Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Preheat fault - Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Preheat fault - Stilo JTD

    Oправим едно , друго се появи, но ...... това е съдбата на българина каращ италианка От време на време пищи въпросната грешка след запалване и мига реотанчето естествено.Прави го 2 дни, после 1 седмица - не.А от няколко дни - постоянно го прави.Вчера мерих свещите откъм буксата на релето и всичките са здрави 1.1 ОhmЯвно проблема опира до релето:Въпроса е как да го проверя ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    кола

    там от където си го чел пише или реле или кабели -хлабави връзкиhttp://translate.google.bg/translate...ml&sl=en&tl=bg
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      1. нямам нужда от Чичо Гошо (Гугъл), за да си го преведа.2. меря на куплунга, който влиза в релето, следователно ако е от кабела щях да разбера, нали така ?3. имам конкретно зададен въпрос.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        И при мен го има понякога. Не е болка за умиране.В Autodata няма ли го? Като се прибера ще погледна, трябва да има начин. Възможно ли е да се почистят куплунзите накабелите и откъм релето?
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Emzo когато писах в твойта тема за ASR/EBD/ABS failure, че и на мен м и изписа "Preheat failure" - след като направих всичко което ми предложи с пръскането на конекторите и др. оставаше само да сваля свещите и наистина едната беше прекъснала/изгоряла, а другите бяха по 1.9 и 1.8 след като купих нови /май споменах някъде за това/ новите свещи бяха или по 2.4 или по 2.2 ом ...А като чета твойте са по "1.1" да не би съпротивлението да е твърде малко и да сдават багажа ...Това е просто предложението ми към теб ...
          Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

          Коментар


            #6
            @GTipo - конекторите бяха чисти, но и аз го почистих.@Martin’s - то зависи и от уреда, но в темата в UK форума, са по 1.2 Оhm, в моя случай и четирите са с еднакви стойности.Аз подозирам само и единствено въпросното реле, въпроса е, че не знам как да го проверя.Тъкмо зяпам аутодата - свещите при 20градуса са 0.7 Ohm
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Самото реле като реле няма нищо общо с проверката на свещите. Вече в кутията където е релето си има платка на която има някаква схема. Всяка една свещ е закачена към тази схема....................... Няма как да провериш релето без да го отвориш, но като цяло можеш да го провериш за студена спойка или някакъв окис да има вътре по платката.

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                @Martin’s - то зависи и от уреда, но в темата в UK форума, са по 1.2 Оhm, в моя случай и четирите са с еднакви стойности.Тъкмо зяпам аутодата - свещите при 20градуса са 0.7 Ohm
                Да са различни стойностите - колко да са различни ...Но си мисля, че моя уред мери правилно, защото ако замеря импеданса на някоя колона - да речем от 4 ома го докарва... А това дали си променят съпротивлението незнам, но незнам дали е и възможно ...Аз утре ще проверя кутийките от новите свещи за да видя дали има нещо написано по тях ... А старите свещи са оригиналните-заводски "Bosch" и ако искаш ще ги замеря - снимам и ще ти пратя снимките ...За мен лично моето обяснение е, че им е паднало много съпротивлението и за това понякога както казваш изписва грешка, пищи и т.н. после не, след това пак ...Даже утре ще сваля и другия си мултицед - те са различни и ще сравня какво ще покажат - така и аз да се уверя, че не пиша празни приказки ...
                Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                Коментар


                  #9
                  Ако проблема е от свещите то според мен съпротивлението се е увеличило а не намалило.4-те свещи са вързани в паралел и тогава съпротивлението е още по малко, изгори ли някоя се увеличава съпротивлението.Другото нещо за което се сетих е, че уреда може да показва съпротивление а реално свещта да е прекъснала или да прекъсва на моменти.Най точно измерване би се получило със стрелкови уред.

                  Коментар


                    #10
                    Не са проблем да я обуя с 4 нови свещи, но не смятам, че те са проблема.Май ще играе ножовката
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Не са проблем да я обуя с 4 нови свещи, но не смятам, че те са проблема.Май ще играе ножовката
                      Ако имаш ампермер най-добре да пробваш с него всяка свещ.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Това колко са верни мултиметрите е дълга тема, за това можете сами да проверите колко вярно отчитат по следния начин:Включвате мултиметъра, на ом метър и окъсявате сондите, на дисплея ще изпише нещо от порядъка на 0,8 (при повечето китайци) => това е приблизителното отклонение което ви дава уреда.Ако измереното от вас показва 4ома вади от него 0.8 и получавате реалната стойност.Лично аз ползвам измервателна апаратура на Fluke и смея да твърдя, че не дава никакви отклонения, а и благодарение на нея съм стигнал до споменатото по горе.Поздрави: Марто
                        Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                        Коментар


                          #13
                          Много лош момент се получава сега когато, разбирам, че "мултицет-а" не мери правилно Съпротивление ...За това всичко което съм написал по горе "1.8 - 1.9 за старите свещи и 2.2 за новите" всъщност е с 0.8 ом по-малко "1.0 - 1.1 за старите и 1.4 за новите свещи" ...Сега остава варианта някоя от свещите ти да прекъсва, ако въобще проблема е в тях ...А това 0.8ом не е взето от поста на колегата "Марто" - просто съвпада с това което е дал като пример :D ... Тези данни са от други 2 мултицет-а от които единия е чисто нов ...
                          Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, пак ви казвам, че с електронен мултицет можете да бъдете излъгани при такова замерване. Или замерете както каза колегата @BO или си намерете стрелкови уред и с него мерете съпротивлението.

                            Коментар


                              #15
                              Я ме поправете, но свещта или работи или не, тя си е един вид нагревател !И Ви казах 1001 пъти, не ми казвайте да си сменям свещите, ИМАМ КОНКРЕТНО ЗАДАДЕН ВЪПРОС !А именно как се проверява релето(glow control unit) ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X