Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо маркуч, евтина алтернатива.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо маркуч, евтина алтернатива.

    Здравейте, колеги.Мой много добър приятел, има Мареа ЖТД-11Окс.Маркуча на турбото му се спукал и в магазина ни обявиха цена от 110лв.Той беше готов да го купи веднага, но аз му казах да не бърза..........Маркуча който съм използвал е Ф50, маслустойчив, издържа на 7-8бара и мисля над 120-150градуса.Цената на маркуча е 14лв. метъра, но аз имах накичен в случая. 30-40см. можби ми бяха необходими.Купих още едно коляно, 1и1/2цола Ф46 2.2лв. и 2 скоби по 1.15лв. =2.3лв.Поздрави.
    Прикачени файлове
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
    http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
    http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

    #2
    На мен за едно парче от 20см ми искаха 100лв и ги дадох. Това е алтернатива, но в момента връзката между двигателя и останалата част не е толкова еластична и има много повече вибрации................Другото е, че коляното създава по голямо съпротивление........................Принципно става, но всеки сам си преценява как да го направи.

    Коментар


      #3
      А кой е магазина, да не ходя да пазаря оттам?
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        И аз не бих го направил така.Щом за човека не са били проблем парите ....
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Що пък да не го прави така?Много си е добре даже.Решение е.Аз също съм срязал моя въздуховод по средата и съм сложил алуминиева тръба за снадка (на нея съм сложил щуцера за бууст метъра).Проблеми никакви.Въпрос на избор и решение.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Другото е, че коляното създава по голямо съпротивление...........
            Наистина е така,но какво от това.Налягането в колектора ще е с 0,05-0,1 бара повече (примерно).Зависи колко са дебели стените на тръбата и колко е дълга.Дебитът ще си е същият обаче.

            Коментар


              #7
              Всеки сам си решава как да го направи. По скоро налягането ще се запази от колкото дебита. Реално може да не се усети разлика, но такава ще има.Гледал съм по ТВ как двигател на пистов мотор само с промяната на ъгъла на клапаните и още няколко неща по смукателните колектори, вдига мощността с няколко к.с. Не случайно се полират,никелират, скъсяват..................... нещата от филтъра до двигателя.

              Коментар


                #8
                Като вкарам колата във WRC, и аз ще и никелирам клапаните Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  И аз не бих го направил така.Щом за човека не са били проблем парите ....
                  А как би го направил?100лв. малко пари ли са?!!!!!!!За едно парче маркуч!!!!!!!!!!!!Има неща от които не бива да се икономисва, но това е само един маркуч.......Б***и спекулата в наща държава.....А тази цена уж беше с отстъпка...........М/у кулера и този маркуч има още един маркуч така, че едва ли е станала кой знае клко твърда връзката.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                  http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                  http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                  Коментар


                    #10
                    Просто си изказвам мнението !Бих си взел маркуч (здрав) от морга или нов.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Просто си изказвам мнението !Бих си взел маркуч (здрав) от морга или нов.
                      Искаш да кажеш, че 10г. маркуч от моргата е по-добър от този?Ми ако и той се сцепи след 2 седмици например.........Както и да е, всеки сам си пресценя за себеси, все пак сподели кво те притеснява този!!!
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
                      http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                      http://vbox7.com/play:c9fd4ea6

                      Коментар


                        #12
                        имам същия проблем с моето стило 2006 мджет 120 коня, намерих читави втора ръка от стило 2005 джтд 115 коня. съвместими ли са ?Благодаря предварително за бърз отговор.
                        Fiat Stilo 1.9 MJet

                        Коментар


                          #13
                          dron4e написа:
                          имам същия проблем с моето стило 2006 мджет 120 коня, намерих читави втора ръка от стило 2005 джтд 115 коня. съвместими ли са ?Благодаря предварително за бърз отговор.
                          Би трябвало, при мен(JTD 115) извития маркуч от металната тръба към входа на кулера е със същите извивики като от Дукато/Боксер/Джъмпер 2.5Тд.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар

                          Working...
                          X