Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Не е нормално да трябва да го натискаш доста силно, за да стигнеш 100 %. Моят педал отчита 100 % без никакво усилие върху него. Но това е друга тема. Имах предвид в горното си мнение - дали колата е в движение, защото не стана ясно, а това е от голямо значение. Получените данни са нормални за кола на място, в общия случай. Но щом си се движел, значи има проблем. Вкарай в таблицата с параметрите и температура на въздуха. Изчисленото количество зависи и от това. Другото нещо, което ми прави впечатление - ако няма механични намеси по уейст-гейт-клапана, то при измереното налягане от 977 ти очакваш 2200, което е налягане от 1223 милибара, а налягането според производителя е 1000 милибара. Разтоварването се случва около 1050. Така че ако стигнеш атмосферното плюс 1000 милибара, считай че нещата са наред. Не трябва да очакваш над 1200 в плюс.Провери внимателно всички въздуховоди отново, някъде там най-вероятно е проблемът, щом днес си пипал там. Успех!

    Коментар


      #77
      janyboy написа:
      Колега не се притеснявай че дебитомера дава 690 единици от искани 1200.Важното е че дава над 4 волта.При мен също е така-600 единици от искани 1200 и 4.26 волта.Имаш някакъв проблем с турбото,но какъв точно е трудно да се каже така от разстояние.Може би гейта не затваря напълно или пък имаш пропуск след турбото някъде.Иначе като гледам налягането на горивото е добре,количеството гориво е добре,ЕГР-то е добре,това че показва 96% педала е нормално,просто трябва да се натисне по-силно,а ако имаш някаква стелка трябва да я изрежеш около педала и си патрон.Можеш да сложиш един манометър на маркуча на гейта да видиш дали проблема е в турбината или след нея някъде.На МАП-а може да се вярва така че ако турбото прави 1 бар а МАП-а отчита 1600 милибара,проблемът е някъде по трасето след турбото.А ако манометърът показва 0.5-0.6 бара значи проблемът е в самата турбина или гейта.
      Ами не ме притеснява факта ,че не показва 1200, аз си гледам волтажа А че турбото си заминава. Днес свалих всички въздуховоди между турбото и колектора и определено проблема не е в тях А за турбото ми се струва, че ще ме удрусат яко. Чудно ми е какъв ли ще е ефекта, ако й се направя в момента ремап?Със сигурност няма да е толкова ефикасно, но едва ли ще повлияе на по- бързото износвене на турбото, след като е механично.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #78
        ogi28b написа:
        Не е нормално да трябва да го натискаш доста силно, за да стигнеш 100 %. Моят педал отчита 100 % без никакво усилие върху него. Но това е друга тема. Имах предвид в горното си мнение - дали колата е в движение, защото не стана ясно, а това е от голямо значение. Получените данни са нормални за кола на място, в общия случай. Но щом си се движел, значи има проблем. Вкарай в таблицата с параметрите и температура на въздуха. Изчисленото количество зависи и от това. Другото нещо, което ми прави впечатление - ако няма механични намеси по уейст-гейт-клапана, то при измереното налягане от 977 ти очакваш 2200, което е налягане от 1223 милибара, а налягането според производителя е 1000 милибара. Разтоварването се случва около 1050. Така че ако стигнеш атмосферното плюс 1000 милибара, считай че нещата са наред. Не трябва да очакваш над 1200 в плюс.Провери внимателно всички въздуховоди отново, някъде там най-вероятно е проблемът, щом днес си пипал там. Успех!
        На въпросната мареа, а и на едно друго браво 1.9 ЖТД съм виждал как ФЕС -а показва 2200 мбар-а и затова съм останал с впечатление, че толкова си измерва. Знам че турбината я дават че работи до 1 бар налягане, но незнам защо ФЕЦ-а показва тези стойности. А манометър нямам и не съм виждал точно как става замерването с него. А ако по турбото ще се пипа нещо, ще е със смяната на маслото
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #79
          mitaka_neikov написа:
          А за турбото ми се струва, че ще ме удрусат яко. Чудно ми е какъв ли ще е ефекта, ако й се направя в момента ремап?Със сигурност няма да е толкова ефикасно, но едва ли ще повлияе на по- бързото износвене на турбото, след като е механично.
          Е що да те удрусат яко.Взимаш си едно втора ръка за 150-200лв и готово.Ако в момента я мапнеш колата и турбото прави само 0.5-0.6 бара просто ще пушиш повечко и няма да върви както трябва.Какво като е механично турбото,всички турбини са механични,просто се управляват по различен начин.Нали знаеш че турбинната перка на топлата част се върти от изгорелите газове,а пък компресорната перка на студената част е вързана на един вал с турбинната и един вид се върти благодарение на нея.Повече гориво=повече изгорели газове=повече налягане.По-просто не мога да го обясня.

          Коментар


            #80
            mitaka_neikov написа:
            На въпросната мареа, а и на едно друго браво 1.9 ЖТД съм виждал как ФЕС -а показва 2200 мбар-а и затова съм останал с впечатление, че толкова си измерва. Знам че турбината я дават че работи до 1 бар налягане, но незнам защо ФЕЦ-а показва тези стойности. А манометър нямам и не съм виждал точно как става замерването с него. А ако по турбото ще се пипа нещо, ще е със смяната на маслото
            При мен мап-а показва 2150 милибара(на ФЕС-а) ,но и бууст-а ми показва 1.2 бара(вързан е на мъркуча към колектора) при атмосферно 950 милибара."Замерването" с манометър/буустметър става елементарно.Просто слагаш един тройник на въпросния мъркуч на гейта,едно маркучле от средното разклонение на тройника до манометъра и готово.

            Коментар


              #81
              janyboy написа:
              Е що да те удрусат яко.Взимаш си едно втора ръка за 150-200лв и готово.Ако в момента я мапнеш колата и турбото прави само 0.5-0.6 бара просто ще пушиш повечко и няма да върви както трябва.Какво като е механично турбото,всички турбини са механични,просто се управляват по различен начин.Нали знаеш че турбинната перка на топлата част се върти от изгорелите газове,а пък компресорната перка на студената част е вързана на един вал с турбинната и един вид се върти благодарение на нея.Повече гориво=повече изгорели газове=повече налягане.По-просто не мога да го обясня.
              Не сам гледал за турбини, незнам дали ще се намери по читаво от моето за 150-200лв, но с повече късмет знам ли За турбото имах в предвид, че не се управлява електронно, иначе съм наясно как работи Имам въпрос, това е моя теория де: Защо колата да пуши повече? Колите с ремап по принцип си пропушват, което е нормално, тъй като след ремапа количеството гориво на единица въздух се увеличава за определени обороти. Но количеството гориво не се ли пресмята колко да е на базата на въздуха, който постъпва - по- малко въздух, по- малко гориво.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #82
                Колега, ако турбото прави толкова малко налягане и се пръскат 48мг, би трябвало колата са пуши много.Сигурен ли си че мап-а е наред 100%.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #83
                  vsd написа:
                  Колега, ако турбото прави толкова малко налягане и се пръскат 48мг, би трябвало колата са пуши много.Сигурен ли си че мап-а е наред 100%.
                  Да, сложихме МАП-а на колегата jenshen73 и дава същите стойности. А при него си мери 2200 мБар-а. А моята кола не пропушва дори с газ до ламарината, пропушва единствено ако сменям на по ниска предавка с междинна газ.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #84
                    mitaka_neikov написа:
                    А моята кола не пропушва дори с газ до ламарината, пропушва единствено ако сменям на по ниска предавка с междинна газ.
                    Това не е нормално Би трябвало да пропушва сериозно при положение че турбото прави само 0.6 бара,а пък горивото си е на макс-48мг.При мен като ми се беше цепнал мъркуча от кулера към колектора налягането беше паднало много малко 0.1 бар но си пушеше доволно.А при теб налягането е с 0.5 бара по-малко и би трябвало да пуши доста.Има нещо гнило тук.....

                    Коментар


                      #85
                      janyboy написа:
                      mitaka_neikov написа:
                      А моята кола не пропушва дори с газ до ламарината, пропушва единствено ако сменям на по ниска предавка с междинна газ.
                      Това не е нормално Би трябвало да пропушва сериозно при положение че турбото прави само 0.6 бара,а пък горивото си е на макс-48мг.При мен като ми се беше цепнал мъркуча от кулера към колектора налягането беше паднало много малко 0.1 бар но си пушеше доволно.А при теб налягането е с 0.5 бара по-малко и би трябвало да пуши доста.Има нещо гнило тук.....
                      janyboy сигурно има нещо гнило, но немога да разбера какво е
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        #86
                        Днес реших хубаво да гледам в страничното огледало като я настъпах и се оказа, че попропушва малко. Съвсем за кратко като влезе към 3500 - 4000 оборота и то само на 1 и 2. На по високите предавки нищо не се забелязва, може би заради по- високата скорост.
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #87
                          ogi28b написа:
                          ...Колата е на място.1200 грама въздух4200 оборота на двигателя3.76 волта на дебитомераКъдето съм писал "грама" да се чете "милиграма"...
                          emzo написа:
                          Само да Ви кажа, че и чисто нов дебиЛомер над 3000рпм има разминаване между исканото и измереното.Просто след 3000рпм не може да се премери правилно
                          Колеги, случайно попаднах на тази тема (просто нямам възможност да следя редовно форума) и се заинтригувах от поредната дискусия около резултатите от диагностика на дебитомер. Оставам разочарован, че отново дискусията е спряла без категоричен извод. Аз от доста време се вълнувам живо от това, постижими ли са реално 1200-та желани мг. или не. Даже преди време бях отварял една тема, в която споделях моите резултати при нов дебитомер. Очевидно Оги е показал реален резултат с постигнати 1200 мг. и то на място. Аз за 1-ви път виждам такъв реален резултат от jtd, който отново разбуди любопитството ми ... Защо при мен и при останалите от вас, които са споделили мнение, такъв резултат е непостижим? Оги казва, че има значение не само волтажа, а и температурата. Ок, но тази температура се мери отново от дебитомера (а той е нов в моя случай, в който цитирах резултатите) и тя е адекватна. Друго участва ли в калкулирана стойност? Емо, аргументирай се защо над 3000 оборота не може да се мери правилно? Ако не бях видял резултата на Оги, щях да съм на твоето мнение. Но ... както би казал Бареков "имаме новина" . Нека да я разтълкуваме. Ако не успеем - здраве да е. Ще продължавам да се успокоявам от постиганите от дебитомера макс. напрежения 4.3-4.4 волта.
                          Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                          ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                          Коментар


                            #88
                            italcar написа:
                            Ще продължавам да се успокоявам от постиганите от дебитомера макс. напрежения 4.3-4.4 волта.
                            Ми и аз съм така.Щом прави 4.2-4.3 волта приемам че работи що годе коректно и толкоз.Дебитомерът ми е фабричния.Не е сменян.Мерил съм го и на пиновете му и на диагностика-дава едни и същи напрежения.Не съм го чистил,нямам и намерение да го чистя.До сега май само колегата Оги има от искани 1200 единици-реални 1200 и то странното е че оборотите са 4200, а напрежението е 3.76 волта.При мен на 4200 оборота напрежението е 4.20 волта, исканите единици-1200,реалните-565

                            Коментар


                              #89
                              janyboy написа:
                              italcar написа:
                              Ще продължавам да се успокоявам от постиганите от дебитомера макс. напрежения 4.3-4.4 волта.
                              Ми и аз съм така.Щом прави 4.2-4.3 волта приемам че работи що годе коректно и толкоз.Дебитомерът ми е фабричния.Не е сменян.Мерил съм го и на пиновете му и на диагностика-дава едни и същи напрежения.Не съм го чистил,нямам и намерение да го чистя.До сега май само колегата Оги има от искани 1200 единици-реални 1200 и то странното е че оборотите са 4200, а напрежението е 3.76 волта.При мен на 4200 оборота напрежението е 4.20 волта, исканите единици-1200,реалните-565
                              janyboy въртят ми се едни мисли в главата. Снимката на данните, които е дал Ogi28 са правени с друга програма. Много ми е интересно как при 3.76 волта му дава 1200 мг. Дали не е възможно тази програма да му показва желаното количество въздух, а не реалното?
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                #90
                                mitaka_neikov написа:
                                janyboy въртят ми се едни мисли в главата. Снимката на данните, които е дал Ogi28 са правени с друга програма. Много ми е интересно как при 3.76 волта му дава 1200 мг. Дали не е възможно тази програма да му показва желаното количество въздух, а не реалното?
                                Ми програмата е Виза Унискан.Тя си показва и желаното и реалното количество въздух.Аз съм правил диагностика на МАФ-а с нея,с Унидаяг,с ФЕС и на пиновете на дебитомера и данните са еднакви.Просто ми е интересно как при такива високи обороти-4200,напрежението на МАФ-а е толкова малко-3.76В,а пък единиците са 1200 Интересно ми е също какво е макс напрежението което дава МАФ-а на колегата Оги?Така като гледам на 4200 об колко е,то при 4500 да е някъде 3.9-4.0В

                                Коментар

                                Working...
                                X