Oправим едно , друго се появи, но ...... това е съдбата на българина каращ италианка От време на време пищи въпросната грешка след запалване и мига реотанчето естествено.Прави го 2 дни, после 1 седмица - не.А от няколко дни - постоянно го прави.Вчера мерих свещите откъм буксата на релето и всичките са здрави 1.1 ОhmЯвно проблема опира до релето:Въпроса е как да го проверя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Preheat fault - Stilo JTD
Collapse
X
-
кола
там от където си го чел пише или реле или кабели -хлабави връзкиhttp://translate.google.bg/translate...ml&sl=en&tl=bg
-
Emzo когато писах в твойта тема за ASR/EBD/ABS failure, че и на мен м и изписа "Preheat failure" - след като направих всичко което ми предложи с пръскането на конекторите и др. оставаше само да сваля свещите и наистина едната беше прекъснала/изгоряла, а другите бяха по 1.9 и 1.8 след като купих нови /май споменах някъде за това/ новите свещи бяха или по 2.4 или по 2.2 ом ...А като чета твойте са по "1.1" да не би съпротивлението да е твърде малко и да сдават багажа ...Това е просто предложението ми към теб ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
@GTipo - конекторите бяха чисти, но и аз го почистих.@Martin’s - то зависи и от уреда, но в темата в UK форума, са по 1.2 Оhm, в моя случай и четирите са с еднакви стойности.Аз подозирам само и единствено въпросното реле, въпроса е, че не знам как да го проверя.Тъкмо зяпам аутодата - свещите при 20градуса са 0.7 OhmF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Самото реле като реле няма нищо общо с проверката на свещите. Вече в кутията където е релето си има платка на която има някаква схема. Всяка една свещ е закачена към тази схема....................... Няма как да провериш релето без да го отвориш, но като цяло можеш да го провериш за студена спойка или някакъв окис да има вътре по платката.
Коментар
-
emzo написа:@Martin’s - то зависи и от уреда, но в темата в UK форума, са по 1.2 Оhm, в моя случай и четирите са с еднакви стойности.Тъкмо зяпам аутодата - свещите при 20градуса са 0.7 OhmFiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
Ако проблема е от свещите то според мен съпротивлението се е увеличило а не намалило.4-те свещи са вързани в паралел и тогава съпротивлението е още по малко, изгори ли някоя се увеличава съпротивлението.Другото нещо за което се сетих е, че уреда може да показва съпротивление а реално свещта да е прекъснала или да прекъсва на моменти.Най точно измерване би се получило със стрелкови уред.
Коментар
-
emzo написа:Не са проблем да я обуя с 4 нови свещи, но не смятам, че те са проблема.Май ще играе ножовкатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Това колко са верни мултиметрите е дълга тема, за това можете сами да проверите колко вярно отчитат по следния начин:Включвате мултиметъра, на ом метър и окъсявате сондите, на дисплея ще изпише нещо от порядъка на 0,8 (при повечето китайци) => това е приблизителното отклонение което ви дава уреда.Ако измереното от вас показва 4ома вади от него 0.8 и получавате реалната стойност.Лично аз ползвам измервателна апаратура на Fluke и смея да твърдя, че не дава никакви отклонения, а и благодарение на нея съм стигнал до споменатото по горе.Поздрави: МартоFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Много лош момент се получава сега когато, разбирам, че "мултицет-а" не мери правилно Съпротивление ...За това всичко което съм написал по горе "1.8 - 1.9 за старите свещи и 2.2 за новите" всъщност е с 0.8 ом по-малко "1.0 - 1.1 за старите и 1.4 за новите свещи" ...Сега остава варианта някоя от свещите ти да прекъсва, ако въобще проблема е в тях ...А това 0.8ом не е взето от поста на колегата "Марто" - просто съвпада с това което е дал като пример :D ... Тези данни са от други 2 мултицет-а от които единия е чисто нов ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар