май беше 15лв/л, което е 75лв грубо за същите километри.. При JTD смяната е дори по-честа
              FIAT Marea 1.9 JTD HLX

              Коментар


                #8
                perlsite написа:
                Да излиза скъпо, но например Selenia WR май беше 15лв/л, което е 75лв грубо за същите километри.. При JTD смяната е дори по-честа
                Селения WR не е напълно синтетично масло... самите Фиат, го препоръчват за есктремно студени климатични зони.Лично аз съм категорично, колкото и еретично да звучи против използването на маслата селения за дизелови мотори.Защо? писал съм го няколко пъти.Относно другото масло макар, че не беше повдигнат въпроса в темата.... SELENIA TURBODIESEL 10W/40.... ако някой си направи труда да влезе в сайта на FL... FIAT LUBRICANTS... може би ще се учуди на факта,че въпросното масло го няма препоръчано в никоя съвременна дизелова машина на ФИАТ/АЛФА/ЛАНЧА...защо, всеки който го интересува ще си направи извода. По-честата смяна на маслото за дизел е необходима основно от лошото качество на българската нафта и късите ежедневни разстояния коитоизминаваме при нашата експлоатация.Не случайно WV в "книжката" поставят България в списъка на страните при които е нужна смяна на 7500км,редом с Русия, Румъния и т.н.А за другите страни е на 15 000 км.Не знам, всеки избира сам за себе си!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  И аз съм малко скептичен :D На опаковката на Кастрол ГТД магнатек пише че това е масло за съвременни дизелови автомобили и смянта е на 15000км. От както го сложих това масло двигателя ми отихна не та знам какво си сипвал преди това,но това е най новото масло на Кастрол.Апък и предполагам знаеш за какво е Магматека да не ти обеснявам сега има достатъчно инфо в интернет,иделно е за градско шофиране апък тая СелениЯ добре че не се набутах с нея за това трябва да благодаря на колегата Nino

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    ...Не случайно WV в "книжката" поставят България в списъка на страните при които е нужна смяна на 7500км,редом с Русия, Румъния и т.н.А за другите страни е на 15 000 км.Не знам, всеки избира сам за себе си!
                    Един приятел се купи нов Туаран и след първата смяна на 7500км вдигна лют скандал на вносителя. С две думи :" За кво ме карате да плащам луди кинти за скъпо масло като не може да издържи повече от двойно по-евтините ". Последваха сконфузени обяснения, че видите ли, това било само за първата смяна и след това можел спокойно да си кара поне 15000км. Това за скапаните горива е също мит, Алпин/Спринт и В-Пауър са с ниско съдържание на сяра, също и обикновения Евро дизел от гръцкото Еко. Вносителите тук си измислят понякога кво ли не само и само да издоят клиента за консумативи.А ще ми кажеш ли нещо повече за Селения, че ми стана интересно Специално за WR, карам си с такова и не знам защо да не го правя ...
                    ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                    Коментар


                      #11
                      BRAVO написа:
                      А ще ми кажеш ли нещо повече за Селения, че ми стана интересно Специално за WR, карам си с такова и не знам защо да не го правя ...
                      Не Селенията WR си е добро масло и си има всички одобрения.Става дума за SELENIA 10W/40TURBODIESEL,което е доста нисък клас по API... CD и това което ми направи впечатление,че не се предлага за по-модерните двигатели.http://www.flselenia.com/en/auto/intro.asp#А за горивата не знам колко е мит BRAVO... стига само да прочетеш рубриките от януари, февруари.Тази зима не замръзнах благодарение на това,че зареждах само ALPIN дизел гарниран от мене с добавката ХЕЛИОС - двойна доза и TDA CASTROL чат-пат.Не знам, може би е истина,че е с по-малко съдържание на сяра, но специално на SHELL нямам вяра... след едно ТОТАЛНО ЗАМРЪЗВАНЕ НА ГОРИВОТО февруари 2005г.От много години карам все дизели и винаги сменям маслото на максимум 7000-8000км, били те и синтетични.Но такъв ми е режимът.8км за работа и 8 км от работа.. зима, лете.Имах едно тесте специална хартия за диагностика по метода на "капката" ... ами след 6500-7000км не беше вече масло, независимо от кой производител. е
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Нищо лошо или страшно не виждам тук http://www.flselenia.com/pag_prodott...id_categoria=8
                        ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                        Коментар


                          #13
                          BRAVO написа:
                          Нищо лошо или страшно не виждам тук http://www.flselenia.com/pag_prodott...id_categoria=8
                          Ами това CD си е направо притеснително.SAE 10W-40, ACEA B3, API CD/SF, CCMC PD2, FIAT 9.55535, VW 505.00, MIL-L-2104D LEVELПрочети и това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            BRAVO написа:
                            Това за скапаните горива е също мит.
                            Човече, ти си първият (поне който аз чувам) който да е доволен от горивата! Ще споделиш ли къде зареждаш...
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Nino и аз се предвижвам по цял ден на късия разтояния от едното кафе до другото И като прочетах за Магнатек си казах аааа намерих те от кога те търся Апък и като видях как един Мерцедес 124 спря да тропа с кастрол викам тва ще е.Разбрах че Мотобул са представителя на кастрол за БГ и им драснах един e-mail kaзах им че карам 95% само в градски условия и те ми предложиха GTD magnatec ,но ми написаха цента за 5 литра 90,50лв.Преспах една вечер и се реших купих го.Сега само си карам в режим СТЕЛТ и се кефя на мъркането на мотора

                              Коментар

                              Working...
                              X