Не е нормално да трябва да го натискаш доста силно, за да стигнеш 100 %. Моят педал отчита 100 % без никакво усилие върху него. Но това е друга тема. Имах предвид в горното си мнение - дали колата е в движение, защото не стана ясно, а това е от голямо значение. Получените данни са нормални за кола на място, в общия случай. Но щом си се движел, значи има проблем. Вкарай в таблицата с параметрите и температура на въздуха. Изчисленото количество зависи и от това. Другото нещо, което ми прави впечатление - ако няма механични намеси по уейст-гейт-клапана, то при измереното налягане от 977 ти очакваш 2200, което е налягане от 1223 милибара, а налягането според производителя е 1000 милибара. Разтоварването се случва около 1050. Така че ако стигнеш атмосферното плюс 1000 милибара, считай че нещата са наред. Не трябва да очакваш над 1200 в плюс.Провери внимателно всички въздуховоди отново, някъде там най-вероятно е проблемът, щом днес си пипал там. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
janyboy написа:Колега не се притеснявай че дебитомера дава 690 единици от искани 1200.Важното е че дава над 4 волта.При мен също е така-600 единици от искани 1200 и 4.26 волта.Имаш някакъв проблем с турбото,но какъв точно е трудно да се каже така от разстояние.Може би гейта не затваря напълно или пък имаш пропуск след турбото някъде.Иначе като гледам налягането на горивото е добре,количеството гориво е добре,ЕГР-то е добре,това че показва 96% педала е нормално,просто трябва да се натисне по-силно,а ако имаш някаква стелка трябва да я изрежеш около педала и си патрон.Можеш да сложиш един манометър на маркуча на гейта да видиш дали проблема е в турбината или след нея някъде.На МАП-а може да се вярва така че ако турбото прави 1 бар а МАП-а отчита 1600 милибара,проблемът е някъде по трасето след турбото.А ако манометърът показва 0.5-0.6 бара значи проблемът е в самата турбина или гейта.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
ogi28b написа:Не е нормално да трябва да го натискаш доста силно, за да стигнеш 100 %. Моят педал отчита 100 % без никакво усилие върху него. Но това е друга тема. Имах предвид в горното си мнение - дали колата е в движение, защото не стана ясно, а това е от голямо значение. Получените данни са нормални за кола на място, в общия случай. Но щом си се движел, значи има проблем. Вкарай в таблицата с параметрите и температура на въздуха. Изчисленото количество зависи и от това. Другото нещо, което ми прави впечатление - ако няма механични намеси по уейст-гейт-клапана, то при измереното налягане от 977 ти очакваш 2200, което е налягане от 1223 милибара, а налягането според производителя е 1000 милибара. Разтоварването се случва около 1050. Така че ако стигнеш атмосферното плюс 1000 милибара, считай че нещата са наред. Не трябва да очакваш над 1200 в плюс.Провери внимателно всички въздуховоди отново, някъде там най-вероятно е проблемът, щом днес си пипал там. Успех!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:А за турбото ми се струва, че ще ме удрусат яко. Чудно ми е какъв ли ще е ефекта, ако й се направя в момента ремап?Със сигурност няма да е толкова ефикасно, но едва ли ще повлияе на по- бързото износвене на турбото, след като е механично.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:На въпросната мареа, а и на едно друго браво 1.9 ЖТД съм виждал как ФЕС -а показва 2200 мбар-а и затова съм останал с впечатление, че толкова си измерва. Знам че турбината я дават че работи до 1 бар налягане, но незнам защо ФЕЦ-а показва тези стойности. А манометър нямам и не съм виждал точно как става замерването с него. А ако по турбото ще се пипа нещо, ще е със смяната на маслото
Коментар
-
janyboy написа:Е що да те удрусат яко.Взимаш си едно втора ръка за 150-200лв и готово.Ако в момента я мапнеш колата и турбото прави само 0.5-0.6 бара просто ще пушиш повечко и няма да върви както трябва.Какво като е механично турбото,всички турбини са механични,просто се управляват по различен начин.Нали знаеш че турбинната перка на топлата част се върти от изгорелите газове,а пък компресорната перка на студената част е вързана на един вал с турбинната и един вид се върти благодарение на нея.Повече гориво=повече изгорели газове=повече налягане.По-просто не мога да го обясня.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
vsd написа:Колега, ако турбото прави толкова малко налягане и се пръскат 48мг, би трябвало колата са пуши много.Сигурен ли си че мап-а е наред 100%.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:А моята кола не пропушва дори с газ до ламарината, пропушва единствено ако сменям на по ниска предавка с междинна газ.
Коментар
-
janyboy написа:mitaka_neikov написа:А моята кола не пропушва дори с газ до ламарината, пропушва единствено ако сменям на по ниска предавка с междинна газ.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Днес реших хубаво да гледам в страничното огледало като я настъпах и се оказа, че попропушва малко. Съвсем за кратко като влезе към 3500 - 4000 оборота и то само на 1 и 2. На по високите предавки нищо не се забелязва, може би заради по- високата скорост.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
ogi28b написа:...Колата е на място.1200 грама въздух4200 оборота на двигателя3.76 волта на дебитомераКъдето съм писал "грама" да се чете "милиграма"...emzo написа:Само да Ви кажа, че и чисто нов дебиЛомер над 3000рпм има разминаване между исканото и измереното.Просто след 3000рпм не може да се премери правилно
Коментар
-
italcar написа:Ще продължавам да се успокоявам от постиганите от дебитомера макс. напрежения 4.3-4.4 волта.
Коментар
-
janyboy написа:italcar написа:Ще продължавам да се успокоявам от постиганите от дебитомера макс. напрежения 4.3-4.4 волта.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:janyboy въртят ми се едни мисли в главата. Снимката на данните, които е дал Ogi28 са правени с друга програма. Много ми е интересно как при 3.76 волта му дава 1200 мг. Дали не е възможно тази програма да му показва желаното количество въздух, а не реалното?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар