Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Профилактика на горивна и изпускателна уредба.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Te са евтини, няма смисъл да се дават пари за вани и прочие, направо нови нозли.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Te са евтини, няма смисъл да се дават пари за вани и прочие, направо нови нозли.
      Колко евтини?
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        #33
        120лв/бр.Ако мислиш да караш колата, това е инвестиция, която си заслужава и ще се избие с времето
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          specialista написа:
          Airfan написа:
          specialista написа:
          ...
          Съгласен съм с голяма част от казаното, само не разбрах какво имаш предвид под това "да възстанови разпръсквач"? Иначе има и по-добри смеси за почистване на ръцете от боя от ..., но не съм ги виждал в България, така че не съм скептик в тази област.
          Това с боята е кофти пример,това ми дойде да кажа,а за разпръсквачите битува мнение ,че като се почистят(с ултра звук примерно) и всичко ще е ОК.Поздрави!!!
          Ясно, това с ултразвука може би ще е решение за не много износени разпръсквачи, но за стари... ултразвука наистина не може да възстанови износената игла, примерно, така че няма да има ефект. Нищо не е вечно.

          Коментар


            #35
            iakvvu написа:
            Още еин глас и от мен за НЕпушещо JTD 105 след ремап.Дори ми се струва че дима изчезна след интервенцията.
            Ако не пуши въобще след мап значи горивото вместо да е увеличено е намалено.Дебитът на въздух преди и след мап е един и същ (смотана работа е това уестгейт-но ГТ1544).Направете по един лог на 3 и 4 предавка от 2000 до 4500 оборота да видим колко ви е макс горивото.Ако на средни обороти 2500 е под 50 мг е ясно защо не пуши При мен започва да пуши но не много и само след 3000 оборота.Това е така поради простата причина че на високи обороти това турбо ГТ1544 на 1 бар почва да му пада дебита.А ако се вдигне над 1 бар(както някои колеги са направили) ефекта е направо отрицателен.Налягане има-въздух-няма.

            Коментар


              #36
              emzo написа:
              120лв/бр.
              Това за Стилото ли?За jtd105 са от 90 до 100 лв бройката.Проблемът е че ако имаш ядове с някоя дюза,не се знае дали е разпръсквач или игла,или бутало, или клапан или .... докато не се отвори дюзата и се прегледат основно нейните съставни части.Сменяйки само разпръсквач така на сляпо може да не оправи проблема.

              Коментар


                #37
                janyboy написа:
                emzo написа:
                120лв/бр.
                Това за Стилото ли?За jtd105 са от 90 до 100 лв бройката.Проблемът е че ако имаш ядове с някоя дюза,не се знае дали е разпръсквач или игла,или бутало, или клапан или .... докато не се отвори дюзата и се прегледат основно нейните съставни части.Сменяйки само разпръсквач така на сляпо може да не оправи проблема.
                120 лв/бр е разпръсквач за JTD105 (и някои други модели) като това е цената на Ауто Плюс за разпръсквач на Бош. По-ниски цени съм виждал единствено за разпръсквачи на други производители.

                Коментар


                  #38
                  90-100лв без ДДС.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    janyboy написа:
                    iakvvu написа:
                    Още еин глас и от мен за НЕпушещо JTD 105 след ремап.Дори ми се струва че дима изчезна след интервенцията.
                    Ако не пуши въобще след мап значи горивото вместо да е увеличено е намалено.Дебитът на въздух преди и след мап е един и същ (смотана работа е това уестгейт-но ГТ1544).Направете по един лог на 3 и 4 предавка от 2000 до 4500 оборота да видим колко ви е макс горивото.Ако на средни обороти 2500 е под 50 мг е ясно защо не пуши При мен започва да пуши но не много и само след 3000 оборота.Това е така поради простата причина че на високи обороти това турбо ГТ1544 на 1 бар почва да му пада дебита.А ако се вдигне над 1 бар(както някои колеги са направили) ефекта е направо отрицателен.Налягане има-въздух-няма.
                    Янка брат :D Ай стига рева пак с таз турбина,че била малка ве.Ела да ти една имам свлена от икаруса :D дето карах още в Нефтозавода и ми ръждясва в мазето :D .Няма гейт-няма нищо.Слагаш и летиш,ма къде ще я набуташ незнам,щот е голяма колкот горе-доле цилиндровата глава .Виж сега при мен откак ме посъветва да си туря туй убавото кранче на турбото нещата заспаха.Много съм ти благодарен братко! Сега така се изпъва и пушенето значително намаля,явно е искала да диша повече милата след МАП-а обаче...По темата...Откак съм я купил моята Мареа 2008г първата минута работата ми беше да изкормя ЕГР-а със всичките му салтанати и сега и те са в мазето.На мястото на гъбата на изпускателния колектор съм сложил дебела планка с клингерит.Когато отворих маркуча към всумактелния колектор вътре беше нещо ужасно.Доколкото можах с един парцал с кореселин навит на пръчка чистех но това беше като брашнян чувал.Светнах след 6 часа чистене и две изхабени шишета коресилин и беше като ново оттам къде е минавал парцала,но явно се виждаше,че откъм портовете на главата отворите са значително стеснени с гняс.Мислех да направя и аз екперимента с чашката,но понеже съм със много скъпо масло Кастрол и не ми се хвърляше след това маслото,защото част от коресилина и дивотиите спекъни минават през сегментите и заминават в картера.Там вече смесени влошават значително качествата на маслото.От същия ден в който разкарах ЕГР-а разкарах и кутия от картерните газове,която обира капките.Три маркуча висят вече към земята и картерните газове свободно си изтичат в атмосферата и не цапат двигателя.Та от таз гледна точка при мене лично няма как да влезе гняс от другаде освен от турбинка.Минал съм след всичко около има няма и десет хиляди километра,защото през тези две години имах служебен бус и Фиат-а стоеше в гаража.Оня ден отворих маркуча към всмукателния колектор ей така профилактично-светнах с фенерчето и неможах да повярвам на очите си.Всичко светеше като ново все едно сега излиза от завода.Виждаше се само тънка пелена масло,която явно е от турбинката,но за тези десет хиляди километра не съм долял и Грам масло,като то даже не е и мръднало от МАХ на щеката .А не може да се каже че съм карал нормално през тези километри и е съвсем в реда да си хапне моторчето малко масло,но не то не е помръднало.Значи самото масло дотолкова е лъснало колетора до метален блясък,че чак не е за вярване.Едно време като карах автобусите и бях постоянно замазан кат некой кемаф от монтьорите съм виждал,че много изцапани с отработено дизелово масло,грес,пръст и всякакви други дивотии ръце се мият Идеално с ново моторно масло.Някои ги миеха и с хидравлично,но то е по агресивно върху кожата на ръцете и някои монтьори с по-нежни рачьонки им излизаха лишеи и тем подобни гадости.За да не се чуди някой тогава масло имаше бол,аз лично съм изписвал със стотици литри и никой нищо не те питаше.О времена п.п Яни още не мога да се наканя да снимам мотора да видиш как като се премахнат доста излишни и пречещи на работата на самия мотор допълнителни глупости,като ЕГР например как се отваря доста място и как лесно се пипа около двигателя после Лично,аз подгревните свещи си ги сменям само с едно ключе 7 и едно дълго върточе 12мм за самите свещи Никаква друга гайчица или болт не развивам за да стигна до тях на това толкова трудно за работа място.
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #40
                      http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...B0%D0%BD%D1%8F
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #41
                        itan75 написа:
                        Ай стига рева пак с таз турбина,че била малка ве.
                        Ми че е малка-малка е.Продължавам да го твърдя.Дебитът й е много скромен.Те затова я слагат предимно на мотори и малолитражки 1.2, 1.4 до 1.6л.
                        itan75 написа:
                        Ела да ти една имам свлена от икаруса :D дето карах още в Нефтозавода и ми ръждясва в мазето :D .Няма гейт-няма нищо.Слагаш и летиш,ма къде ще я набуташ незнам,щот е голяма колкот горе-доле цилиндровата глава
                        Давая я да я видим къде ще я вместя Матайп да става.
                        itan75 написа:
                        Яни още не мога да се наканя да снимам мотора да видиш как като се премахнат доста излишни и пречещи на работата на самия мотор допълнителни глупости,като ЕГР например как се отваря доста място и как лесно се пипа около двигателя после
                        Ми айде де какво се мотаеш още. ЕГР-то не съм го изолирал и за сега мисля да не го барам.Колекторът е сравнително чист.Е има си масълце няма как.Тая прослувута картерна вентилация също не съм я пипал ама да си кажа бая ми омаслява мъркучите.Горивната и изпускателната система ги чистя профилактично с яко ръчка както си му е реда Карам 75% извънградско,което също си има значение.Те такива работи.

                        Коментар


                          #42
                          itan75 написа:
                          http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=7003&hilit=%D0%B2%D0%BE%D0%B4 %D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%8F
                          Намерих я най-сетне тази тема на колегите във фолксваген форума. А си спомням,че съм я чел още през далечната 2005г.Този метод със двигателя да пие вода по-съм склонен да го направя с Мариийка отколкото с кореселина,поне мисля маслото,ще остане айде примесено с малко водица,но не и със супер агресивния коресилин.По понеже както споделих в предното си мнение колектора си мога да го оближа с език сега и да не се изцапа :D има ли смисъл да правя това упражнение с водата? Някой може ли да ми даде съвет? Моля ви според вас.Аз понеже съм малко фанатик и влуден маниак на тема абсолютно чист двигател особенно от вътре(кулер,турбо пътища,колектор.портове на глава,тороидална горивна камера,изпускателен клапан,топла част на охлюва и т.н и т.н).Този препарат къде го рекламират толко инициативно мисля няма да пробвам с него,защото толкова приказки се изприказваха,а не видях поне приблизителна цена на услугата.Последно моля за съвет по инициятивните във форума...лично при мен,при идеално излъскан всмукателен колектор от маслото имали смисъл да пробвам метода с водата като на колегите от Фолксваген форума? Благодаря предварително.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #43
                            MartoModev написа:
                            колко е като сума?И кой и къде работи с тази химия?
                            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                            Коментар


                              #44
                              Искам да попитам ако махна МАП сензора от колектора и при запалена кола почна да пръскъм със спрей за почистване на нагари има ли опасност да повредя нещо.Има ли вероятност да се запише грешка и да почнат да светят разни ламБи по тъблото.И най-важното дали ще има ефект?Колата е Добло1.9mjet
                              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                              Коментар


                                #45
                                Пълната профилактика на изпускателната и горивната уредба е около 100-120лв. (по спомен).Най-добре се свържи с колегата vsd от този форум, до колкото съм запознат той работи с XENUM препарати (за СОФИЯ).Аз лично влизам с Либрата в петък за тази процедура, ако имам възможност ще кача някой клип.
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X