janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Ogi28, и аз се извинявам, че съм прозвучал така категорично, разбира се че така неможе да се каже на 100%, че е от деботомера Но ако не си го сменял, съм почти сигурен, че в него е вината. Разбира се пробвай първо, за да се убедиш на 100%. 140лв за никой не са малко пари.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
janyboy написа:900 е добре при 3500 оборота.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Току що се връщам от тест.Много ме е яд че логът който пуснах да записвам незнайно по какви причини е спрял на 22-та секунда Нищо де аз видях каквото ми трябваше.На 4-та до 4000 оборота си ги прави 1000 единици без проблем.Явно на място само не иска повече от 600 единици да покаже дори и на 4500 оборота.
Коментар
-
janyboy написа:mitaka_neikov написа:Аз мисля, че неговото замервне е от място и колата не е под товар, но той да каже.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:janyboy написа:mitaka_neikov написа:Аз мисля, че неговото замервне е от място и колата не е под товар, но той да каже.
Коментар
-
При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.janyboy"y написа:Наистина интейк системата е затворена и би трябвало количеството въздух което минава през дебитомера да е толкова колкото влиза и в колектора,но аз противно на логиката все си мисля че не е така.
Коментар
-
janyboy написа:Току що се връщам от тест.Много ме е яд че логът който пуснах да записвам незнайно по какви причини е спрял на 22-та секунда Нищо де аз видях каквото ми трябваше.На 4-та до 4000 оборота си ги прави 1000 единици без проблем.Явно на място само не иска повече от 600 единици да покаже дори и на 4500 оборота.
Коментар
-
Реално единиците нямат значение защото грешката може да е другаде. Най точно си е както казва колегата @Stefan Hadjov но и това замерване е хубаво да се направи на самото ЕКУ ако има разлики между напрежението и единиците. От дебитомера до ЕКУ-то не минава голям ток и поради тази причина има вероятност при лоша връзка, при дебитомера напрежението да едно а ЕКУ-то да вижда друго. Ако на ЕКУ-то напрежението е както при дебитомера всичко трябва да е ОК.
Коментар
-
chaveto написа:При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.
Коментар
-
При моето, да го наречем "изследване", констатирах и друго - температурата на въздуха измерена при дебитомера винаги, без изключение е по-висока от отчетената от външния датчик на климатика, като за него съм сигурен че мери вярно - сравнявано с други коли, и таблА за температура монтирани на различни сгради в София. Това също води до грешка. Последния път, онзи ден - беше + 5 градуса. Сетих се за друго - някой спомена за картерните газове, които се включват след дебитомера. Възможно ли е дотолкова един двигател да е скапан, че да се повишава налягането в картера и газовете да излизат през вентилационния отвор, и да влизат във въздуховодите след дебитомера, като така коренно променят картината на постъпващия въздух ? (Малко шантава теория, но ми идват на акъла какви ли не щуротии). При първи възможен случай ще сложа друг дебитомер, за да проверя коректността на данните, а също и ще меря волтажа по два независими начина - веднъж гледано през Виза, и веднъж гледано през мултицет буквално на изхода на дебитомера.
Коментар
-
italcar написа:chaveto написа:При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.
Коментар
-
chaveto написа:Напълно нормално е когато надува през маркуча за картерните газове показанията на дебитомера да са по ниски.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар