Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    Съвсем нормален вървеж.
    Нормален викаш?Ако това е истина което е написл пича 150 коня 345 нм и от 0 до 100 за 8 сек - и аз искам така нормално да върви и мойта талига Това с гледането на клипа е супер субективно.Обаче тия данни много ме съмняват.Мен всичко ме съмнява де Такъв съм си,съмнителен тип.Докато не видя jtd105 на дино пред мен лично и след поне 3 рън-а,не вярвам че може този мотор да изкара 150 коня и 350 нм. със сток карантия

    Коментар


      #62
      chaveto написа:
      068 и 119 имат по голям дебит от 002. Затова и някой като правят ремап ползват и такива дюзи. Нямаше ли и Браво/а Мареа с такива дюзи
      Сигурен ли си че имат по-голям дебит?Колко по-голям?068 - jtd100&jtd110119 - jtd115

      Коментар


        #63
        jenti написа:
        В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :D
        Това браво е правено от един португалски мапер. Тези хора наистина си разбират от работата, а и точно тази кола мисля че е с керамика.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #64
          Нали на Матей беше с керамичен съединител ? Май май само дето го е имало @janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.
          Прикачени файлове
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #65
            emzo написа:
            @janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.
            Много напомпано това Стило бе Турбината на 1.35 бара При 4000 об пръска 61мг,което е много добре.На средни обороти пръска 69-70 мг.И аз искам такаааа :P 10-12мг разлика е това спрямо мапнато jtd105Помпата е същата,разпръсквачите на Стилото мисля че ще станат на jtd105,остава само проблемът с турбината и въздуха. Чакам и лог от твойто Стило

            Коментар


              #66
              Мултиджет двигател ми предлагаха за 400лв ама как не мога и нямам условията сам да си го сменя Колега ми сподели наскоро, че маф-а на 105 отчита повече въздух от този на Стилото.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                Колега ми сподели наскоро, че маф-а на 105 отчита повече въздух от този на Стилото.
                И как е разбрал?Те дебитомерите им са различни.Като гледам лог-а на Стилото маф-а си прави 4.42В.Не знам обаче при този дебитомер на колко въздух се равняват тези волтове.Щом са сложили по-голяма турбина значи има защо.

                Коментар


                  #68
                  Различни, но Стилото вървяло по добре с евро2 маф-а.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #69
                    janyboy написа:
                    emzo написа:
                    @janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.
                    Много напомпано това Стило бе Турбината на 1.35 бара При 4000 об пръска 61мг,което е много добре.На средни обороти пръска 69-70 мг.И аз искам такаааа :P 10-12мг разлика е това спрямо мапнато jtd105Помпата е същата,разпръсквачите на Стилото мисля че ще станат на jtd105,остава само проблемът с турбината и въздуха. Чакам и лог от твойто Стило
                    Аз имам в мен чисто нови разпръсквачи за Стило JTD115 и за JTD105. Разликата им е в присъединителната повърхност - на стиловските има едно допълнително каналче, но тъй като не съм виждал другата повърхност от към дюзата, не мога да преценя каква му е функцията. Има разпръсквачи за JTD105 с повишен дебит, но са по-скъпи от стоковите за Стило.

                    Коментар


                      #70
                      janyboy написа:
                      chaveto написа:
                      068 и 119 имат по голям дебит от 002. Затова и някой като правят ремап ползват и такива дюзи. Нямаше ли и Браво/а Мареа с такива дюзи
                      Сигурен ли си че имат по-голям дебит?Колко по-голям?068 - jtd100&jtd110119 - jtd115
                      Така съм чувал от хора които се занимават с това. Колко е по голям не знам.

                      Коментар


                        #71
                        ogi28b написа:
                        Ново мнение за да се разграничат обясненията към двете снимки:Колата е на място.1200 грама въздух4200 оборота на двигателя3.76 волта на дебитомераНо виждаш - при кола на място и 4000 оборота - 1200 милиграма въздух без проблемми.
                        Оги,много странно.При мен при 4500 оборота Маф-а си дава 4.25-4.30В, но единиците са 600 от искани 1200.До към 3000 оборота исканите и реалните единици вървят заедно ,но след 3000 оборота исканите стават 1200, а реалните най-много 600.Защо така се получава при мен. Пуснал съм един лог на Маф-а в темата за дебитомерите.

                        Коментар


                          #72
                          Колеги, здравейте отново. Проблема с грешката изчезна след смяна на дебитомера. В един чуждестранен форум прочетох, че ако се кара продължително време с неправилно мерещ дебитомер е много възможно да се получава такава грешка.Сега имам друг въпрос:Engine Speed: 3 740 об.Fuel Metering: 48,00 mg/iTotal Fuel Quantity: 47,68 mg/iFuel Pressure: 1 342,4 barFuel Pressure Signal: 4,086 VDesired Fuel Pressure: 1 350,0 barFuel Pressure Regulator: 52,34 %Boost Pressure: 1 594 mBarActual EGR: 1,00 %Baro Pressure: 977 mBarIntake Air Quantity: 694,2 mg/iDesired Intake Air Quantity: 1 200,0 mg/iAir Flow Signal: 4,026 VGas Pedal Position: 96,86 %Engine Temperature: 80,9 °CPre-injection Time: 0,000 мсInjection Time: 0,747 мсInjection Timing: 20,15 град.Pre-Injection Timing: -0,02 град.Pre-Injection Quantity: 0,00 mg/iТурбината неправи хубаво налягане, знам че трябва да достига 2200мБар. Нямам спукани съединения и МАП сензора със сигурност мери точно! Малко се умасляват въздуховодите, т.е. имам съмнение, че турбото сдава бого- дух, но има още малко хляб в него. В момента колата непропушва! Кажете правилно ли съм се насочил или може и от нещо друго да е???
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар


                            #73
                            В цялата поредица параметри в горния пост - никъде не виждам скорост на автомобила (Може би ще е "vehicle speed".)А след като си сменил дебитомера, прави ли ти впечатление че изискваното количество въздух е 1200 единица, а отчетеното е едва 694.2 ?Прави впечатление че не можеш да подадеш пълна газ, едва ли си спрял крака 1 мм преди края. Това ли е максималното - 96 % ?

                            Коментар


                              #74
                              ogi28b написа:
                              В цялата поредица параметри в горния пост - никъде не виждам скорост на автомобила (Може би ще е "vehicle speed".)А след като си сменил дебитомера, прави ли ти впечатление че изискваното количество въздух е 1200 единица, а отчетеното е едва 694.2 ?Прави впечатление че не можеш да подадеш пълна газ, едва ли си спрял крака 1 мм преди края. Това ли е максималното - 96 % ?
                              Ами точно по това време е на четвърта, скоростта предполагам към 130 да е била. а за дебитомера, честно казано тези единици не ги гледам. Аз гледам това, че прави напрежение 4 волта при максимално за ЖТД 1.9 4.3 волта. Но предполагам това в моя случай е нормално, тъй като нямам нужното налягане, за да стигне 4.3 волта всмукан въздух. Дебитомера го сложихме на мареата на jenshen73 1.9 ЖТД и си измери 4.3, но налягането при него си беше 2200 мБар-а! Така че проблема със сигурност не е в него! За педала, мери си точно 100%, но трябва да се натисне доста силно за да ги постигне. Проблема не е и там. Интерколера също е изчистен, днес го сложих.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                #75
                                Колега не се притеснявай че дебитомера дава 690 единици от искани 1200.Важното е че дава над 4 волта.При мен също е така-600 единици от искани 1200 и 4.26 волта.Имаш някакъв проблем с турбото,но какъв точно е трудно да се каже така от разстояние.Може би гейта не затваря напълно или пък имаш пропуск след турбото някъде.Иначе като гледам налягането на горивото е добре,количеството гориво е добре,ЕГР-то е добре,това че показва 96% педала е нормално,просто трябва да се натисне по-силно,а ако имаш някаква стелка трябва да я изрежеш около педала и си патрон.Можеш да сложиш един манометър на маркуча на гейта да видиш дали проблема е в турбината или след нея някъде.На МАП-а може да се вярва така че ако турбото прави 1 бар а МАП-а отчита 1600 милибара,проблемът е някъде по трасето след турбото.А ако манометърът показва 0.5-0.6 бара значи проблемът е в самата турбина или гейта.

                                Коментар

                                Working...
                                X