Днеска реших, че е дошъл момента за по-горе описаните процедури.Благодаря предварително на Жоро за оказаното съдействие. Всички манипулации по колата са извършени с продуктите на XENUM.http://www.youtube.com/watch?v=F8JbTBTxv_Yhttp://www.youtube.com/watch?v=oIQU_LazV1Y
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на горивна и изпускателна уредба.
Collapse
X
-
Re: Профилактика на горивна и изпускателна уредба.
tyson написа:Днеска реших, че е дошъл момента за по-горе описаните процедури.Благодаря предварително на Жоро за оказаното съдействие. Всички манипулации по колата са извършени с продуктите на XENUM.http://www.youtube.com/watch?v=F8JbTBTxv_Yhttp://www.youtube.com/watch?v=oIQU_LazV1Y
Коментар
-
От препарата е, и при старта на втория пак се пръска с един спрей, затова изпушва и после изчиства.Ще питам за хора в Пловдив и ще ти драсна ЛС.Закачиха една помпа с някакъв препарат и го разпръскваха на мъгла из целия ДВГ. Предварително ми наляха някаква добавка в резервоара. Така се чисти и ЕГР-а."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
tyson написа:От препарата е, и при старта на втория пак се пръска с един спрей, затова изпушва и после изчиства.Ще питам за хора в Пловдив и ще ти драсна ЛС.Закачиха една помпа с някакъв препарат и го разпръскваха на мъгла из целия ДВГ. Предварително ми наляха някаква добавка в резервоара. Така се чисти и ЕГР-а.
Коментар
-
Обслужване на дизелов двигател
Tyson ми каза, че може би аз трябва нещо да понапиша - като действащо лице във въпросното деяние :D. Накратко става въпрос за следното - комплексно прочистване всмукателния тракт на двигателя, колектори, всмукателни клапани и едновременно и на горивна система, помпа, дюзи и т.н. Същевременно се поразтоварва от отлагания и горещата част на турбината и филтрите по изпускателната система тъй като температурата на газовете се покачва с около 25-30 градуса.Технологията е нова (белгийска) и върши доста добра работа, правихме го вече на стотина коли. Предполагам на всички е ясно колко се затлачва всмукателния тракт заради ЕГР-а. Така нареченото нашенско "затапване" не може да реши тоя проблем, а и води до други неприятности. Ако на някого му е интересно и иска да навлезем в подробности - насреща съм, само не знам кога времето ще ми позволява да отговарям, все пак работим тук .Специално на този тип двигател процедурата е показана по-отблизо тук - http://www.youtube.com/user/GeorgePe...iEСпоред нашите наблюдения, както и препоръките на белгийските лаборатории това има смисъл и дава добър резултат при коли на повече от 1-2 години и при това на всяка година, макар донякъде да зависи от режима на каране на колата.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Това с чашката и коресилина не го разбрах....имаш пред вид да демонтираш колектори, а може би и главата на двигателя (за клапаните), това ли е? Малко ще е трудоемко, а и защо точно с коресилин? Трябва ти разтворител, базиран на ароматни въглеводороди.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Expot написа:Това с чашката и коресилина не го разбрах....имаш пред вид да демонтираш колектори, а може би и главата на двигателя (за клапаните), това ли е? Малко ще е трудоемко, а и защо точно с коресилин? Трябва ти разтворител, базиран на ароматни въглеводороди.
Коментар
-
Re: Обслужване на дизелов двигател
Expot написа:Tyson ми каза, че може би аз трябва нещо да понапиша - като действащо лице във въпросното деяние :D. Накратко става въпрос за следното - комплексно прочистване всмукателния тракт на двигателя, колектори, всмукателни клапани и едновременно и на горивна система, помпа, дюзи и т.н. Същевременно се поразтоварва от отлагания и горещата част на турбината и филтрите по изпускателната система тъй като температурата на газовете се покачва с около 25-30 градуса.Технологията е нова (белгийска) и върши доста добра работа, правихме го вече на стотина коли. Предполагам на всички е ясно колко се затлачва всмукателния тракт заради ЕГР-а. Така нареченото нашенско "затапване" не може да реши тоя проблем, а и води до други неприятности. Ако на някого му е интересно и иска да навлезем в подробности - насреща съм, само не знам кога времето ще ми позволява да отговарям, все пак работим тук .Специално на този тип двигател процедурата е показана по-отблизо тук - http://www.youtube.com/user/GeorgePe...iEСпоред нашите наблюдения, както и препоръките на белгийските лаборатории това има смисъл и дава добър резултат при коли на повече от 1-2 години и при това на всяка година, макар донякъде да зависи от режима на каране на колата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Извининявам се, всъщност аз също си помислих, че тази процедура с коресилина не е точно по темата, за която ставаше въпрос тук. Все пак идеята тук е да се разменя информация, не става просто да мълчиш, когато те питат нещо, нали? А по втория въпрос относно температурата на изгаряне на отлаганията, просто като сравнение - каква е разликата примерно при водата при температура 90 градуса и 120 градуса? Не знам колко хора наистина ги интересуват разни технологии, но това което знам и правя е на разположение на всички интересуващи сеАко можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Expot написа:Извининявам се, всъщност аз също си помислих, че тази процедура с коресилина не е точно по темата, за която ставаше въпрос тук. Все пак идеята тук е да се разменя информация, не става просто да мълчиш, когато те питат нещо, нали? А по втория въпрос относно температурата на изгаряне на отлаганията, просто като сравнение - каква е разликата примерно при водата при температура 90 градуса и 120 градуса? Не знам колко хора наистина ги интересуват разни технологии, но това което знам и правя е на разположение на всички интересуващи сеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Всичко е много хубаво, но ако направите и клип при който се вижда как всичко е замърсено и след всичките препарати става чисто, бих ви повярвал.Я ме светни всичката гняс от смукателният колектор как така преминава без проблем през двигателя. Ако нещо твърдо застане на клапана или повреди турбината, какво правим.
Коментар
-
Темата с коресилина е моя тема, но за това по-късно. Тук искам да засегна съвсем различни неща и заедно с това- метода на въпросното почистване във темата. Идеята за подобно почистване се обосновава, уж единствено на използването на агресивноста на някои химикали /съставки/. Но основата в почистването, не е именно в тия съставки и метода /с рекламна цел/, а в налягането от входящия въздух и парната баня. Колкото до твърдението на колегата по-горе за агресивноста на някои химикали, ще се осмеля да го опровергая с това, че не точно химикалите вършат основната работа, а водата в тия химикали и температурата на изгаряне на сместа от вода и химикали /водата при налягане и температура, се разлага на водород и кислород/! Спомнете си метода на ПАРО-струйката! Не ВОДО а ПАРОструйката. Как тя успява да отмие и най големите нечистотий и отлагания с органична и неорганична основа?! Именно със силата на тия три неща- налягане, температура и вода. Ако преди това сме напръскали с други разтварящи компоненти, то това се прави не за по-голям ефект, а за по бързо да ви вземат парите. Или по-ефикасно да речем! В смидъл по-малко да пръскат и по-малко енергия да се хаби. В случая искам да кажа, че всички тия нововъведения, са просто поредния рекламен трик. Но не че няма ефект! Незнам. сигурно има. Но защо да се дават пари /всяка или през две години, както твърдят/ след като нвщата са съвсем по- прости! Защото тук не чистят тия компоненти и тая измислена технология, а чистят парата, температурата и водата! Знаете ли че вода има дори в бензина, в нафтата, в кореселина, в мазута- /в много малки количества!/, и също така в тая измислена съставка на гореупоменатата фирма. Водата е доказано че се съдържа навсякаде във всички течности и също така е най добрият разтворител! Не бърз разтворител, а най добрият, така че не бързайте да спорите! Вода има и във аъздуха и тя е в по-голямата част, от всички негови съставки. Достига дори до над 90%, без да я забелязване. Докато дишаме дори! С други думи, не точно химията в тоя бъркоч върши работа, а парата, температурата и налягането! Пара и температура се получава и от високото налягане на въздуха, каквото е точно в цилиндъра- ! Точно от това се чисти горивната камера- от налягането и водата. Агресивните разтворители, не могат да помогнат при нагар! МОЛЯ ОТБЕЛЕЖЕТЕ ТОВА,ЧЕ НЯМА РАЗТВОРИТЕЛ НА СВЕТА, КОЙТО ОТ САМОСЕБЕ СИ, ДА ИЗЧИСТИ ДЪЛБОКИ ОТЛАГАНИЯ И НАГАР! Питайте жените си, дали има такъв препарат, който сам да почисти една десетгодишна печка, от отложения нагар само с поливане! Ще ни се изсмеят и категорично отрекът! Ето обаче и едни наблюдения само с чиста вода! В един стар двигател, с много отлагания на нагар в горивната камера, имаме да речем спукана глава! С пукнатина достигнала до водната риза. Само за 20 до макс 50км, в тая камера биха се изчистили до метал всички отлагания! Това е ФАКТ! Във всеки един цилиндър, в който е попадала и вода, свети почти до блясък! По това се определя и кога една глава е поддала и пропуснала вода в цилиндъра. А сега ми кажете, как една вода под налягане и температура, би изчистила цилиндъра до блясък и как биха се справили препаратите без горните условия, ами само с поливане и дори услилено търкане!!!Точно заради това си поиграх да напиша по-горното, за да не вярвате във всички поднесени ви трикове, от които ще спечелят не точно вие, а производителя им!Не че искам да кажа, че горепосочения бъркоч не чисти и не върши работа. Просто искам да отбележа, че с много по евтини неща, би се постигнал абсолютно същия ефект и без да посещавате сервиз!ПП. Като казвам по-евтини неща, имам в предвид, не да се налива вода в цилиндъра /би се получил воден удар/ а да се използват бързо възпламиними течности, на които температурата им и скороста на горене е близка с това на традиционните горива или по-висока. Ето защо написах темата за почистване с кореселина и получих добър ефект от прилагането и. Без никакви нечистотий във всмукателния тракт! Точно по-тоя начин използвах бързото изгаряне и високата температура на горене на кореселина и ефекта на пароструйката!Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар