janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
mitaka_neikov написа:Аз мисля, че неговото замервне е от място и колата не е под товар, но той да каже.
Коментар
-
Довечера ще тествам, обещавам Колата нан снимките е на място, няма товар. На визата не е ясно дали това е желаното, или измереното. Но не виждам логика да мога да виждам желаното, а да не мога да видя измереното. Сега ще погледна всички параметри, които мога да гледам през виза. Накрая - ще сравня данните и с предишната програма спрямо Fiat ECU Scan - Unidiag. Там със сигурност се виждат желаното и измереното. Не съм допускал, това, което предположи колегата. mitaka_neikov
Коментар
-
Да, може проблема да е от софтуера с който се четат/интерпретират данните от ЕКУ-то, но мисля че проблема може да не е там.Например МАФ-а ... щом датчика дава на изхода си вярна стойност на напрежението, то тая стойност съответства на точно определено количество въздух ... а щом в крайна сметка виждаме друго количество въздух, причината е или в софтуера на ЕКУ-то ... или в софтуера, който интерпретира данните ... или в нещо друго за което не се сещам. Затова смятам че трябва да се гледа и версията на софтуера на ЕКУ-то ... ПП/ И аз ще пробвам в неделя и ще постна резултатите ... Някой да напише с кои данни да се направят логовете ... за да има максимална съпоставимост ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Данните които съм дал на всички снимки, качени във форума - моля не ги приемайте за верни! Имам проблеми с колата, утре ще пиша по-подробно. Онези единици - 1200 - наистина са "желано количество", а не измерено! Във виза и двата параметъра излизат с едно и също име. Със затапен ЕГР - измереното ми е около 450-460, постоянно. А желаното - 300. Снимал съм дълъг клип в различни режими, дори успях да се дърпам с едно стоково ЖТД, на колега от Люлин, бих го с много малко, предвид това че съм с ремап.Маскималното измерено от дебитомера си остана около 3.7 волта, турбината наду мисля че точно около 1.05 бар. Утре ще гледам клипа ище пиша.
Коментар
-
ogi28b написа:Данните които съм дал на всички снимки, качени във форума - моля не ги приемайте за верни! Имам проблеми с колата, утре ще пиша по-подробно. Онези единици - 1200 - наистина са "желано количество", а не измерено! Във виза и двата параметъра излизат с едно и също име. Със затапен ЕГР - измереното ми е около 450-460, постоянно. А желаното - 300. Снимал съм дълъг клип в различни режими, дори успях да се дърпам с едно стоково ЖТД, на колега от Люлин, бих го с много малко, предвид това че съм с ремап.Маскималното измерено от дебитомера си остана около 3.7 волта, турбината наду мисля че точно около 1.05 бар. Утре ще гледам клипа ище пиша.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Ogi28 ако ЕГР-а ти е затапен е нормално да има разминаване на единиците в количеството въздух, когато колата е при 850 оборота. Получава се, защото тогава ЕГР-а, ако работи е отворен и коригира количеството въздух на 300мг.mitaka_neikov написа:Щом деботомера показва 3.7 волта значи си е заминал, нямаш никакви други проблеми с колата. Направо отивай, вземай един нов бош и се радвай на резултатите, които ще постигнеш, защото колата ще върви много.
Коментар
-
Хъхъ, тия дни ще заделя прословутите пари за тоя дебитомер. Хареса ми как не се замисля, а направо се наема с новия...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
janyboy написа:Тук вече не съм съгласен.От къде знаеш че няма други проблеми с колата?И какви резултати ще постигне?4.4В на МАФ-а не е резултат и не влияе на вървенето или невървенето на колата.При 100% товар макс количеството гориво е едно и също и при 3.5В и при 4.3В на МАФ-а.А и турбината си прави налягането-1.05 бара.Забележи къде е сложен дебитомера и да се запитаме какво всъщност мери той Отговарям си сам-дебитомерът е сложен преди входа на турбината-тогава какво всъщност мери той?Аз искам да знам дебита на въздуха който прави турбината и реално влиза в колектора , а не някакви си измислени стойности като колко кг/ч въздух е влязъл в интейка и отива към турбината,което за мен реално мери в момента той.Може и да съм в грешка ама такива неща ми се въртят в главата.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:janyboy аз съм човек на логиката и в момента ще я следвам. Това е една затворена система, говоря за частта от филтъра до входящия колектор. В тази част да предположим, че никъде нямаме загуба на въздух, всичко по колата е наред с въздуховоди и т.н.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Да прав си че под пълен товар колата си пръска 48мг/и нафта независимо от количеството въздух(говоря при сток мотор), но си мисля че докато не е под пълен товар, колата си смята количеството нафта по количеството въздух и е мудна. Защото по- малко въздух по- малко подадено гориво, би следвало от това и турбото да се развърти по бавно.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, това, че системата е затворена - не е доказано. Ако предположението ти не е вярно, то тогава дебитомерът трябва ли да го сменя, или не? Предлагам следното - купуваш ми нов оригинален дебитомер, слагам го, и ако постигна номиналните стойности на изходящо напрежение - плащам ти го. Ако не ги постигна - търся проблема, който може да е на няколко места, и ако, и когато открия нещо - поправям го, и меря наново. Ако тогава със стария дебитомер постигна очакваните резултати - то не всичко се изчерпва със смяната на дебитомер, мисля че това иска да каже и колегата janiboy.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Възможно е и да имаш пукнат въздуховод между МАФ и турбина. Но по вероятно да е самия МАФ. Като се притесняваш да не се набуташ, вземи от някой с работещ за проба!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Общо взето всичко е възможно Колегата Оги съм сигурен че не е бил злонамерен или заядлив в написаното по-горе.Просто не са малко 140+ лв в днешно време и трябва да е абсолютно сигурен че проблема му е точно и само в дебитомера,за да го смени.Колега mitaka_neikov,да разбирам ли че ти си с чисто нов дебитомер в момента?Ако е така направи един лог с исканото количество,реалното количество въздух,сигнала на Маф-а във волтове и % на ЕГР-то на място до 4500 оборота.Ако не ти е проблем де.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Щом деботомера показва 3.7 волта значи си е заминал, нямаш никакви други проблеми с колата.mitaka_neikov написа:Възможно е и да имаш пукнат въздуховод между МАФ и турбина. Но по вероятно да е самия МАФ. Като се притесняваш да не се набуташ, вземи от някой с работещ за проба!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар