emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
-
jenti написа:В общи линии си се качва ускорението главно, не и топ спиид-а. Питах главно защото се чудех дали в този клип ефекта се дължи само на ремап или има и механичен тунинг, защото много ме изпълва как върви това браво http://www.youtube.com/watch?v=WnbI6QNkh4Y :D
Коментар
-
Нали на Матей беше с керамичен съединител ? Май май само дето го е имало @janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.Прикачени файловеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:@janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.
Коментар
-
emzo написа:Колега ми сподели наскоро, че маф-а на 105 отчита повече въздух от този на Стилото.
Коментар
-
janyboy написа:emzo написа:@janyboy - сетих се за твоя пост, ето ти лог с чипосано стило, как и колко не знам.Гледахме го на приятел за купуване и само видях, че не е с оригиналните софтуер, ама и добър тест драйв му спретнах p.s. помпата на стило и на браво е същата, мисля че някои хора са се насоличи правилно като гледам лога п.с.с. лога е правен с последния ФЕС 2.3.1.
Коментар
-
janyboy написа:chaveto написа:068 и 119 имат по голям дебит от 002. Затова и някой като правят ремап ползват и такива дюзи. Нямаше ли и Браво/а Мареа с такива дюзи
Коментар
-
ogi28b написа:Ново мнение за да се разграничат обясненията към двете снимки:Колата е на място.1200 грама въздух4200 оборота на двигателя3.76 волта на дебитомераНо виждаш - при кола на място и 4000 оборота - 1200 милиграма въздух без проблемми.
Коментар
-
Колеги, здравейте отново. Проблема с грешката изчезна след смяна на дебитомера. В един чуждестранен форум прочетох, че ако се кара продължително време с неправилно мерещ дебитомер е много възможно да се получава такава грешка.Сега имам друг въпрос:Engine Speed: 3 740 об.Fuel Metering: 48,00 mg/iTotal Fuel Quantity: 47,68 mg/iFuel Pressure: 1 342,4 barFuel Pressure Signal: 4,086 VDesired Fuel Pressure: 1 350,0 barFuel Pressure Regulator: 52,34 %Boost Pressure: 1 594 mBarActual EGR: 1,00 %Baro Pressure: 977 mBarIntake Air Quantity: 694,2 mg/iDesired Intake Air Quantity: 1 200,0 mg/iAir Flow Signal: 4,026 VGas Pedal Position: 96,86 %Engine Temperature: 80,9 °CPre-injection Time: 0,000 мсInjection Time: 0,747 мсInjection Timing: 20,15 град.Pre-Injection Timing: -0,02 град.Pre-Injection Quantity: 0,00 mg/iТурбината неправи хубаво налягане, знам че трябва да достига 2200мБар. Нямам спукани съединения и МАП сензора със сигурност мери точно! Малко се умасляват въздуховодите, т.е. имам съмнение, че турбото сдава бого- дух, но има още малко хляб в него. В момента колата непропушва! Кажете правилно ли съм се насочил или може и от нещо друго да е???FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
В цялата поредица параметри в горния пост - никъде не виждам скорост на автомобила (Може би ще е "vehicle speed".)А след като си сменил дебитомера, прави ли ти впечатление че изискваното количество въздух е 1200 единица, а отчетеното е едва 694.2 ?Прави впечатление че не можеш да подадеш пълна газ, едва ли си спрял крака 1 мм преди края. Това ли е максималното - 96 % ?
Коментар
-
ogi28b написа:В цялата поредица параметри в горния пост - никъде не виждам скорост на автомобила (Може би ще е "vehicle speed".)А след като си сменил дебитомера, прави ли ти впечатление че изискваното количество въздух е 1200 единица, а отчетеното е едва 694.2 ?Прави впечатление че не можеш да подадеш пълна газ, едва ли си спрял крака 1 мм преди края. Това ли е максималното - 96 % ?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Колега не се притеснявай че дебитомера дава 690 единици от искани 1200.Важното е че дава над 4 волта.При мен също е така-600 единици от искани 1200 и 4.26 волта.Имаш някакъв проблем с турбото,но какъв точно е трудно да се каже така от разстояние.Може би гейта не затваря напълно или пък имаш пропуск след турбото някъде.Иначе като гледам налягането на горивото е добре,количеството гориво е добре,ЕГР-то е добре,това че показва 96% педала е нормално,просто трябва да се натисне по-силно,а ако имаш някаква стелка трябва да я изрежеш около педала и си патрон.Можеш да сложиш един манометър на маркуча на гейта да видиш дали проблема е в турбината или след нея някъде.На МАП-а може да се вярва така че ако турбото прави 1 бар а МАП-а отчита 1600 милибара,проблемът е някъде по трасето след турбото.А ако манометърът показва 0.5-0.6 бара значи проблемът е в самата турбина или гейта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар